  • 1. Data: 2012-03-15 07:51:26
    Temat: [OT] podsluchanie PL2303 Serial
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Jest sobie urzadzenie, do ktorego aplikacja (zamknieta, pod windows)
    po usb (komputer widzi konwerter USB-RS232 zabudowany w urzadzeniu
    (PL2303Serial)) przesyla prosty komunikat. Podejrzewam, ze sa programy
    windowsowe umozliwiajace podsluchanie takiej transmisji, moglby ktos
    cos polecic?

    a.

  • 2. Data: 2012-03-15 09:20:45
    Temat: Re: [OT] podsluchanie PL2303 Serial
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    a dlaczego OT? bo Roman się stawia?

    ja ostatnio znalazłem coś takiego: USBTrace
    a ponoć można też tym: BusHound

  • 3. Data: 2012-03-15 09:51:56
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 15.03.2012 08:51, Wemif wrote:
> [...]
    > (PL2303Serial)) przesyla prosty komunikat. Podejrzewam, ze sa programy
    > windowsowe umozliwiajace podsluchanie takiej transmisji, moglby ktos
    Wireshark przynajmniej pod linuxem pokazuje transmisję usb - pod
    windowsem chyba też sobie poradzi.

    No i zawsze można zrobić numer z podmianą DLL - robisz wrapper i
    wrzucasz do katalogu aplikacji.

    Michoo

  • 4. Data: 2012-03-15 18:36:53
    Od: AK <a...@g...pl>

    W dniu 2012-03-15 08:51, Wemif pisze:
> [...]
    > (PL2303Serial)) przesyla prosty komunikat. Podejrzewam, ze sa programy
    > windowsowe umozliwiajace podsluchanie takiej transmisji, moglby ktos
    poszukaj sysinternals suite - portmon

    --
    Pozdr
    AK

  • 5. Data: 2012-03-15 18:38:54
    Temat: Odp: [OT] podsluchanie PL2303 Serial
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Do podsłuchania rs-a idealny jest AccessPort.

    PC

  • 6. Data: 2012-03-15 19:35:02
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-03-15 19:36, AK pisze:
    > poszukaj sysinternals suite - portmon

    dokladnie tak. portmon jest najlepszy do tego celu. również go polecam.

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 7. Data: 2012-03-16 07:09:51
    Od: Michał Smolnik <m...@g...com>

    W dniu 15.03.2012 08:51, Wemif pisze:
> [...]
    > (PL2303Serial)) przesyla prosty komunikat. Podejrzewam, ze sa programy
    > windowsowe umozliwiajace podsluchanie takiej transmisji, moglby ktos

    Jest jeszcze com0com.
    Można zdublować strumień z wirtualnego coma na drugi i podglądać.

    Pozdrawiam,
    --
    Michał

  • 8. Data: 2012-03-16 15:34:55
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    faktycznie fajny, gdyby jeszcze działał...

    i tak lepszy jest: PTronix - SimpleTerm Gold

  • 9. Data: 2012-03-16 18:19:07
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    v...@i...pl <v...@i...pl> wrote:

    > dokladnie tak. portmon jest najlepszy do tego celu. również go polecam.

    Dziękuję za wszystkie odpowiedzi! Portmon zadziałał jak trzeba :)

    a.

  • 10. Data: 2012-03-16 19:15:48
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    czy Kto.ś może mi powiedzieć jak się używa tego portmona?
    u mnie nie da się go włączyć: http://e-serwis.org/smietnik/portmon.PNG