  • 11. Data: 2014-01-02 22:10:39
    Temat: Re: [OT] XP SP3 się nie aktualizuje
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2014-01-02 21:38, z pisze:

    > nic z tego :-(

    Jak napiszesz na odpowiednią grupę, to Ci tam odpowiem, co i jak zrobić.

  • 12. Data: 2014-01-02 22:33:58
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    .pl...
    > A na maszynie wirtualnej poleciało z buta. :-)

    U mnie na wirtualnych mieliło po ponad 5 godz. (na stacjonarnym i laptopie).

  • 13. Data: 2014-01-03 07:19:25
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-01-02 22:10, BQB pisze:
    > Jak napiszesz na odpowiednią grupę, to Ci tam odpowiem, co i jak zrobić.

    Dzięki. Jak zapewne wiesz na innych grupach posucha. Tylko tu zaglądają
    jeszcze na bieżąco kompetentni fachowcy co nie poskąpią chwilą czasu
    nawet jeśli NTG OT czy inne ... :-)

  • 14. Data: 2014-01-03 09:00:02
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 01-01-2014 22:35, z pisze:
    > W kwietniu mają XP przestać wspierać ale dzisiaj mamy 1 stycznia.

    I rok 2014. Od premiery minęło 12 lat. Chyba najwyższa pora wesprzeć
    producenta zakupem nowego systemu. ;)

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 15. Data: 2014-01-03 09:17:15
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-01-03 09:00, Zakonspirowany pisze:
    > I rok 2014. Od premiery minęło 12 lat. Chyba najwyższa pora wesprzeć
    > producenta zakupem nowego systemu. ;)

    Można jeszcze wciągnąć w to aspekt ekologiczny tak jak przy samochodach
    hybrydowych. Nie wiem po co i w jaki sposób ale ekologia jest dobra na
    wszystko. Grunt żeby interes się kręcił :-)

  • 16. Data: 2014-01-03 09:45:38
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Zakonspirowany nabazgrał(a):

    > I rok 2014. Od premiery minęło 12 lat. Chyba najwyższa pora wesprzeć
    > producenta zakupem nowego systemu. ;)

    Tylko nie koniecznie używany sprzęt nadąży za systemem :)

  • 17. Data: 2014-01-03 11:17:39
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 03-01-2014 09:45, Chris pisze:
    > Tylko nie koniecznie używany sprzęt nadąży za systemem :)

    "Kafle" są akurat dość lekkie:

    Wymagania zalecane
    Procesor: Core 2 Duo 2.00Ghz/Athlon 64 X2 dla 32/64 bit
    RAM: 1 GB dla wersji 32-bit, 2 GB dla wersji 64-bit
    Dysk twardy: 16 GB wolnego miejsca dla wersji 32-bit, 20 GB wolnego
    miejsca dla wersji 64-bit
    Karta graficzna: Obsługa DirectX 11 z WDDM 1.2, ekran o rozdzielczości
    1366x768 lub wyższej do obsługi podziału ekranu przy korzystaniu z
    programów środowiska Modern UI.

    Gorzej z najnowszymi programami, ale to oczywiste, zaś najgorzej, jak
    dla mnie, jest ze stronami internetowymi, które powinny się ładować
    maksymalnie w sekundę, a przykładowa www.tvn24.pl do pełnego załadowania
    potrzebuje u mnie od kilku do 10 s.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 18. Data: 2014-01-03 11:23:19
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Zakonspirowany nabazgrał(a):

    > "Kafle" są akurat dość lekkie:

    Siedzę teraz na Duron 1600 + 512MB i spokojnie wystarczy do tego co robię ..
    po co mam zmieniać system na xx core 2 x tyle ramu skoro działa ??

  • 19. Data: 2014-01-03 11:41:56
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 03-01-2014 11:23, Chris pisze:
    > Siedzę teraz na Duron 1600 + 512MB i spokojnie wystarczy do tego co robię ..

    Jak z ładowaniem się cięższych stron?
    U mnie: Chrome, Thunderbird, ESET, VLC + reszta procesów po kilka-,
    kilkanaście MB i nie ma 40% (z 4 GB).
    Z procesorem już lepiej (i3-2312M).

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 20. Data: 2014-01-03 11:55:11
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Zakonspirowany nabazgrał(a):

    > Jak z ładowaniem się cięższych stron?
    > U mnie: Chrome, Thunderbird, ESET, VLC + reszta procesów po kilka-,
    > kilkanaście MB i nie ma 40% (z 4 GB).
    > Z procesorem już lepiej (i3-2312M).

    Do tego co robię nie potrzeba mi ciężkich stron www.
    Co innego komuter domowy ale do pracy nie zawsze potrzebna jest super hiper
    maszyna, zobacz co potrzeba np. dla księgowego prosty program a najchętniej
    jak by był jeszcze w DOS :)