  • 1. Data: 2010-11-09 23:33:33
    Temat: Oblodzony podjazd lub zjazd i korek
    Od: r...@p...onet.pl

    Jak to jest z autami stojącymi w korku na pochyłym, oblodzonym odcinku - nie
    staczają się mimo wcisnietego hamulca?

  • 2. Data: 2010-11-09 23:39:53
    Temat: Re: Oblodzony podjazd lub zjazd i korek
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał

    > Jak to jest z autami stojącymi w korku na pochyłym, oblodzonym odcinku - nie
    > staczają się mimo wcisnietego hamulca?

    Nie. Maja takie specjalne przyssawki.

    --
    Hinek

  • 3. Data: 2010-11-09 23:44:40
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    W dniu 2010-11-09 23:33, r...@p...onet.pl pisze:
    > Jak to jest z autami stojącymi w korku na pochyłym, oblodzonym odcinku - nie
    > staczają się mimo wcisnietego hamulca?

    W 6 albo 7 klasie podstawowki bylo na fizyce o wspolczynniku tarcia
    statycznego i dynamicznego.

  • 4. Data: 2010-11-09 23:46:54
    Temat: Odp: Oblodzony podjazd lub zjazd i korek
    Od: "f" <f...@c...gh>

    Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jak to jest z autami stojącymi w korku na pochyłym, oblodzonym odcinku -
    > nie
    > staczają się mimo wcisnietego hamulca?

    ciepłe opony topią lód i przestają się ślizgać.
    Weż kostkę lodu z lodowki i połóż na niej monetę groszową i pochylaj, aż
    spadnie

  • 5. Data: 2010-11-09 23:48:13
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-11-09 23:44, Grzegorz Prędki pisze:

    > W 6 albo 7 klasie podstawowki bylo na fizyce o wspolczynniku tarcia
    > statycznego i dynamicznego.

    Dla niektórych, twoja wypowiedź może być niezrozumiała. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 6. Data: 2010-11-09 23:48:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jak to jest z autami stojącymi w korku na pochyłym, oblodzonym odcinku -
    > nie
    > staczają się mimo wcisnietego hamulca?

    Mój samochód wjeżdża do garażu mimo zaciągniętego ręcznego, gdy mam szklankę
    na podjeździe.
    Przed założeniem napędu do bramy garażowej stanowiło to pewien problem,
    kilka razy blisko muru już było.

  • 7. Data: 2010-11-10 05:10:56
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin robertcb

    > Jak to jest z autami stojącymi w korku na pochyłym, oblodzonym odcinku -
    > nie staczają się mimo wcisnietego hamulca?

    Jak słusznie zauważył Hinek niektóre mają przyssawki. Inne z kolei
    wysuwają takie jakby kolce-szpikulce i wbijają się nimi w lód. Jeszcze
    inne nie mają żadnego z tych systemów i się staczają, a zgromadzeni wokół
    nich piesi wznoszą okrzyki "ale urwał".

    --
    ignorance is bliss

  • 8. Data: 2010-11-10 07:04:56
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:ibcj3f$9t$1@news.dialog.net.pl...

    > Dla niektórych, twoja wypowiedź może być niezrozumiała. ;)

    Jak stoisz to masz większe tarcie niż jak jedziesz.

  • 9. Data: 2010-11-10 08:59:13
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Agent" <w...@o...ue> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    > wiadomości news:ibcj3f$9t$1@news.dialog.net.pl...

    > Jak stoisz to masz większe tarcie niż jak jedziesz.

    a takie pojęcia jak żart, sarkazm są Ci znane?

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 10. Data: 2010-11-10 09:28:54
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    <r...@p...onet.pl> wrote in message
    > Jak to jest z autami stojącymi w korku na pochyłym, oblodzonym odcinku -
    > nie staczają się mimo wcisnietego hamulca?

    Nie staczaja sie na 100%. Moga sie natomiast zesliznac...

    --
    Axel