-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.n
eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.pregierz
References: <4f9a60a8$0$1308$65785112@news.neostrada.pl>
<jndtb7$26d$1@inews.gazeta.pl>
<4f9aaa30$0$26695$65785112@news.neostrada.pl>
<jnf3h1$b5p$1@inews.gazeta.pl> <jng22l$t79$1@inews.gazeta.pl>
<4f9b8d30$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>
<jng5kd$6et$1@inews.gazeta.pl>
<4f9b9ba1$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>
<jng736$9h4$1@inews.gazeta.pl>
In-Reply-To: <jng736$9h4$1@inews.gazeta.pl>
Subject: Odp: Efektywna jazda w korku
Date: Sat, 28 Apr 2012 11:29:29 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
X-Antivirus: avast! (VPS 120427-1, 2012-04-27), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 21
Message-ID: <4f9bb873$0$1309$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.53.182
X-Trace: 1335605363 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1309 83.25.53.182:58388
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2446525 pl.pregierz:2002401
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Shrek" <u...@d...invalid> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:jng736$9h4$...@i...gazeta.pl...
> On 2012-04-28 09:26, Roman Stachowiak wrote:
>
>>>> Nic. Ale wypadałoby wcześniej nieco przemalować linie.
>>>
>>> A co nie tak z tymi liamii odzielającymi prawy pas od lewego?
>>>
>> Wydawało mi się, że rozmawiamy nie o lewym pasie, a o lewej jezdni.
>
> "Oni wyprzedzali, wiec w ich wypadku bylo to uzasadnione. Wiekszosc
> jadacych lewym nie wyprzedzala, po prostu jechali w takim samym tempie,
> jak ci ze srodkowego. Zupelnie jak u nas. "
>
> Wyglada tradycyjnie na to, że Paweł uważa, że lewy pas powinien być wolny
Nie, ale mają się znajdować na nim pojazdy wyprzedzające tych na prawym.
Jak nie chcą wyprzedzać, to niech jadą razem z nimi prawym.
Następne wpisy z tego wątku
- 28.04.12 11:31 Cavallino
- 28.04.12 11:36 Shrek
- 28.04.12 11:38 Shrek
- 28.04.12 12:25 RedLite(R)
- 28.04.12 12:26 RedLite(R)
- 28.04.12 12:32 Shrek
- 28.04.12 12:34 Shrek
- 28.04.12 12:40 RedLite(R)
- 28.04.12 12:42 RedLite(R)
- 28.04.12 12:42 RedLite(R)
- 28.04.12 13:09 Shrek
- 28.04.12 13:10 Shrek
- 28.04.12 13:26 RedLite(R)
- 28.04.12 13:29 Shrek
- 28.04.12 13:46 RedLite(R)
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-09-30 Rozprawa zdalna brak komputera
- 2024-09-30 Zielona Góra => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Hackowanie SS7
- 2024-09-30 Seba strikes back
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineeer (Azure) <=
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineer (Azure) <=
- 2024-09-30 Gdańsk => Frontend Developer (Angular area) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Marki => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-09-30 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-09-30 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-09-30 dziki wschod