  • 61. Data: 2010-09-28 00:36:08
    Temat: Re: NAS - co wybrać?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" i7r7bo$mc3$...@i...gazeta.pl

    > U mnie wtedy znalazł. :) Ale gdy umarł Jan Paweł II -- nie od razu uwierzyłem. :)
    > I gdy dowiedziałem się, że w godzinie śmierci tej kreatury zapisana jest moja data
    > urodzin -- nie od razu uwierzyłem, że na tej dacie zbuduję twierdzę, której nikt
    > i nic nie zdoła pokonać. :) I gdy nowy, niemiecki papież u progu swego pontyfikatu

    "Eneuel Leszek Ciszewski" i7rci7$5mr$...@i...gazeta.pl <-- ten post jest postowany ;)
    godziną 02:23 czyli lustrzaną do godziny śmierci Jan Pawła II, niedoszłego (jak na
    razie?) świętego... :) Umarł ów niedoszły ;) o godzinie 21:27 czyli na 02 godziny
    i 23 minuty przed końcem soboty... A nie była to zwyczajna sobota...

    Całe swe życie uświęcał pierwszą niedzielę po Wielkanocy. :)
    (na przekór papieżom!!!) I choć nieodłącznie to święto jest z nim
    związane na zawsze, nie dożył :) tego święta a świętować tego święta :)
    w niebie się nie da... :) (bo trzeba by przyjąć komunię świętą!!)

    Jak zauważyła pewna sędzia białostocka -- iście Eneuelowe rozwiązanie...

    Papież udusił się swoimi własnymi prawami -- mógł albowiem
    ustalić, że przyjęcie komunii świętej wieczorem w sobotę
    znaczy to samo, co w niedzielę (jak ustalił on właśnie
    z mszą świętą niedzielną) ale nie ustalił tak aż do
    ostatniej chwili swego życia.

    Lubiłem (od czasów, gdy byłem dzieckiem) dusić :) swoich
    adwersarzy ich własnymi słowami, zeznaniami, prawami...

    --
    ^ 749 . . 25 27 749

  • 62. Data: 2010-09-29 10:53:23
    Od: Marx <M...@n...com>

    On 26.09.2010 16:36, Radosław Sokół wrote:
    > 2) Wykluczasz z uczestnictwa w grupie osoby, które mają
    > całkiem normalne wymagania i nie potrzebują przechowy-
    > wania filmów, muzyki, wielkich dokumentów i backupów w
    > sieci?
    jeśli tego nie potrzebują to po co im komputer? :) niech sobie kupią
    ipada... ;)
    Marx

  • 63. Data: 2010-09-29 14:34:40
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    message news:i7rd9s$75o$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > związane na zawsze, nie dożył :) tego święta a świętować tego święta :)
    > w niebie się nie da... :) (bo trzeba by przyjąć komunię świętą!!)

    Komputery powinny byc wyposazone w alkomat. System nie zaladuje sie, jesli
    wskaze wiecej od 0.2 promila.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 64. Data: 2010-09-29 16:08:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "kamil" i7viq2$1va$...@i...gazeta.pl

> [...]
    > w niebie się nie da... :) (bo trzeba by przyjąć komunię świętą!!)

    : Komputery powinny byc wyposazone w alkomat. System nie zaladuje sie, jesli

    I tak nie uruchomi się -- ja na trzeźwo mam trudności
    z trafieniem w konkretny klawisz. :)

    Nie dlatego napisałem bezsensownie, że byłem pijany -- oczywiście nie
    Jan Paweł II całe swe życie uświęcał pierwszą niedzielę po Wielkanocy. :)
    (na przekór papieżom!!!)

    Powinno być jakoś tak:
    Karol Wojtyła całe swe życie uświęcał pierwszą niedzielę po Wielkanocy
    (na przekór papieżom!!!) i uświęcił ją dopiero jako papież, Jan Paweł II.

    Prawdy nie zmienisz pisaniem o pijaństwie.
    Niejeden ksiądz jest pijakiem -- ja jestem abstynentem. :)

    W 2003 roku duchowni przełamali moje życie zupełnie. :)
    Od tamtej pory najpierw walczyłem o swoje życie biologiczne,
    później prosiłem Boga o wymierzenie im sprawiedliwości (rocznica
    zbliża się -- płakali miesiącami po swych powinowatych, kuzynach
    i po swych ,,duchowych'' dzieciach) a teraz śmieję się, gdyż moi
    prześladowcy stale obrywają. :)

    Niemiecki papież nie chce święcić swego poprzednika.
    (i wcale nie z powodu Wandy Półtawskiej czy istnienia rzekomych lub
    rzeczywistych dzieci biologicznych Karola Wojtyły bądź Jana Pawła II)
    PiSuarczycy stracili poparcie narodu i Boga -- 10 kwietnia Bóg nie im
    okazał swoją życzliwość. :)

    Każdy zdrowy na umyśle musi sam przed sobą i Bogiem odpowiedzieć na pytanie:

    -- czy należy pieniędzmi podatników opłacać ludzi typu
    arcybiskupa Ozorowskiego, czyli drwiących z Boga?

    A tych podatków jakby brakuje... Radio Rydzyka ;)
    (TV Trwam) podało straty na poziomie 150 milionów złotych dziennie...
    (nie wiem, ile nocnie) ;)

    Żartuję oczywiście -- TVTrwam podała, że 150 milionów złotych dobowo, nie dziennie.
    :)

    Ozorowski modli się ;) -- Ty sugerujesz mi pijaństwo, państwo traci.
    Świetlicki modli się, Truskolaski płaci mojemu ojcu, ten ma mi kupić samolot!
    Mnie głód nie grozi. :) Ciecie odejdą, zainstaluje wentylację, zdrowie marnowane
    grzybami i wilgotnością poprawi się...

    Ale dziurka fiskusowa musi być czymś załatana. :)
    Czym? Pracą Polaków. :) My nie Grecja -- niemiecka anielica
    zadzwoni (z komórki lub ze stacjonarnego albo i z satelitarnego)
    ale nie da euro na ratowanie Polski... Jeśli jakoś pomoże, to
    pokornie poprosi o zwrócenie prawowitym właścicielom im własności...

    Białystok to nijak ,,ziemie odzyskane''. :)

    Nie mam klimatyzacji, mam złą wentylację (moje zdrowie rujnowane jest złą
    wentylacją od lat) ale państwo polskie ma większe trudności niż ja. :)
    A Ozorowski ma większe niż to państwo. :)

    -- Watykan nie święci Jana Pawła II
    (sugerując potępienie tegoż?)
    -- Watykan nie wyraża zgody na zniesienie wiadomego celibatu
    -- z pieniędzy podatników opłacani są duchowni, więc jeśli
    to państwo padnie, kulawe stanie się dotowanie duchowieństwa polskiego
    -- na to wszystko nakłada się możliwość pojednania zachodniego Kościoła
    (rzymskiego) i wschodnich (prawosławnych) bez ujednolicenia kasy
    (prawosławne Kościoły nie będą w przyszłości kłute przez kolejnych
    papieży, ale tym papieżom nie będą płaciły z tego, co zbiorą od swych wiernych)

    Boże!!! Codziennie proszę Cię: ,,nie pozwól, abym zapomniał o podłości
    Ozorowskiego!!!''.
    I Bóg wysłuchuje, niejako realizując swoje słowa: ,,o śmierć was przyprawią, ale włos
    z głowy wam nie spadnie''. :)

    Po 10 kwietna (a tym bardziej po ostatnich wyborach prezydenckich,
    w których PiS przegrał i po kompromitującym marszu Jarosława
    Kaczyńskiego) Ozorowski ma ogromne problemy, nie ja. :)

    Od Twego zarzutu pijaństwa nic nie zależy w moim życiu. :)
    Nikt nie płaci mi, gdy jestem uważany za trzeźwego, ani
    nikt mi nie zabiera, gdy mnie uznają za pijaka. :)

    Ale w czymś jestem pijany!!! -- bo jak na człowieka pijanego
    (pomylonego, źle myślącego, źle reagującego) chcę kochać ludzi,
    którzy zasługują na pogardę, nie na miłość czy choćby dobroć. :)

    --
    ^ 750 . . nw 25 27 749

  • 65. Data: 2011-03-10 16:56:58
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 29.09.2010 12:53, Marx pisze:
    > jeśli tego nie potrzebują to po co im komputer? :) niech sobie kupią ipada... ;)

    A wiesz, że niektórzy na komputerach... pracują?

    Napisanie 4 MiB tekstu książki to większa praca, niż obro-
    bienie 4 GiB grafiki.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./

  • 66. Data: 2011-03-12 13:02:27
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 21.09.2010 17:45, MC pisze:

    > Nie podałeś tak jak i inni zwolennicy takiego zdania żadnej istotnej różnicy między
    jednym i drugim. Rozstrzygnięcie dalej wisi w powietrzu.

    Różnicy między czym a czym? Między nauczaniem na studiach
    a uczeniem się samemu? Bez przesady.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./

  • 67. Data: 2011-03-12 13:23:16
    Temat: Odp: NAS - co wybrać?
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    Użytkownik "Radosław Sokół" <r...@m...com.pl> napisał w wiadomości grup
    > Napisanie 4 MiB tekstu książki to większa praca, niż obro-
    > bienie 4 GiB grafiki.

    zalezy od sprzetu ;)