  • 31. Data: 2010-11-10 18:28:23
    Temat: Re: Oblodzony podjazd lub zjazd i korek
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "JanKo" <b...@m...tu> napisał w wiadomości
    news:ibdq16$rsi$1@inews.gazeta.pl...
    > Agent Kuba (aka cita) nadaje:
    >
    > Nie każdy miał (lub będzie miał) okazję uczęszczać do 7 klasy podstawówki
    > więc wypadałoby podziękować.

    ja mam dziękować?
    LoL, za co?

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 32. Data: 2010-11-11 12:42:09
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 10 Nov 2010 12:11:23 +0100, Sebastian Kaliszewski napisał(a):

    > Wyjaśnienie szkolne pi*drzwi pasuje do poślizgu z zablokowanymi kołami
    > (wtedy masz tarcie dynamiczne)

    Ale tylko na śliskim - jak opony zostawiają ślady, to juz nie masz tarcia,
    a ścinanie ;)

    --
    ___________ (R)

  • 33. Data: 2010-11-12 08:13:09
    Od: "Radarro" <r...@N...gazeta.pl>

    Mateusz <m...@g...com> napisał(a):

    > Wspomnia=B3e=B6 mi co=B6 o sprz=EAgle. Wnioskuj=EA z tego, =BFe =BFeby teor=
    > etycznie
    > wyprowadzi=E6 auto z takiego zsuwania b=EAdzie trzeba troszeczk=EA je
    > przypali=E6 ? czy niekoniecznie ;)

    Jezeli jest bardzo slisko, to nic nie przypali, sprzeglo "pokona" opor kol na
    sliskej powierzchni i kola sie zaczna krecic na wstecznym w przeciwna strone
    niz zsuwa sie auto. Proste. :)
    Przypalisz tylko jak bedziesz mial pod kolami powierzchnie o wiekszym tarciu.
    Tylko wtedy nie bedziesz potrzebowal wrzucac wstecznego, bo wyhamujesz heblem.

    Radarro