  • Data: 2013-02-16 13:24:13
    Temat: Odp: Lovtza z sensem
    Od: "Johnny" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > OK. To od którego roku pojawiły się na świecie "prawdziwe" motocykle?
    > U nas jak twierdzisz 20 lat temu....
    > A np: DKW 125 RT to był prawdziwy motocykl czy nie?

    Świat w którym ja dorastałem to ulice pełne komarków, wuesek, simsonów,
    później emzetek, rometów, motorynek... Pieściłem swojego komarka z pełnym
    oddaniem, bo nie miałem nic innego. Ile to wszystko było warte pokazały lata
    dziewięćdziesiąte, kiedy to bez sentymentu nasze cacka lądowały w stodołach,
    a my przesiadaliśmy sie na używane gieesy, cebulki, wirażki itp. Jasne,
    sentyment pozostał, ale bądźmy szczerzy - kiedy mieliśmy możliwość wyboru
    wybieraliśmy motocykle zachodnie, uznane marki. Co do DKW 125 RT o którym
    piszesz to nie wiem, nie spotkałem sie z nim... pewnie dobry, ale co z tego?
    Naszą rzeczywistość tworzyły siermiężne wyroby z Mielca. Więc na pytanie,
    kiedy w Polsce pojawiły się "prawdziwe" motocykle to odpowiedź jest prosta -
    w ostatnich 20 latach. Wcześniej był to świat ersatzu, masowy i owszem,
    wspominany dziś z nostalgią, tak ja wspominamy Gierka i jego kubańskie
    pomarańcze,... jedyne jakie dane nam było jeść. Ba, nawet nie odmawiam mu
    wartości w sensie edukacyjnym, na tych komarkach uczyliśmy sie jeździć, ale
    jednak nie stawiałbym za ten świat kosy na sztorc. Było, minęło, czy jest
    czego żałować? Według mnie nie...

    Pozdrawiam Johnny