-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!ecngs!feeder2.ecngs.de!81.171.118.61
.MISMATCH!peer01.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.
news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-f
or-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
X-Mozilla-News-Host: news://news.neostrada.pl:119
From: Plejboj z lekko nadwago <p...@...lekko.nadwago.com>
Subject: [Octavia 1U 2001] Zablokowane drzwi
Date: Sun, 11 Sep 2016 20:04:01 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:43.0) Gecko/20100101 Firefox/43.0
SeaMonkey/2.40
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 19
Message-ID: <57d59c91$0$12560$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.8.77.26
X-Trace: 1473617042 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 12560 83.8.77.26:52337
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2047
X-Received-Body-CRC: 3512927000
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2588321
[ ukryj nagłówki ]Temat wygląda tak - zablokowane lewe tylne drzwi, nie da się ich
otworzyć z pilota, tradycyjnego zamka niet.
Koncepcje znalezione w necie to albo demontaż plastików wokół drzwi od
wewnątrz i żmudna próba wykręcania śrub pod kątem, urwanie/wycięcie
wewnętrznej tapicerki drzwi i potem szukanie na allegro zamiennika,
ewentualnie kosztowna wizyta (bez gwarancji) w firmie oferującej legalne
włamania do samochodów.
Dzisiaj podczas mycia auta, naszła mnie myśl, czy nie dałoby się zdjąć
tych drzwi po wykręceniu śrub na zawiasach dostępnych po otwarciu drzwi
przednich. Ktoś praktykował? Nie wiem na ile zachodzi zaczep zamka na
trzpień - ale może jest tam na tyle luzu, że jak się wykręci śruby
mocujące zawiasy, to będzie na tyle luzu, że jakoś da się te drzwi
zdjąć, albo przynajmniej śruby mocujące wewnętrzną tapicerkę?
I temat drugi - sorry, że w jednym wątku - drzwi lewe przednie i
wyjmowanie wkładki zamka - górna śruba to torx 10, ale dolna,
zwalniająca sprężynę klamki? Jest dość głęboko i jedni twierdzą, że to
imbus, inni, że tak jak wyżej torx 10. Imbus 2,5 za mały, imbus 3,0 za
duzy - jakiś "nietyp"? 2,7?
Następne wpisy z tego wątku
- 12.09.16 08:00 Yakhub
- 12.09.16 13:45 PiteR
- 12.09.16 16:49 Plejboj z lekko nadwago
- 12.09.16 16:51 Plejboj z lekko nadwago
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-03 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=