  • 11. Data: 2008-05-13 20:59:06
    Temat: Re: [OT] namiary na handlowca GTS z Krakowa
    Od: R <r...@g...pl>

    crazy bejbi wrote:

    > szczerze ? to w życiu go nie widziałem (no kiedyś mi dla przyzwoitości
    > fotkę przysłał).

    z tego co kojarze to cała ekipa jest na naszej-klasie, Andrzej Bort, Panstwo
    Haberko... :D Co by nie mowic o GTS to ekipa z Katowic jest pierwsza
    klasa. :D

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 12. Data: 2008-05-14 09:52:45
    Temat: Re: namiary na handlowca GTS z Krakowa
    Od: Zbigniew Szostak <Z...@g...com>

    On 13 Maj, 22:59, R <r...@g...pl> wrote:

    > z tego co kojarze to cała ekipa jest na naszej-klasie, Andrzej Bort, Panstwo
    > Haberko... :D Co by nie mowic o GTS to ekipa z Katowic jest pierwsza
> [...]

    ...i choc mialem sie nie wcinac w tak zacna dyskusje, to w tym
    momencie nie sposob Wam nie podziekowac za te cieple slowa. :)

    pozdrawiam

    Zbyszek Szostak.

    PS. Mirek: dużo czy mało to pojecia względne - ważne, że z umiarem. :)

  • 13. Data: 2008-05-17 07:22:42
    Od: futszaK <f...@g...com>

    wer wrote:

    > Zwykle się tak zaczyna, pogaduszki na gg, potem przesłanie fotki,
    > telefony :)

    ostanio informatołek z współpracującej firmy poprosił żebym mu znalazł
    programiste php, jak to określił "im młodszy tym lepiej", też się
    zacząłem zastanawiać.. :P

    futszaK

  • 14. Data: 2008-05-17 09:33:50
    Od: wer <b...@n...pl>

    futszaK pisze:

    > ostanio informatołek z współpracującej firmy poprosił żebym mu znalazł
    > programiste php, jak to określił "im młodszy tym lepiej", też się
    > zacząłem zastanawiać.. :P

    Tylko co tak wysuwasz język?

    wer