  • 1. Data: 2010-08-28 11:36:21
    Temat: Odkurzanie szkła ?
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    Zastanawiam się nad problemem czyszczenia szkieł. Niestety dość często wymieniam
    szkła w body i nosze je z musu w torbie bez dekli. Po dwóch latach nałapały sporo
    kurzu. Zaczyna mnie to wnerwiać. Przysłowiowe uszczelnienia nawet eLek zawiodły
    na całej linii :) Widocznie są uszczelniane na coś innego niż kurz.

    Zatem czy ktoś przerabiał temat czyszczenia szkieł ? Dodam, że chciałbym aby
    po czyszczeniu były optycznie i mechanicznie takie same jak przed... Czyli Żytnia
    raczej odpada... oddadzą mi jakiś złom do kalibracji.
    Może na Czapskich w Krakowie ? Kto sobie poradzi z 24mm F1.4L, 85mm F1.8,
    28-70 F2.8L ?

    Roger

    --
    Marcin 'Roger' Pojałowski
    fotografia ślubna: http://www.slubna.net

  • 2. Data: 2010-08-28 20:13:50
    Temat: Re: Odkurzanie szkła ?
    Od: Les <s...@p...fm>

    Jak zdjęcia wychodzą dobre - to NIE PSUJ!

    Pozdrawiam
    Les