  • 1. Data: 2013-06-25 15:27:40
    Temat: Schemat instalacji Dragstar XVS 125 z 2003 - ktokolwiek slyszal, ktokolwiek wie?
    Od: KLOSZ <k...@g...com>

    Czolem!
    Pacjent jak w temacie. Ostatnio zostal skradziony znajomej i... na szczescie sie
    odnalazl, ale zlodzieje w przyplywie zlosci, ze skonczylo im sie paliwo (kilku
    nastoletnich gnojkow) zrobili z motocykla mini wrak. Oprocz zniszczen mechanicznych
    (zbiornik, kanapy, linki itd.) byli uprzejmi wyrwac na pale gdzie i jak popadnie
    instalacje elektryczna.
    Chcialbym pomoc dziewczynie poskladac toto do kupy, ale ni w zab nie moge namierzyc
    nigdzie w sieci schematu instalacji - a z pewnoscia ulatwilby zadanie, tym bardziej,
    ze niektore wiazki sa pociete po drodze jak popadlo.

    Czy ktos z Was dysponuje moze schematem do tego jezdzidelka? Bylbym wdzieczny za
    linke albo za podeslanie na maila: konradki(maupa)wp(kropek)pl
    Oczywiscie cala serwisowka tez nie pogardzimy jesli ktokolwiek posiada.

    Z gory dzieki za pomoc.

    Zdrówko!
    KLOSZ

  • 2. Data: 2013-06-25 19:09:11
    Od: MrGlub <g...@g...com>

    Tak oftopicznie, a złodzieji złapano? Wpiernicz dostali?
    --
    NC700XD

  • 3. Data: 2013-06-25 19:43:32
    Od: KLOSZ <k...@w...pl>

    W dniu 2013-06-25 19:09, MrGlub pisze:
    > Tak oftopicznie, a złodzieji złapano? Wpiernicz dostali?

    Zlapano, znaczy policja ich zlapala po zmasowanej akcji poszukiwawczej
    wspieranej przez chmare ludzi z Fejszbuka. POki co toczy sie
    postepowanie i takie tam pierdy.... pewnie i tak sie okaze, ze to biedne
    dzieci, ktore do szkoly maja pod gorke, a ich rodzice pochodza z
    marginesu. A tak poza tym, to oni tylko chwilowo, bo sie chcieli
    przejechac i tak dalej, i tak dalej... poki co znajoma czeka z zamiarem
    nieodpuszczania do konca, zeby wziac to gnojstwo i ich rodzicow za dupe
    do odpowiedzialnosci. A co z tego wyjdzie..., czas pokaze. Osobiscie nie
    widze tego zbyt optymistycznie znajac polskie prawodawstwo.

    A wracajac do tematu: znajdzie ktos taki schemat w swoich zasobach.

    Zdrówko
    KLOSZ

  • 4. Data: 2013-06-25 19:53:54
    Od: KLOSZ <k...@w...pl>

    W dniu 2013-06-25 19:43, KLOSZ pisze:

    > A wracajac do tematu: znajdzie ktos taki schemat w swoich zasobach.

    Dostalem wlasnie mailem DIAGRAMA DE CABLEADO XVS 125, wiec polowa
    sukcesu juz jest.
    Jesli ma ktos serwisowke w jezyku English to chetnie poprosze, a jesli
    Espanol, to juz mam dziekuje.

    Zdrówko
    KLOSZ

  • 5. Data: 2013-06-26 23:55:46
    Od: J_K_K <j...@i...fm>

    W dniu 2013-06-25 19:43, KLOSZ pisze:> poki co znajoma czeka z zamiarem
    > nieodpuszczania do konca, zeby wziac to gnojstwo i ich rodzicow za dupe
    > do odpowiedzialnosci. A co z tego wyjdzie..., czas pokaze. Osobiscie nie
    > widze tego zbyt optymistycznie znajac polskie prawodawstwo.

    Jeśli droga własna zawiedzie, myślę, że można tu jakąś wyspecjalizowaną
    kancelarię wynająć - ci na pewno za stosownym odstępnym wydębią co trzeba.

    --

    Pzdr

    J_K_K

  • 6. Data: 2013-06-27 08:22:24
    Temat: OT - kancelarie prawne
    Od: KLOSZ <k...@U...pl>

    W dniu 2013-06-26 23:55, J_K_K pisze:

    > Jeśli droga własna zawiedzie, myślę, że można tu jakąś wyspecjalizowaną
    > kancelarię wynająć - ci na pewno za stosownym odstępnym wydębią co trzeba.

    Jakies sprawdzone kancelarie, godne polecenia?
    Sprawa ma miejsce w Łodzi, ale pewnie to ma wtorne znaczenie.

    Zdrówko!
    KLOSZ

  • 7. Data: 2013-06-27 08:34:21
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-06-25 15:27, KLOSZ pisze:
> [...]
    linke albo za podeslanie na maila: konradki(maupa)wp(kropek)pl
    > Oczywiscie cala serwisowka tez nie pogardzimy jesli ktokolwiek posiada.

    http://www.ebay.de/itm/Kabelbaum-Yamaha-XVS125-Drag-
    Star-XVS-125-VE01-/300918348875?pt=Motorrad_Kraftrad
    teile&hash=item4610219c4b

    http://www.ebay.de/itm/YAMAHA-XVS-125-VE01-DRAGSTAR-
    KABELBAUM-WIRE-HARNESS-/150555267463?pt=Motorrad_Kra
    ftradteile&hash=item230dcb1187

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 8. Data: 2013-06-27 09:11:11
    Od: KLOSZ <k...@U...pl>

    W dniu 2013-06-27 08:34, Kuczu pisze:

> [...]
    teile&hash=item4610219c4b

    > http://www.ebay.de/itm/YAMAHA-XVS-125-VE01-DRAGSTAR-
    KABELBAUM-WIRE-HARNESS-/150555267463?pt=Motorrad_Kra

    No prosze, madrego to i warto posluchac.
    Dzieki za podpowiedz - jakos zupelnie mnie zacmilo w tym kierunku.

    Zdrówko!
    KLOSZ

  • 9. Data: 2013-06-27 09:49:47
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-06-27 09:11, KLOSZ pisze:

> [...]
    ftradteile&hash=item230dcb1187

    > No prosze, madrego to i warto posluchac.
    > Dzieki za podpowiedz - jakos zupelnie mnie zacmilo w tym kierunku.

    kilkadziesiat euro vs robota z lutownica i schematami na kilka
    wieczorow, bez gwarancji ze sie uda. Ja bym bral kompletna i wymienil.

  • 10. Data: 2013-06-27 10:12:19
    Od: KLOSZ <k...@U...pl>

    W dniu 2013-06-27 09:49, Kuczu pisze:

    > kilkadziesiat euro vs robota z lutownica i schematami na kilka
    > wieczorow, bez gwarancji ze sie uda. Ja bym bral kompletna i wymienil.

    Masz slusznego. W sumie za 150 pln z przesylka wiazka gotowa do przekladki.

    Dlubanina i tak bedzie, bo porwane jest tez wiele rzeczy poza glowna
    wiazka, ale to juz szybciej da sie ogarnac.

    Zdrówko!
    KLOSZ