eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOdp: Re: Uszkodzony rozrząd › Odp: Re: Uszkodzony rozrząd
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!news.uni-stuttgart.de!news.belwue.de!newsfeed.ision.
    net!newsfeed2.easynews.net!ision!newsfeed3.dallas1.level3.net!newsfeed2.dallas1
    .level3.net!news.level3.com!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.
    com!not-for-mail
    From: BearBag <c...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Odp: Re: Uszkodzony rozrząd
    Date: Wed, 4 May 2011 11:55:50 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 29
    Message-ID: <5...@g...googlegroups.com>
    Reply-To: p...@g...com
    NNTP-Posting-Host: 87.101.24.111
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1304535350 11364 127.0.0.1 (4 May 2011 18:55:50 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Wed, 4 May 2011 18:55:50 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <ipp5mo$7jo$1@inews.gazeta.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=87.101.24.111;
    posting-account=mZ5b7goAAABd6v5X1k1ID5HlWwMgDSpO
    User-Agent: G2/1.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2366024
    [ ukryj nagłówki ]


    >
    > tak to jest jak sie czyta ksiazki zamiast polegac na doswiadczeniu
    > innych...
    > pasek zmieniam co 60-70 tys niezaleznie co na nim pisze, lepiej co 3
    > lata dac 500zl niz co 5lat 5tys... a nie powiem w peugeocie 406 mialem
    > wymiane paska wpisana po 120tys MIL... musialbym byc mega idiota zeby
    > tak dlugo czekac...

    Jesli producent napisał w instrukcji że ma być po 120tyś km to znaczy że przetestował
    to i 99% testowanych silników i paski w nich to wytrzymało. Te przebiegi w książkach
    nie biorą się z księżyca tylko z testów w ekstremalnych warunkach i obliczeń
    statystycznych.
    Oczywiście że można zmieniać rozrząd co 50tyś chociaz producent każe co 120 tylko
    jest to niezła nadgorliwość, coś jak seks z prezerwatywą, pigułkami i urywany (tak na
    wszelki wypadek). Można sie też zatrzymywać na zielonym świetle i sprawdzać czy ktoś
    nie wyjedzie nam na czerwonym. W koncu jest jakies ryzyko...
    A tak poważnie to urwane paski zdarzają sie bardzo rzadko, raz na kilka tysięcy aut i
    przyczyną zwykle nie jest przebieg tylko wiek paska. Ludzie jeżdzą na starym bo niby
    ma tylko 50tyś a wiekowo np 10lat i bum...
    Mam znajomych zarówno w ASO jak i zwyklych mechaników i zerwane paski to rzadkość i
    zwykle jest bardzo wyraźna przyczyna, albo babka nie wiedziala że takie coś w ogole
    sie zmienia albo ktoś jezdził 12lat na jednym, albo auto stało rok w stodole i je
    zapalali przez pół wsi na popych. Reszta to wady materialu których nie da się
    przewidzieć.
    Poza tym słyszałem o silnikach które miały po 250tyś i przyjeżdzały do mechanika na
    zmiane fabrycznego paska i nic im nie było :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: