  • 101. Data: 2012-03-29 15:36:50
    Temat: Re: SmartTV w Samsungu
    Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl>

    "Chris" <s...@s...net> napisał(a):

    >Teraz jest chora cena dysków ale i tak nie opłaca się kupować BD-R
    >12 zł na 25GB

    Ile? za 15zl kupuje od jednego goscia DL 50GB sprowadzane bezposrednio z Japonii,
    za 5-6 zl zwykle 25GB do koloru do wyboru. Za 5 zlociszy moge zarchiwizowac
    tyle zdjec, ze koszt przestaje sie liczyc.
    A co do trzymania danych na HDD -- wszystko fajnie, jak wszystko jest ok.
    Kiedys mialem jednak taka nieciekawa sytuacje, ze stracilem prawie wszystko.
    Otoz kopie z serwera przegrywalem na osobny dysk podpinany po USB.
    Kopia robila sie automatycznie jako roznicowka. Nie wiem do dzis dlaczego, ale
    w pewnym momencie na serwerze pozmienialy sie sumy kontrolne danych
    i uszkodzone pliki zostaly przegrane na podpiety dysk... no i mialem 2 wersje
    uwalonych plikow i zadnej wersji dobrej.
    A na plytke nagrywam i mam spokoj.

  • 102. Data: 2012-03-29 15:37:56
    Temat: Odp: SmartTV w Samsungu
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Chris" <s...@s...net> napisał w wiadomości grup
    > Cavallino nabazgrał(a):

    com...

    > LOTR EE , 25GB na każdą część w MKV :)

    Co rok leci w jakiejś tv, więc archiwizowanie nie ma sensu.
    Już nie mówiąc o totalnym braku kultowości tego typu produkcji.
    To już wolałbym sobie Vabank zarchiwizować. ;-)

  • 103. Data: 2012-03-29 15:40:08
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Cavallino nabazgrał(a):

> [...]
    > Już nie mówiąc o totalnym braku kultowości tego typu produkcji.
    > To już wolałbym sobie Vabank zarchiwizować. ;-)

    Leci ale nie EE :) kultowośc polega na indywidualnym podejściu do filmu,
    jednemu się podoba a drugiemu nie :)
    Co do Vabank to też będę musiał zrobić archiwum nowej odświerzonej wersji :)
    starą mam gdzieś na DVD.

  • 104. Data: 2012-03-29 15:42:08
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    I.Tichy nabazgrał(a):

    > Ile? za 15zl kupuje od jednego goscia DL 50GB sprowadzane bezposrednio z
    > Japonii, za 5-6 zl zwykle 25GB do koloru do wyboru. Za 5 zlociszy moge
    > zarchiwizowac tyle zdjec, ze koszt przestaje sie liczyc.

    Liczyłem oficjalne ceny z FA a same płytki dobrej marki a nie no-name.

> [...]
    > kontrolne danych i uszkodzone pliki zostaly przegrane na podpiety
    > dysk... no i mialem 2 wersje uwalonych plikow i zadnej wersji dobrej.

    Do póki płyta nie starci właściwości ... :)

  • 105. Data: 2012-03-29 16:18:08
    Od: I.Tichy <i...@i...pl>

    "Chris" <s...@s...net> napisał(a):

    >Liczyłem oficjalne ceny z FA a same płytki dobrej marki a nie no-name.

    Na noname nie wypalam waznych rzeczy i kupuje verbatimy lub TDK.

    >Do póki płyta nie starci właściwości ... :)

    Plyta nie straci wlasciwosci, a dysk nie padnie itp itd. Wiesz, zawsze
    jest pewnie niezerowe ryzyko straty, bo mozna tez miec pozar i wszystko sie
    wtedy usmazy. Poki co nie zawiodlem sie na plytkach, nawet tych najstarszych.
    Mysle, ze jak leza nieuzywane bez swiatla i nie wystawiane na skrajne temperatury,
    do tego dobrze nagrane, to beda do odczytania za dlugie dlugie lata.

  • 106. Data: 2012-03-29 16:33:33
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > Ale posiadanie już tak :)

    Posiadanie filmów jest nielegalne? Coś nowego ;-). Muszę
    wyrzucić swoje płyty chyba...

  • 107. Data: 2012-03-29 16:46:56
    Temat: Re: Odp: SmartTV w Samsungu
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    On 29.03.2012 15:00, Cavallino wrote:

    > Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości grup

    > Mówię o tym o czym sam pisałeś, że masz stare płyty dvd i nie masz na
    > czym ich obejrzeć bez odtwarzacza.

    długo myślałem i nie wiem o co Ci chodzi w tej wypowiedzi

  • 108. Data: 2012-03-29 16:48:47
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    On 29.03.2012 15:01, Cavallino wrote:

    > Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości grup

    > No to zanotowałeś czy nie zanotowałeś?

    a czytasz uważnie, czy nie rozróżniasz cd i dvd?

  • 109. Data: 2012-03-29 17:15:33
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    On 29.03.2012 16:33, Robert_J wrote:
    > Posiadanie filmów jest nielegalne? Coś nowego ;-). Muszę wyrzucić swoje
    > płyty chyba...

    nie, jak masz do nich paragony ;-)

  • 110. Data: 2012-03-29 17:21:46
    Temat: Odp: Odp: SmartTV w Samsungu
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości grup

    > długo myślałem i nie wiem o co Ci chodzi w tej wypowiedzi

    O to:

    "ja mam kilkadziesiąt filmów na dvd.
    i co mam je wyrzucić czy lepiej kupić odtwarzacz BR?"

    Moja odpowiedź znaczyła mniej więcej :
    nie kupować BR, przegrać na nośnik z którego da się oglądać filmy bez
    odtwarzacza, albo wprost używać napędu z kompa.