    From: "Bo(o)t_manager" <b...@W...wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Odklejanie się ścieżek przy wierceniu dremelem
    Date: Fri, 12 Jun 2009 11:49:57 +0000 (UTC)

    Witam!
    Dotąd wierciłem na wiertarką na stojaku i nie było problemów mimo dużego
    bicia futerka. Przerzuciłem się na dremela i... lipa. punkty lutownicze
    odchodzą od laminatu, większe punkty nie, mniejsze wszystkie(te co nie są
    do niczego podłączone(połączone ze ścieżką puchną). Wiertło w obu
    przypadkach to samo (1mm) dremel - wiercenie z ręki. Tępe wiertło, za
    duże obroty? Może ktoś z grupowiczów miał też takie przejścia i coś mi
    poradzi?

    Z Pozdrowieniami
    Bo(o)t manager