  • 1. Data: 2012-11-08 16:11:30
    Temat: Obszar (pseudo)zabudowany...
    Od: anacron <a...@a...pl>

    http://www.poboczem.pl/naszym-zdaniem/news-do-wiezie
    nia-za-jazde-z-predkoscia-75-km-h-w-polu,nId,646369

    http://tinyurl.com/a68tvfa

    No właśnie, w Polsce mamy pełno obszarów zabudowanych lasem, łąką,
    krzakami itp. i są to ulubione miejsca polskiej Policji. Czy na prawdę
    my jako obywatele z ta patologia nic nie możemy zrobić?
    --
    anacron

  • 2. Data: 2012-11-08 21:33:35
    Temat: Re: Obszar (pseudo)zabudowany...
    Od: Matt <m...@g...com>

    W tym artykule autor zdjęć bardzo starannie unika zrobienia zdjęć:

    1. Przejścia dla pieszych obok miejsca gdzie stał radiowóz
    2. Wyjazdu z osiedla 100m wcześniej.
    3. Wyjazdom z osiedla domków 100m dalej.

    No ale to już nie byłoby zatrzymanie "w szczerym polu".

    --
    Regards
    Matt

  • 3. Data: 2012-11-09 00:06:52
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam.pl>

    Dnia Thu, 08 Nov 2012 16:11:30 +0100, anacron napisał(a):

> [...]
    > krzakami itp. i są to ulubione miejsca polskiej Policji. Czy na prawdę
    > my jako obywatele z ta patologia nic nie możemy zrobić?

    Takich miejsc jest sporo.
    Np. od jakiegoś czasu jedno z częstych (praktycznie codziennie) miejsc
    kontroli radarowych - ulica nomen omen Radarowa (chociaż na mapię widzę że
    początek nazywa się Galaktyczna).
    Google StreetView: http://tinyurl.com/radarowa

    I na tym 1.5km prostej, na której nie ma dosłownie nic poza dwoma wyjazdami
    z jakiś działek (w których to ustawia się policja) obowiązuje 30km/h. No i
    policja walczy tam z wariatami co to by sobie chcieli poszaleć 50km/h.
    Co ciekawe dalej zaczyna się faktycznie teren zabudowany, ale zaczyna się
    skrzyżowaniem - więc tam można już szybciej.

    Odwrotny przykład - Gdynia ul. Chwaszczyńska od granicy miasta do
    obwodnicy: http://tinyurl.com/chwaszczynska
    Przez długie lata był to teren zabudowany i również ulubione miejsce
    kontroli policyjnych.
    "Mobilki jak Polifarb?" to takie standardowe przywitanie wjeżdżających do
    Gdyni od strony Kościerzyny - zazwyczaj stali.
    Jeśli dać wiarę temu co twierdzi policja - musiało to być jakieś
    szczególnie niebezpieczne miejsce.
    Aż tu któregoś razu podniesiono na całym odcinku dopuszczalną prędkość do
    70km/h i okazało się że miejsce przestało być niebezpieczne, bo radar widać
    tam teraz już bardzo rzadko - teraz częściej kontrole trzeźwości.

  • 4. Data: 2012-11-09 17:40:33
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-11-09 00:06, Tomasz Pyra pisze:

    > Takich miejsc jest sporo.

    Ja to wiem, pytanie co można z tym zrobić? Policji to na rękę, bo
    drogówka ma gdzie normy wyrabiać.

  • 5. Data: 2012-11-10 21:37:43
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 8 Nov 2012 12:33:35 -0800 (PST), Matt napisał(a):

    > W tym artykule autor zdjęć bardzo starannie unika zrobienia zdjęć:
    >
    > 1. Przejścia dla pieszych obok miejsca gdzie stał radiowóz
    > 2. Wyjazdu z osiedla 100m wcześniej.
    > 3. Wyjazdom z osiedla domków 100m dalej.

    No i? MOże od razu strefa zamieszkania?

    --
    ___________ (R)

  • 6. Data: 2012-11-10 21:38:55
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 09 Nov 2012 17:40:33 +0100, anacron napisał(a):

    > Ja to wiem, pytanie co można z tym zrobić? Policji to na rękę, bo
    > drogówka ma gdzie normy wyrabiać.

    Niech wyrobi normę ładując mandaty za źle ustawione światła.

    --
    ___________ (R)

  • 7. Data: 2012-11-10 21:45:28
    Od: anacron <a...@a...pl>

    > Niech wyrobi normę ładując mandaty za źle ustawione światła.

    No i za źle zamontowane DRL, DRL bez homologacji, ksenony z allegro,
    niebieskie postojowe i niebieskie podświetlenie tablic etc. Tylko chyba
    w statystykach to inaczej się ma niż zatrzymanie pirata drogowe za 90/50
    w terenie zbudowanym drzewami?

  • 8. Data: 2012-11-14 19:35:04
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 10 Nov 2012, Adam Płaszczyca wrote:

    > No i?

    I nic.
    Zwyczajna manipulacja :|

    > MOże od razu strefa zamieszkania?

    Nie zauważyłem żeby ktoś proponował.
    Po prostu prezentacja nie jest obiektywna i tyle, Matt nic
    więcej nie napisał.

    pzdr, Gotfryd

  • 9. Data: 2012-11-14 21:24:05
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2012-11-08 16:11, anacron pisze:
    > No właśnie, w Polsce mamy pełno obszarów zabudowanych lasem, łąką,
    > krzakami itp. i są to ulubione miejsca polskiej Policji. Czy na prawdę
    > my jako obywatele z ta patologia nic nie możemy zrobić?

    No zrób coś. Zacznij od swojego podwórka. Jak uda Ci się doprowadzić do
    zniesienia idiotycznych ograniczeń we Włocławku, to będzie to dobry
    początek.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __