-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!goblin1!g
oblin.stu.neva.ru!postnews.google.com!news2.google.com!npeer01.iad.highwinds-me
dia.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx01.iad01.newshos
ting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <4f840ae0$0$1306$65785112@news.neostrada.pl>
<jm1b5o$1pk$1@mx1.internetia.pl>
<4f843565$0$26685$65785112@news.neostrada.pl>
<fcc0rjrqggj5$.2099env7zocy.dlg@40tude.net>
<4f843a9e$0$1310$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@4...net>
<4f843f38$0$1307$65785112@news.neostrada.pl>
<jm1sbb$39e$1@inews.gazeta.pl>
<4f8475f2$0$26681$65785112@news.neostrada.pl>
<f...@4...com>
In-Reply-To: <f...@4...com>
Subject: Odp: Ile prądu powinien jeść Seicento?
Date: Wed, 11 Apr 2012 19:30:39 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
X-Antivirus: avast! (VPS 120411-0, 2012-04-11), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 16
Message-ID: <4f85bfb4$0$1230$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.54.38
X-Trace: 1334165428 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1230 83.25.54.38:63047
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2137
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2443749
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
grup dyskusyjnych:fi7bo71vfhgt0esqdovbhhba5la1nnl6lq@4ax.
com...
> On Tue, 10 Apr 2012 20:03:41 +0200, "Cavallino"
> <c...@k...pl> wrote:
>
>>W Seicento ( i innych włoskich produktach), w przeciwieństwie do
>>niemieckiego barachła, niełatwo o zostawione światła, trzeba się postarać
>>żeby je w ogóle włączyć bez kluczyka w stacyjce.
>
> W Seicento, bez kluczyka, niemożliwe.
Możliwe (rzecz jasna w sensie: będą się palić), o ile pamiętało się o
pozostawieniu ich podczas wyłączania zapłonu..
Następne wpisy z tego wątku
- 11.04.12 20:34 Wmak
- 11.04.12 22:28 kogutek
- 11.04.12 22:40 Artur Maśląg
- 11.04.12 23:50 Wmak
- 12.04.12 01:07 kogutek
- 12.04.12 01:29 J.F
- 12.04.12 10:27 kogutek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
Najnowsze wątki
- 2025-02-25 Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- 2025-02-25 rozliczenia policji
- 2025-02-25 Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- 2025-02-25 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2025-02-25 Warszawa => SQL Developer <=
- 2025-02-25 Zbigniew Ziobro śmie sugerować "niedostatki niezawisłości" sędzi (wątpliwości co do bezstronności)
- 2025-02-25 Kraków => DevOps Engineer (Junior/Regular) <=
- 2025-02-25 Kraków => Front-end Developer <=
- 2025-02-25 Szpital
- 2025-02-24 Gniazdo + wtyk
- 2025-02-24 Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-24 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=