  • 1. Data: 2012-08-25 23:53:50
    Temat: [OT] napiszę to tylko raz
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    nie chcę się z Wami kłócić, ani dyskutować,
    nie zabieram głosu w niczyich wątkach (no prawie)
    poza swoimi, więc proponuję rozejm, ja nie udzielam
    się u Was, a wy u mnie...

  • 2. Data: 2012-08-26 12:56:05
    Temat: Re: [OT] napiszę to tylko raz
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 25.08.2012 23:53, identyfikator: 20040501 pisze:
    > nie chcę się z Wami kłócić, ani dyskutować,
    > nie zabieram głosu w niczyich wątkach (no prawie)
    > poza swoimi, więc proponuję rozejm, ja nie udzielam
    > się u Was, a wy u mnie...

    Mi pasuje. Ty nie wchodź na nasze grupy - my nie będziemy wchodzić na
    Twoje.

    p. m.

  • 3. Data: 2012-08-26 13:09:22
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    jeden głos już mamy, jeszcze dwie osoby naplują na wyciągniętą do zgody rękę
    i sprawę będziemy mieli definitywnie wyjaśnioną...

  • 4. Data: 2012-08-26 14:16:20
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl> wrote in message
    > jeden głos już mamy, jeszcze dwie osoby naplują na wyciągniętą do zgody rękę i
    > sprawę będziemy mieli definitywnie wyjaśnioną...

    chetnie bede drugi, zamiast pisywac posty wpisz to w wyszukiwarke,
    przeczytaj ze zrozumieniem i *dopiero wtedy* zadawaj ewentualne pytania

    ilosc smieci ktore wysylasz jest przytlaczajaca a zdecydowana wiekszosc
    to kilkanascie sekund do kilku minut z google

  • 5. Data: 2012-08-26 15:32:18
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-08-26 14:16, Użytkownik m4rkiz napisał:

> [...]
    >
    > ilosc smieci ktore wysylasz jest przytlaczajaca a zdecydowana wiekszosc
    > to kilkanascie sekund do kilku minut z google

    Trzeci.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2012-08-26 15:34:29
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    no to mamy sprawę jasną, wyszło po powsku jak zwykle...

  • 7. Data: 2012-08-26 21:11:14
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2012-08-26 12:56, m pisze:

    > Mi pasuje. Ty nie wchodź na nasze grupy - my nie będziemy wchodzić na
    > Twoje.

    Przepraszam, że się wtrącam, ale Wasze Towarzyszu to są tylko Wasze gacie.

    --
    animka

  • 8. Data: 2012-08-26 21:37:23
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Przepraszam, że się wtrącam, ale Wasze Towarzyszu to są tylko Wasze gacie.

    Uderz w stół... :)

  • 9. Data: 2012-08-26 21:57:14
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "Animka" <a...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag

    > Przepraszam, że się wtrącam, ale Wasze Towarzyszu to są tylko Wasze gacie.

    Do garów druciaro, do garów!

  • 10. Data: 2012-08-28 16:51:31
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    dzieciaczki (popisały się) wpisując mój mail do abuse...