  • 1. Data: 2010-06-16 21:11:17
    Temat: Odnowione oznakowanie czyli plusik dla drogowcow
    Od: NotBear <p...@i...pl>

    [FUT warning]

    Wszyscy narzekaja, to ja odrobinke pochwale :-)

    W rejonie Rozanki odnowiono oznakowania poziome na drogach. Rozwiazany
    zostal nareszcie problem wjazdu na most Trzebnicki od poludnia (srodkowy
    pas zanika). Domalowano rowniez powierzchnie wylaczona z ruchu naprzeciw
    wylotu z Kamienskiego, dzieki czemu skrecajacy w lewo w Zmigrodzka nie
    bladza miedzy wysepkami.

    Za to nie do konca podoba mi sie zmiana ukladu pasow na koncu
    Baltyckiej. Dobrze, ze jazda w lewo do Żmigrodzkiej odbywa sie teraz
    dwoma pasami bez koniecznosci zmiany. Ale krotki cykl na "nowym" pasie
    prowadzacym do Kamienskiego powoduje, ze samochody nie mieszcza sie i
    blokuja jadacych w strone Poznania.

    --
    NotBear

  • 2. Data: 2010-06-16 21:48:03
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2010-06-16 21:11, NotBear pisze:
    > W rejonie Rozanki odnowiono oznakowania poziome na drogach. Rozwiazany
    > zostal nareszcie problem wjazdu na most Trzebnicki od poludnia (srodkowy
    > pas zanika).

    beznadziejnie to rozwiazali, srodkowy powinien isc prosto na most a
    prawy na stacje benzynowa.

  • 3. Data: 2010-06-16 22:16:16
    Od: NotBear <p...@i...pl>

    On 2010-06-16 21:48, mister wrote:
    > beznadziejnie to rozwiazali, srodkowy powinien isc prosto na most a
    > prawy na stacje benzynowa.

    Nie zwrocilem uwagi jak jest teraz, wczesniej byl osobny, wyznaczony
    pas do skretu na stacje. A problemy sprawiala ta niepodzielona zwezajaca
    sie czesc drogi prowadzaca na most.

    --
    NotBear

  • 4. Data: 2010-06-16 22:57:01
    Od: CUT <C...@C...pl>

    W dniu 2010-06-16 21:11, NotBear pisze:
    > [FUT warning]
    >

    > Wszyscy narzekaja, to ja odrobinke pochwale :-)

    Ja też pochwalę. W moim powiecie dosyć znacznie ograniczono "tereny"
    zabudowane. Co prawda przybyło tez inni ciągłych :(

  • 5. Data: 2010-06-17 00:20:25
    Od: "[MD]Cinek" <m...@t...pl>

    Użytkownik "NotBear"
> [...]
    >
    > W rejonie Rozanki odnowiono oznakowania poziome na drogach. Rozwiazany
    > zostal nareszcie problem wjazdu na most Trzebnicki od poludnia (srodkowy

    A czy tam bez tych pasów był jakiś problem? Przesceż i bez tego było wiadomo
    kto ma pierwszeństwo.

    A ja ponarzekam :-P
    Na ulicy Trzebnickiej linie namalowano w taki sposób, że wjezdżając na most
    Trzebnicki lewym pasem w pewnym momencie wjeżdża sie w skrajnie tramwaju
    jadącego w strone centrum, jest to kolizyjne i nie powinno tak być.

    Zjeżdżajac z mostu Trzebnickiego w kierunku Trzebnicy na srodku jezdni jest
    linia od strony centrum ciągła, a do miasta w pewnym miejscu przerywana,
    moim zdaniem uzasadnieniem jest fakt że w tym miejscu tramwaj wjeżdża na
    wydzielone torowisko, tylko że wtedy powinni namalować to dokładnie
    odwrotnie, a teraz nie wiem co to oznacza, ze jadac do miasta, można sobie
    nagle tuż przed mostem zawrocic lub skrecic w lewo?

  • 6. Data: 2010-06-17 05:59:49
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Wed, 16 Jun 2010 21:48:03 +0200, mister napisał(a):

    > beznadziejnie to rozwiazali, srodkowy powinien isc prosto na most a
    > prawy na stacje benzynowa.

    Jest ok - tak tam było od dawien dawna. Teraz tylko uwidocznili
    odpowiednim oznakowaniem - co pewnie wywołało zdumienie co u niektóych
    kierwoników.

    Tak BTW to rzecz dzieje się w WRC - NotBear trochę o tym zapomniał ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 7. Data: 2010-06-17 06:00:42
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 17 Jun 2010 00:20:25 +0200, [MD]Cinek napisał(a):

    > A czy tam bez tych pasów był jakiś problem? Przesceż i bez tego było wiadomo
    > kto ma pierwszeństwo.

    Żartujesz sobie?

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 8. Data: 2010-06-17 08:26:54
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 16 Jun 2010 22:57:01 +0200, CUT wrote:
    >Ja też pochwalę. W moim powiecie dosyć znacznie ograniczono "tereny"
    >zabudowane. Co prawda przybyło tez inni ciągłych :(

    Nie wiem co gorsze - miski polujace na tych co jada szybciej niz 50,
    czy na tych co jada szybciej niz traktor :-)

    J.

  • 9. Data: 2010-06-17 20:32:09
    Od: NotBear <p...@i...pl>

    On 2010-06-17 05:59, Seba wrote:
    > Tak BTW to rzecz dzieje się w WRC - NotBear trochę o tym zapomniał ;)

    Kajam sie, robilem cross na p.r.w. i jakos wylecialo mi z glowy, zeby
    oznakowac na liscie o zasiegu ogolnopolskim.

    --
    NotBear