  • 1. Data: 2010-09-06 15:47:48
    Temat: Łyso wam, niedowiarki?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Witam,

    ten artykuł:

    http://tech.wp.pl/kat,1009785,title,Flash-Player-jak
    o-system-szpiegowski,wid,12639961,wiadomosc.html?tic
    aid=1ad69

    dedykuję tym, co w maju szydzili ze mnie, gdy pisałem o możliwości
    szpiegowania kogoś w ten sposób.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 2. Data: 2010-09-06 16:10:31
    Temat: Re: Łyso wam, niedowiarki?
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    Przemysław Adam Śmiejek napisal:
> [...]
    o-system-szpiegowski,wid,126399
    > 61,wiadomosc.html?ticaid=1ad69
    >
    > dedykuję tym, co w maju szydzili ze mnie, gdy pisałem o możliwości

    "zaakceptujemy sfałszowany certyfikat"
    i czym sie to rozni zaproponowania userowi jakiegos innego softu ktory
    robilby to samo?

    nikt nie negowal mozliwosci technicznych, tylko wymysly o tym ze ktos
    mialby obecnie jakis interes w robieniu tego na wielka skale

    to talej nie te przepustowosci i moc obliczeniowa zeby mogly wynikiac
    z tego jakies sensowne korzysci

  • 3. Data: 2010-09-06 16:31:32
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-09-06 18:10, m4rkiz pisze:
    > nikt nie negowal mozliwosci technicznych, tylko wymysly o tym ze ktos
    > mialby obecnie jakis interes w robieniu tego na wielka skale

    Nigdy nie twierdziłem, że na wielką skalę, wręcz przeciwnie, omawiałem
    przypadki gdy ofiara będzie wręcz jedna i zdefiniowana.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 4. Data: 2010-09-06 17:06:02
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Mon, 06 Sep 2010 18:31:32 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > Nigdy nie twierdziłem, że na wielką skalę, wręcz przeciwnie, omawiałem
    > przypadki gdy ofiara będzie wręcz jedna i zdefiniowana.

    To pewnie wada klawiatury. Do wymiany.

    "I felt vaguely uneasy, though I couldn't say why. It did not seem
    all that unusual to be drinking with a White Rabbit, a short guy who
    resembled Bertrand Russell, a grinning Cat, and my old friend Luke
    Raynard, who was singing Irish ballads while a peculiar landscape
    shifted from mural to reality at his back."

  • 5. Data: 2010-09-06 17:23:37
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-09-06 19:06, Andrzej Libiszewski pisze:
    > To pewnie wada klawiatury. Do wymiany.

    Nie bądź taki do przodu... Problem jak najbardziej sprzętowy był. Wtedy
    była mowa o braku sprzętowej blokady kamer i mikrofonów w komputerach i
    potencjalnej możliwości wykorzystania tego do zrobienia mi kuku. Wtedy
    właśnie wyszydzono temat i uznano go za nierealizowalny od strony
    oprogramowania, więc teraz pokazuję, że szydercy się mylili i że jest on
    jak najbardziej realizowalny.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 6. Data: 2010-09-06 17:55:58
    Od: RyAn <r...@k...pl>

> [...]
    > właśnie wyszydzono temat i uznano go za nierealizowalny od strony
    > oprogramowania, więc teraz pokazuję, że szydercy się mylili i że jest on

    Panie Przemysławie Adamie,
    nie pozostaje nic innego jak zamknąć się w bunkrze, dobrze zbrojonym
    (klatka Faraday'a)
    zacisnąć wszystko co się da i śmiać się z napastników.

    --
    pozdrawiam
    RyAn

  • 7. Data: 2010-09-06 17:58:15
    Temat: Odp: Łyso wam, niedowiarki?
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w wiadomości grup
    > Wtedy
    > właśnie wyszydzono temat i uznano go za nierealizowalny od strony
    > oprogramowania

    potrafisz zacytowac czy ci sie wydawalo?

    > więc teraz pokazuję, że szydercy się mylili i że jest on
    > jak najbardziej realizowalny.

    to moze przeczytaj jeszcze raz tamta dyskusje, dla odmiany ze zrozumieniem

    a jezeli ktos sie uprze zeby ciebie wlasnie podsluchac to ma tony nieco
    trudniejszych (zakladajac ze przy komputerze siedzi ofiara instalujaca
    co popadnie) mozliwosci ktore dadza daleko lepsze rezultaty niz podsluch
    za pomoca mikrofonu w laptopie

  • 8. Data: 2010-09-06 18:14:20
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:
> [...]
    aid=1ad69

    > dedykuję tym, co w maju szydzili ze mnie, gdy pisałem o możliwości

    Tyle ze man in the middle, to moze dużo namieszać, a druga sprawa to
    brak zabezpieczeń flasha czy windowsa?

    ToMasz

  • 9. Data: 2010-09-06 18:30:01
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-09-06 19:58, m4rkiz pisze:
> [...]
    > trudniejszych (zakladajac ze przy komputerze siedzi ofiara instalujaca
    > co popadnie) mozliwosci ktore dadza daleko lepsze rezultaty niz podsluch

    A to niby jakich? Żeby mnie zaatakować kamerą i mikrofonem w dowolnym
    miejscu wystarczy dorwać na chwilę mój sprzęt w pracy albo gdzieś
    indziej, w jednym miejscu. Owszem, zaraz roztoczysz opowieści o tym, jak
    to powinienem sprzęt zamykać za każdym razem etc. Ale wiadomo, człowieki
    są człowiekami i mało kto trzyma taką ostrą politykę bezpieczeństwa.

    Podobnie jak całkiem sporo ludzi ma dużo mniejszą wiedzę informatyczną
    niż ja i można ich także jakimś trojanem zaatakować czasami nawet tylko
    stosując socjotechnikę i nie dotykając tego sprzętu.

    Więc nie wiem jakie LEPSZE znasz rozwiązania, bo to jest chyba najlepsze :D

    Poza tym, nawet jeśli istnieje lepsze, to ze zdania ,,istnieje lepszy
    sposób ataku'' nie wynika od razu, że ,,ten gorszy nie zostanie
    zastosowany''.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 10. Data: 2010-09-06 18:34:11
    Od: RyAn <r...@k...pl>

    > W dniu 2010-09-06 19:58, m4rkiz pisze:

    Wygląda na to,że własnych uczniów się boisz :-) LOL

    --
    pozdrawiam
    RyAn