  • 1. Data: 2008-01-19 12:54:57
    Temat: OT domeny .name
    Od: K <...@...c>

    witam,

    ktory polski rejestrator, oferuje domeny .name ? przejrzałem juz chyba
    wszystkich i nikt tego nie oferuje.

    pozdro.

  • 2. Data: 2008-01-19 13:16:04
    Temat: Re: OT domeny .name
    Od: Jacek Soltysik <j...@w...pl>

    K pisze:
    > witam,
    >
    > ktory polski rejestrator, oferuje domeny .name ? przejrzałem juz chyba
    > wszystkich i nikt tego nie oferuje.
    >
    > pozdro.

    np rejestracjadomen.pl

  • 3. Data: 2008-01-19 19:49:50
    Od: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org>

    Ja swoją trzymam w http://nazwa.info/

    --
    Andrzej 'The Undefined' Dopierała
    Linux && Unix && Network administrator

  • 4. Data: 2008-01-19 21:42:38
    Od: "masti" <g...@t...hell>

    Dnia pięknego 2008-01-19 o 20:49:50 osobnik zwany Andrzej 'The Undefined'
    Dopierała wystukał:

    > Ja swoją trzymam w http://nazwa.info/

    i tam rejestrowałeś? bo .name to u nich nie ma

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "- Mam lęk gruntu - Chyba wysokości? - Wiem co mówię. To grunt zabija!."

  • 5. Data: 2008-01-19 21:52:15
    Od: K <...@...c>

    jest za 48,80, http://nazwa.info/cennik.php

  • 6. Data: 2008-01-19 23:00:23
    Od: "masti" <g...@t...hell>

    Dnia pięknego 2008-01-19 o 22:52:15 osobnik zwany K wystukał:

    > jest za 48,80, http://nazwa.info/cennik.php

    a faktycznie w cenniku jest

  • 7. Data: 2008-01-20 18:39:14
    Od: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org>

    Dnia 19.01.2008 masti <g...@t...hell> napisał/a:

    > i tam rejestrowałeś? bo .name to u nich nie ma
    jest, jest...
    co prawda trochę początkowo się bałem, bo firma mało znana raczej, do
    tego ceny z vatem ma jak większość "bez vatu", ale - w tej chwili prawie
    wszystko u nich trzymam i nie narzekam :)

  • 8. Data: 2008-01-20 19:54:38
    Od: Bartosz Waszak <w...@t...net.pl>

    Andrzej 'The Undefined' Dopierała pisze:
> [...]
    > tego ceny z vatem ma jak większość "bez vatu", ale - w tej chwili prawie
    > wszystko u nich trzymam i nie narzekam :)

    To ja się dołącze:

    domneny .IL, zna ktoś registrara ?

    Bartosz Waszak <w...@t...net.pl>
    nic-hdl: BW1026-RIPE