  • 31. Data: 2015-05-04 23:19:43
    Temat: Re: Ochrona kół
    Od: LordBluzgR <s...@o...com>

    Widzisz głupi kurwiu (hehe) jakbyś klikał linki które dostajesz jełopie to byś
    doklikał:
    http://www.mediasklep24.pl/anti-bissan-plyn-odstrasz
    ajacy-zwierzyne-250ml.html

    Kretyn na resorach :D Z każdą odpowiedzią coraz bardziej :D

    --
    LordBluzgRT
    Get out of the road if you want to grow old.

  • 32. Data: 2015-05-04 23:28:36
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 4 maja 2015 23:21:16 UTC+2 użytkownik LordBluzgR napisał:
> [...]
    > Have you heard the news? The dogs are dead!
    > You better stay home and do as you're told.
    > Get out of the road if you want to grow old.

    Śmierdzisz mi pizdą grubej wszechwiedzącej baby.

  • 33. Data: 2015-05-04 23:43:03
    Od: LordBluzgR <s...@o...com>

    "k...@g...com" wydumał(a) w wiadomości ID
    ps.com

    ajacy-zwierzyne-250ml.html

    > Śmierdzisz mi pizdą grubej wszechwiedzącej baby.

    Pfff, ty lecisz niedojebem prosto z szamba. Tetryk/Teoretyk/histeryk/gównoznawca.
    Ić wchuj :]

  • 34. Data: 2015-05-05 00:19:49
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 4 maja 2015 23:44:16 UTC+2 użytkownik LordBluzgR napisał:
> [...]
    > Have you heard the news? The dogs are dead!
    > You better stay home and do as you're told.
    > Get out of the road if you want to grow old.

    A ty w pizdu.

  • 35. Data: 2015-05-05 01:22:39
    Od: LordBluzgR <s...@o...com>

    "k...@g...com" wydumał(a) w wiadomości ID
    ps.com

    > A ty w pizdu.

    Nie "wytłeś" mojgo siga. Przegraueś koleś, hehehehe :D

  • 36. Data: 2015-05-05 01:25:04
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 5 maja 2015 01:22:52 UTC+2 użytkownik LordBluzgR napisał:
> [...]
    > Have you heard the news? The dogs are dead!
    > You better stay home and do as you're told.
    > Get out of the road if you want to grow old.
    jeszcze postrasz mnie tatą.

  • 37. Data: 2015-05-05 01:32:29
    Od: LordBluzgR <s...@o...com>

    "k...@g...com" wydumał(a) w wiadomości ID
    ps.com

    > jeszcze postrasz mnie tatą.

    No to kurwa czuj:
    http://kleberly.com/data_images/wallpapers/15/305878
    -tata.jpg :]

  • 38. Data: 2015-05-05 01:37:05
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 5 maja 2015 01:32:52 UTC+2 użytkownik LordBluzgR napisał:
> [...]
    > Have you heard the news? The dogs are dead!
    > You better stay home and do as you're told.
    > Get out of the road if you want to grow old.

    Matury i nie musisz wstawać do szkoły?

  • 39. Data: 2015-05-05 01:48:35
    Od: LordBluzgR <s...@o...com>

    "k...@g...com" wydumał(a) w wiadomości ID
    ps.com

    -tata.jpg :]

    > Matury i nie musisz wstawać do szkoły?

    Nie rozumiesz słowa wypierdalaj? Masz obrazek zatem :]
    http://x3.cdn03.imgwykop.pl/c3201142/comment_myE6LUb
    4LUOAZ6rAsKCJE9xaG0y03JM2.gif
    :)

  • 40. Data: 2015-05-05 01:58:22
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 5 maja 2015 01:48:52 UTC+2 użytkownik LordBluzgR napisał:
> [...]
    > Have you heard the news? The dogs are dead!
    > You better stay home and do as you're told.
    > Get out of the road if you want to grow old.

    To idol całej klasy czy tylko twój?