  • 11. Data: 2016-03-10 13:04:55
    Temat: Re: [OT] walkman->mp3 gdzie kupić w Polsce
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-03-10 o 10:12, m pisze:
> [...]
    46

    > I siedzieć u znajomego długie godziny i przekładać kasety?

    A po co u znajomego?

    Pożyczyć i walczyć :)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 12. Data: 2016-03-11 09:34:31
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 09.03.2016 Dominik & Co <D...@g...pl.invalid> napisał/a:

    > Czy można takie coś kupić od jakiegoś dystrybutora
    > w Polsce, najlepiej w sklepie stacjonarnym?

    Podsumowując: nie znalazłem, zdecydowałem się
    zamówić u Chińczyka. Wolę poczekać miesiąc, żeby potem
    sama konwersja robiła się już, nomen omen, taśmowo :-)

    --
    Dominik & kąpany (via raspbianowy slrn)
    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 13. Data: 2016-03-11 13:20:59
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2016-03-11 o 09:34, Dominik & Co pisze:

    > Podsumowując: nie znalazłem, zdecydowałem się
    > zamówić u Chińczyka. Wolę poczekać miesiąc, żeby potem
    > sama konwersja robiła się już, nomen omen, taśmowo :-)

    Tylko kup jeszcze zasilacz, na bateriach, to tak jak piszą godzinę
    podziała, ale pewnie mniej :P

  • 14. Data: 2016-03-11 13:31:33
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 11.03.2016 BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał/a:

    > Tylko kup jeszcze zasilacz, na bateriach, to tak jak piszą godzinę
    > podziała, ale pewnie mniej :P

    Ponoć działa zasilane z usb, powininna wystarczyć stosowna
    ładowarka sieciowa. No i mam jeszcze gdzieś akumulatorki AA.

  • 15. Data: 2016-03-11 17:35:22
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2016-03-11 09:34, Dominik & Co wrote:

    > Podsumowując: nie znalazłem, zdecydowałem się
    > zamówić u Chińczyka. Wolę poczekać miesiąc, żeby potem
    > sama konwersja robiła się już, nomen omen, taśmowo :-)

    Teraz już późno, ale mogłeś kupić chociażby w Conradzie:

    http://tinyurl.com/jku5o65

    Tyle że, podejrzewam, u Chińczyka będzie dużo taniej.

  • 16. Data: 2016-04-21 07:54:56
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 09.03.2016 Dominik & Co <D...@g...pl.invalid> napisał/a:

    > http://www.aliexpress.com/item/Adroit-Portable-Tape-
    to-Mp3-Micro-SD-TF-Card-Cassette-to-MP3-Converter-Pl
    ayer-DEC12/32568344121.html

    Odgrzewając kotleta, gdyby ktoś był zainteresowany:

    Chińczyk przysłał, działa jak trzeba,
    można ponoć nawet nagrywać na sd ze źródła zewn.
    (podłączając sygnał do portu słuchawek)- ale nie testowałem.

    Podłączamy do zasilania, wsadzamy kartę sd i kasetę,
    uruchamiamy nagrywanie- dalej robi się samo.
    Ma autorewers i automagiczne dzielenie pliku
    (włączalne, standardowo wyłączone).

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 17. Data: 2016-05-01 15:33:14
    Od: Marsjanin <m...@m...tk>

    Dnia Thu, 21 Apr 2016 05:54:56 +0000, Dominik Ałaszewski napisał(a):

    > Odgrzewając kotleta, gdyby ktoś był zainteresowany:
    >
    > Chińczyk przysłał, działa jak trzeba,

    A mnie wpadł właśnie w łapki podobny, tylko nieco starszy. Bez bajerów.
    Bez nagrywania na SD itp. Prosty ,,walkman" typu nieomal ,,kajtek". Działa
    analogowo jako walkman, ma wyjście jack oraz dodatkowo USB. Po podpięciu
    do kompa przedstawia się jako karta dźwiękowa.

    Twojego też widać jako kartę?

    --
    Pozdrawiam,
    Marsjanin

  • 18. Data: 2016-05-01 21:13:30
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 01.05.2016 Marsjanin <m...@m...tk> napisał/a:

    > Twojego też widać jako kartę?

    Z USB bierze chyba tylko prąd, brak widocznych
    oznak instalowania nowego sprzętu, ale przyjrzę
    się dokładniej.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 19. Data: 2016-05-01 22:41:46
    Od: Marsjanin <m...@m...tk>

    Dnia Sun, 01 May 2016 19:13:30 +0000, Dominik Ałaszewski napisał(a):

    > Z USB bierze chyba tylko prąd, brak widocznych oznak instalowania nowego
    > sprzętu, ale przyjrzę się dokładniej.

    Przyjrzyj się, przyjrzyj... Mój ma parę lat, przeleżał w szafie u kogoś.
    Sprzęt marki Lauson, model (chyba) CR101. Jako ,,konwersja do mp3" (co
    szumnie głosi napis na pudełku) służy... program Audacity, dołączony na
    płycie mini CD. :) Instrukcja w dużej mierze składa się ze zrzutów ekranu
    z Audacity. :)))

    Wyśmiewam to jako konwerter do MP3, ale samego sprzętu nie wyśmiewam, bo
    to moim zdaniem nawet na chwilę obecną lepszy pomysł, niż zgranie na
    kartę, jeszcze jako track01.mp3 itd. zapewne. Ja wolę sobie zrzucić
    kasetę do wave'a, pociąć, zflacować, otagować... No ale to ja. Rozumiem, że
    czasem chce się mieć na już i kartę od razu wsadzić do telefonu, telefon
    do kieszeni i słuchawki w uszy.

    Z ciekawostek, planuję kupno adapte... wrrróć, mówmy po polsku, gramofonu.
    Trafiłem na takie cacko - ma wiele wspólnego z omawianym sprzętem. Medion
    MD 83447:

    [pdf] http://gg.gg/40prx

    Magnetofon też zawiera.

    --
    Pozdrawiam,
    Marsjanin

  • 20. Data: 2016-05-04 15:34:32
    Temat: [OT]Re: [OT] walkman->mp3 gdzie kupić w Polsce
    Od: m <m...@g...com>

    On 01.05.2016 22:41, Marsjanin wrote:
> [...]
    > Trafiłem na takie cacko - ma wiele wspólnego z omawianym sprzętem. Medion

    Miałem takie "cacko", tylko innej firmy i bez kaset. Po układzie
    przycisków poznaje co najmniej pokrewieństwo.

    I szlag mnie z jednej strony trafia, a z drugiej nadziwić się nie mogę,
    że w handlu są takie urządzenia w których pilot nie ma regulacji głośności.

    Wpadło by wam do głowy kupując samochód sprawdzić czy ma pedał gazu? :)

    p. m.