  • 11. Data: 2012-04-15 22:48:24
    Temat: Re: Pytanie o opony i "rynienke" do bagaznika
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "V-Tec" <v...@u...gazeta.pl> wrote in message
    news:jmf6jc$qn$1@inews.gazeta.pl...

    > i bardzo dobrze, zrobiłem tak samo :)

    No kurcze, moge dac troche wiecej za szersze opony, ale zeby placic 500
    zamiast 300 za 1cm szerokosci bieznika???
    Zwlaszcza, ze 205 sa podstawa w homologacji..

    > A nie 155KM? Auto zmieniłeś?.

    Usrednilem :-P
    Zle pamietasz, ja jezdze przedliftowa, czyli146KM, ale teraz szukam do 155KM
    :-) (ta bede jezdzil czasami i w dluzsze trasy - bo mlodsza, z malym
    przebiegiem i 6-biegowa skrzynia :-)
    A z oponami tez robie troche zamieszania, ale to Ci opowiem, jak sie
    spotkamy :-)

    --
    Axel

  • 12. Data: 2012-04-15 22:50:23
    Temat: Odp: Pytanie o opony i "rynienke" do bagaznika
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik "Axel" <a...@o...niespamuj.pl> napisal w wiadomosci grup

    > "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message

    > Wlasnie Rainexperty rozpatruje m.in. Mam oferty w DC po 300 PLN za sztuke.

    Ja kupowalem cal mniejsze za 200 PLN z malym hakiem.
    Takie jak Twoje sa juz drozsze:
    http://www.oponyszybkoitanio.pl/wynik.php?producentf
    =18&sezonf=1&rodzajf=1&rozmiarf=44&s=Szukaj&tylko_na
    _stanie=1

    > Ja mialem taka w Nubirze i w Vectrze B - w obu mata przeciwposlizgowa
    > zaczela sie "luszczyc",

    Tak sama z siebie, czy co Ty na niej wozisz?
    Bo ja przesuwalem po niej po kilkadziesiat kilo kilka razy w tygodniu i
    naprawde wytrzymala pod 4 lata.
    Obecna uzywana juz zupelnie domowo, jest w jeszcze lepszym stanie.

    >wiec wkurzony wszechobecnymi czarnymi kropkami zdarlem je calkowicie.
    >"Piankowe" sa lzejsze i bardziej miekkie - mam taka 4 lata w Vectrze i
    >sprawuje sie bez zarzutu. Tyle, ze te "piankowe" sa zwykle prostokatne, ale
    >to akurat mi nie przeszkadza.

    Ano wlasnie - a ja zawsze chcialem miec pod rozmiar.
    BTW: masz jakas fotke tych piankowych o których mówisz?

  • 13. Data: 2012-04-15 23:08:38
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 15 Kwi, 19:13, "Axel" <a...@o...niespamuj.pl> wrote:

    > Wlasnie Rainexperty rozpatruje m.in. Mam oferty w DC po 300 PLN za sztuke.

    Dość dobra opona - szczególnie na mokrym, komfortowa, wada: stosunkowo
    szybkie zużycie. Ale to idzie w parze.

    On 15 Kwi, 21:12, V-Tec <v...@u...gazeta.pl> wrote:

    > A nie 155KM? Auto zmieniłeś?. Dobre na mokrym: uniroyal. Nie bierz nic,
    > co ma w nazwie eco, energysaver...

    Z kolei priorytet mała ścieralność, a słabsza na wodzie to choćby
    "eco" Fulda. Saver znacznie lepszy i znacznie droższy (Michelin) -
    znajomy przesadza z tym: "nie brać"

    > dunlop (ponoć ząbkują, ale kolega ma SP Sport Fast Response 01 i nie

    Dunlop to klasa Premium, warta polecenia ale też i droższa.

    > fulda carat progresso

    Najmniej udany model Fuldy