-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
s.nask.pl!news.nask.org.pl!news.uni-stuttgart.de!news.belwue.de!newsfeed.ision.
net!newsfeed2.easynews.net!ision!newsfeed3.dallas1.level3.net!newsfeed2.dallas1
.level3.net!news.level3.com!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.
com!not-for-mail
From: BearBag <c...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Odp: Re: Uszkodzony rozrząd
Date: Wed, 4 May 2011 11:55:50 -0700 (PDT)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 29
Message-ID: <5...@g...googlegroups.com>
Reply-To: p...@g...com
NNTP-Posting-Host: 87.101.24.111
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1304535350 11364 127.0.0.1 (4 May 2011 18:55:50 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Wed, 4 May 2011 18:55:50 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <ipp5mo$7jo$1@inews.gazeta.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=87.101.24.111;
posting-account=mZ5b7goAAABd6v5X1k1ID5HlWwMgDSpO
User-Agent: G2/1.0
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2366024
[ ukryj nagłówki ]
>
> tak to jest jak sie czyta ksiazki zamiast polegac na doswiadczeniu
> innych...
> pasek zmieniam co 60-70 tys niezaleznie co na nim pisze, lepiej co 3
> lata dac 500zl niz co 5lat 5tys... a nie powiem w peugeocie 406 mialem
> wymiane paska wpisana po 120tys MIL... musialbym byc mega idiota zeby
> tak dlugo czekac...
Jesli producent napisał w instrukcji że ma być po 120tyś km to znaczy że przetestował
to i 99% testowanych silników i paski w nich to wytrzymało. Te przebiegi w książkach
nie biorą się z księżyca tylko z testów w ekstremalnych warunkach i obliczeń
statystycznych.
Oczywiście że można zmieniać rozrząd co 50tyś chociaz producent każe co 120 tylko
jest to niezła nadgorliwość, coś jak seks z prezerwatywą, pigułkami i urywany (tak na
wszelki wypadek). Można sie też zatrzymywać na zielonym świetle i sprawdzać czy ktoś
nie wyjedzie nam na czerwonym. W koncu jest jakies ryzyko...
A tak poważnie to urwane paski zdarzają sie bardzo rzadko, raz na kilka tysięcy aut i
przyczyną zwykle nie jest przebieg tylko wiek paska. Ludzie jeżdzą na starym bo niby
ma tylko 50tyś a wiekowo np 10lat i bum...
Mam znajomych zarówno w ASO jak i zwyklych mechaników i zerwane paski to rzadkość i
zwykle jest bardzo wyraźna przyczyna, albo babka nie wiedziala że takie coś w ogole
sie zmienia albo ktoś jezdził 12lat na jednym, albo auto stało rok w stodole i je
zapalali przez pół wsi na popych. Reszta to wady materialu których nie da się
przewidzieć.
Poza tym słyszałem o silnikach które miały po 250tyś i przyjeżdzały do mechanika na
zmiane fabrycznego paska i nic im nie było :)
Następne wpisy z tego wątku
- 04.05.11 21:15 koziel
- 04.05.11 21:55 Tomasz Pyra
- 04.05.11 22:35 J.F.
- 04.05.11 22:11 Jaroslaw Berezowski
Najnowsze wątki z tej grupy
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
Najnowsze wątki
- 2025-02-06 PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- 2025-02-05 ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-07 Smar do video
- 2025-02-06 Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- 2025-02-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-07 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-02-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-07 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-07 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo