  • 111. Data: 2012-03-29 17:23:47
    Temat: Odp: Odp: SmartTV w Samsungu
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:4f74764f$...@n...home.net.pl...

    > a czytasz uważnie, czy nie rozróżniasz cd i dvd?

    Ja czytam uważnie, ale Ty masz z tym problem, nawet gdy widzisz cytat czarno
    na białym.
    Bo obaj mówiliście o płytach cd, przy czym tym oznajmiasz że:
    nie zanotowałeś padania płyt cd, ale z płytami cd miałeś jaja.

    Trochę więcej uwagi, a mniej zaciekłości polecam.

  • 112. Data: 2012-03-29 17:34:19
    Temat: Re: Odp: Odp: SmartTV w Samsungu
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    On 29.03.2012 17:23, Cavallino wrote:

    > Bo obaj mówiliście o płytach cd, przy czym tym oznajmiasz że:
    > nie zanotowałeś padania płyt cd, ale z płytami cd miałeś jaja.

    z cd, ale nie dvd.
    filmy mam na dvd i tego zacząłem

  • 113. Data: 2012-03-29 17:39:05
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    On 29.03.2012 17:21, Cavallino wrote:

    > "ja mam kilkadziesiąt filmów na dvd.
    > i co mam je wyrzucić czy lepiej kupić odtwarzacz BR?"
    >
    > Moja odpowiedź znaczyła mniej więcej :
    > nie kupować BR, przegrać na nośnik z którego da się oglądać filmy bez

    to wiem, ale dopiero się przymierzam. jak pisałem poptrzeba czasu na
    przegranie na hdd no i pozostaje sposób.
    dlatego się jeszcze zastanawiam czy nie lepiej kupic DB.

    > odtwarzacza, albo wprost używać napędu z kompa.

    z kompa to bezsensu, chyba że z htpc do czego jestem najbliższy.
    na razie myślę nad rozwiązaniem kwestii pilota,
    dlatego nie kupiłem odtwarzacza po tv jeszcze.

  • 114. Data: 2012-03-29 17:55:01
    Temat: Odp: Odp: Odp: SmartTV w Samsungu
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości grup

    > z cd, ale nie dvd.

    Ale Twój przedpiszca pisał właśnie o cd, a Ty nie skorygowałeś że zaczynasz
    pisać o czymś innym.
    Tak to jest jak się nie czyta na co się odpowiada.

  • 115. Data: 2012-03-29 17:56:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości grup

    > to wiem, ale dopiero się przymierzam. jak pisałem poptrzeba czasu na
    > przegranie na hdd no i pozostaje sposób.
    > dlatego się jeszcze zastanawiam czy nie lepiej kupic DB.

    Po co, żeby dublować to co już masz w kompach?

    > z kompa to bezsensu,

    No jak, przecież właśnie pisałeś o dlna.
    Toto nie umożliwia odtwarzania z wybranego nośnika?

  • 116. Data: 2012-03-29 18:13:40
    Temat: Re: Odp: Odp: Odp: SmartTV w Samsungu
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    On 29.03.2012 17:56, Cavallino wrote:

    > Po co, żeby dublować to co już masz w kompach?

    nie mam BD.

    > No jak, przecież właśnie pisałeś o dlna.
    > Toto nie umożliwia odtwarzania z wybranego nośnika?

    myślę i kilku rozwiązaniach.
    dziś modernizuje serwer i zamierzam odpalić na nim dlna.
    jak znajde szybki sposób na przeniesienie z plastiku na hdd
    to będę odlądał na tv bez dodatkowych pudeł i może faktycznie
    z tym BD to bezsens...

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 117. Data: 2012-03-29 18:22:27
    Temat: Re: SmartTV w Samsungu
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-03-29 17:15, pawell32 pisze:

    > nie, jak masz do nich paragony ;-)

    Nie róbcie ludziom wody z mózgu.
    Utwór można posiadać (dozwolony użytek osobisty)
    Nie wolno posiadać nielegalnego PROGRAMU

    Takie jest prawo i tego się trzymamy choćby różne zaiksy próbowały
    naginać rzeczywistość i interpretować POSIADANIE jako czerpanie korzyści
    bo się zaoszczędziło.

    PS. musiałbym skasować kilka tysięcy utworów nagranych z radia
    internetowego czy odcinki ulubionego serialu których nie mogę oglądać na
    żywo z TV.
    Paranoja!!!

  • 118. Data: 2012-03-29 19:13:29
    Od: I.Tichy <i...@i...pl>

    pawell32 <p...@n...pl> napisał(a):

> [...]
    >jak znajde szybki sposób na przeniesienie z plastiku na hdd
    >to będę odlądał na tv bez dodatkowych pudeł i może faktycznie

    Z DLNA meczylem sie strasznie, w koncu zarzucilem to -- sporadycznie tylko uzywam
    jak TV nie ma kodeka to jakiegos dziwnego formatu. Ale to bylo ze 2 lata temu, moze
    cos
    sie zmienilo w temacie.

  • 119. Data: 2012-03-29 19:30:44
    Temat: Odp: Odp: Odp: Odp: SmartTV w Samsungu
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > jak znajde szybki sposób na przeniesienie z plastiku na hdd
    > to będę odlądał na tv bez dodatkowych pudeł i może faktycznie

    Dokładnie to chciałem zasugerować.

  • 120. Data: 2012-03-29 21:31:57
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-03-29 17:39, *pawell32* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
    > dlatego się jeszcze zastanawiam czy nie lepiej kupic DB.

    Tylko tak lub HTPC. Bujanie się z lapkiem, czy o zgrozo z kompem do TV
    to rzeźba ponad siły normalnego człowieka - próbowałem to wiem :)
    Kupiłem LG BD 560 i skończyły się problemy z konwersją na PS3 bo o DLNA
    nawet wspominać nie ma co - od biedy SD idzie po WiFi, o HD można
    zapomnieć podobnie jak o napisach (znaczy mi się nie udało tego odpalić
    w TVersity).

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak