    From: "m4rkiz" <a...@b...cpl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Odp: Android - backup aplikacji WRAZ Z DANYMI bez roota
    Date: Sun, 6 Feb 2011 15:41:37 -0000

    Użytkownik "Konop" <k...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:iimann$mdl$...@i...gazeta.pl...
    > Przeglądając fora dostaję 1000 różnych odpowiedzi, ale nic konkretnego.
    > Większość pisze, jak zrobić backup z wykorzystaniem Roota, gdzie indziej piszą,
    > że root nie powinien powodować utraty gwarancji, ja jednak mam w karcie
    > zapisane:
    > "Klient traci wszelkie prawa wynikające z gwarancji w przypadku stwierdzenia:
    > dokonywania nieautoryzowanych napraw, zmian oprogramowania (...)" - wolę nie
    > ryzykować :/...

    nie sadze zeby rootowanie pod to podchodzilo, to raczej o flashowaniu
    jakimis innymi softami jak cyanogen itd. - tak samo jak z hackiem w nokii
    hacka mozna, zmiany product code juz nie

    podstawowe pytanie - czy mozesz sobie wgrac jeszcze raz obecna wersje
    softu? jezeli tak to mozesz spokojnie rootowac a w razie problemow
    przywracasz telefon do stanu w ktorym wyjales go z pudelka

    co do backupu - nie bawilem sie jeszcze zbyt dlugo, ale wydaje mi sie
    ze backup ustawien bez roota raczej nie ma szans na powodzenie