  • 141. Data: 2020-05-08 11:59:34
    Temat: Re: OT Specjalnie dla Cavallino i jemu podobnych-jak wirus niszczy pluca nawet tych co lekko go przeszli
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Przemek Jedrzejczak p...@g...com ...

    > https://www.money.pl/gospodarka/duda-chce-wsparcia-d
    la-bezrobotnych-o
    > biecuje-dodatek-solidarnosciowy-6505761875437185a.ht
    ml

    Ten dodatek to po prostu zasiłek dla bezrobotnych ale wypłacany w taki
    sposób zeby bezrobocie procentowo sie nie zwiekszyło.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć."

  • 142. Data: 2020-05-08 12:23:40
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 08-05-2020 o 11:59, Budzik pisze:
> [...]
    >
    > Ten dodatek to po prostu zasiłek dla bezrobotnych ale wypłacany w taki
    > sposób zeby bezrobocie procentowo sie nie zwiekszyło.

    Czyli kolejna ściema w stylu "nie dać, ale mówić że się daje", wcześniej
    pracy zakazując i ludziom bezrobocie fundując...

    No jak zawsze w państwie pisiorów.

  • 143. Data: 2020-05-08 13:36:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

> [...]
    >
    > Czyli kolejna ściema w stylu "nie dać, ale mówić że się daje",
    > wcześniej pracy zakazując i ludziom bezrobocie fundując...

    Ale dlaczego "nie dac"? Przeciez chca coś "dac". Nawet wiecej niz
    dotychczasowe zasiłki dla bezrobotnych które tak naprawde były jakimis
    zapomogami na waciki (czego nota bene jakos nikt nie zauwazał)

    Oni akurat coś daja, moj znajomy zeznaje ze pomimo tego ze jego firma nie
    ma obecnie jakichs wielkich problemów finansowych to na tych tarczach
    jest teoretycznie jakies 20kPLN do przodu. Teoretycznie, bo mowi ze
    jeszcze nic nie dostał :))))))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."

  • 144. Data: 2020-05-08 13:40:41
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To pewno byli przedsiębiorcy powiązani z przedsiębiorstwem KOD w upadłości. Ciekawe
    czy jelopozycja zapłaci za nich kary?

  • 145. Data: 2020-05-08 13:49:51
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 08-05-2020 o 13:36, Budzik pisze:

    > Ale dlaczego "nie dac"? Przeciez chca coś "dac".

    Zasiłek dla bezrobotnych zamiast obecnego zasiłku dla bezrobotnych?
    I dla nowych bezrobotnych (z winy rządu), zamiast pensji?

    > Oni akurat coś daja,

    Też się kiedyś na to złapałem, jak uchwalili dopłaty do elektryków.
    Auto zamówiłem, zaliczkę wpłaciłem...

    Zaliczka już dawno oddana, dealer został z autem na placu, a o dopłatach
    już wszyscy zapomnieli....

    > moj znajomy zeznaje ze pomimo tego ze jego firma nie
    > ma obecnie jakichs wielkich problemów finansowych to na tych tarczach
    > jest teoretycznie jakies 20kPLN do przodu.

    Jak bierze gdy mu obroty nie spadły, to możliwe.
    Albo gdy wcześniej dokładał do interesu, to nawet bez tarcz byłby do
    przodu, gdyby ludzi pozwalniał/nie płacił im.

    Tak właśnie zabija się przedsiębiorczość - zamiast dać każdemu zarobić
    na siebie, daje się zasiłki, często niepotrzebne, bez sensu i potrzeby
    robiąc lockdowny.
    Wcześniej identycznie było z 500+ - to ich takie modus operandi.

  • 146. Data: 2020-05-08 17:59:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Zasiłek dla bezrobotnych zamiast obecnego zasiłku dla bezrobotnych?
    > I dla nowych bezrobotnych (z winy rządu), zamiast pensji?

    Ano.
    Przelewanie z garnka do garnka.
    Ale procentowo bezrobocie nie wzrosnie.

> [...]
    > Auto zamówiłem, zaliczkę wpłaciłem...
    >
    > Zaliczka już dawno oddana, dealer został z autem na placu, a o

    No to prawda ze wtedy ładnie zrobili w chuja.
    Prezydent tak samo ładnie potraktował np. frankowiczów.
    Tak samo ładnie dali 8k kwoty wolnej od podatku.
    W sumie trudno oczekiwac zeby politycy nie "mijali sie z prawdą"
    Widziałes HRejterów i skecz kandydat na prezydenta?

    > Jak bierze gdy mu obroty nie spadły, to możliwe.
    > Albo gdy wcześniej dokładał do interesu, to nawet bez tarcz byłby do
    > przodu, gdyby ludzi pozwalniał/nie płacił im.

    Wystarczy ze zusu nie musi płacic przez 3 miesiace.
    Zakładajac 9 pracowników - to sporo kasy.
    4,5kpln od siebie(3m-c) + 9 pracownikow srednio po 500zł = 4500*3miesiace
    = 13.500 = 18kpln
    Do tego 5kpln pozyczki bezzwrotnej.
    A jeszcze mowił ze cos tam dostanie.

    Ej, to sciemniał, to wiecej niz 20kpln :))))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każdy kiedyś osiągnie najwyższy stopień niekompetencji

  • 147. Data: 2020-05-08 20:21:37
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Wypisz wymaluj miszczu kawalino.

    ---
    > jest chamidłem, szkół nie kończył, co widać po ortografii, miałkość rozumowania
    porażająca

  • 148. Data: 2020-05-09 07:40:21
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 08-05-2020 o 17:59, Budzik pisze:

    > No to prawda ze wtedy ładnie zrobili w chuja.
    > Prezydent tak samo ładnie potraktował np. frankowiczów.
    > Tak samo ładnie dali 8k kwoty wolnej od podatku.

    I wszystko to mnie dotyczyło....

    > W sumie trudno oczekiwac zeby politycy nie "mijali sie z prawdą"

    Dlatego nie należy słuchać tego co mówią.
    Dotyczy każdej sytuacji i człowieka.
    Ważne co kto robi.

    Ci akurat robią wszystko źle.

  • 149. Data: 2020-05-09 12:59:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > I wszystko to mnie dotyczyło....

    > Dlatego nie należy słuchać tego co mówią.
    > Dotyczy każdej sytuacji i człowieka.
    > Ważne co kto robi.
    >
    > Ci akurat robią wszystko źle.

    Pełna zgoda. Nie od dzis pisze ze "po czynach ich poznacie"

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Łatwiej poznać ludzkość niż pojedynczego człowieka"

  • 150. Data: 2020-05-09 14:26:43
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    > To pewno byli przedsiębiorcy powiązani z przedsiębiorstwem KOD w upadłości. Ciekawe
    czy jelopozycja zapłaci za nich kary?

    Oglądnij sobie filmy z tych manifestacji. Oni tam przyszli bo firmy im
    upadają, np. gość który po powrocie z UK zainwestował w fermę drobiu i
    przez Pis ma teraz kilkaset tysięcy długu, a tarcza go nie obejmuje,
    właściciel innego biznesu który prowadzi od 18 lat i który będzie musiał
    zamknąć. Działali mimo powolnego niszczenia firm przez rząd, a teraz
    zabrania im się całkowicie pracować, nie dostarczając żadnej pomocy.
    Tylko tego nie oglądniesz w swojej propagandowej telewizji, tam święty
    kaczor jest zawsze wspaniały.
    Mam nadzieję że nie odpuszczą, bo dopiero teraz więcej przedsiębiorców
    zebrało się w jednym miejscu, myślę że czara goryczy właśnie się przelewa...

    Lukasz