  • Data: 2010-04-18 14:36:59
    Temat: Obciążenie za niedostarczone smsy
    Od: Czeresniak <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Z telefonu na abonament w sieci Plus, wysłałem sms na numer w UK. Gdy
    przez dłuższy czas nie otrzymywałem potwierdzenia dostarczenia
    wiadomości zadzwoniłem pod ten numer i okazało się, że się pomyliłem i
    że takiego numeru nie ma. Sms nie został dostarczony a moje konto
    obciążono opłatą za tego smsa.
    Czy takie postępowanie operatora jest prawidłowe?
    Czy zostanę też obciążony opłatą za połączenie w trakcie którego
    usłyszałem "nie ma takiego numeru"?

    Pozdrawiam
    Darek