  • 21. Data: 2010-06-30 08:19:56
    Temat: Re: era-przedluzenie umowy
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Miecio pisze:

    > No tak :)
    > Ale może Era będzie tak wspaniałomyślna i zmieni regulamin ;)

    A tak w ogóle gdzie można znaleźć źródło wiadomości o zrównaniu
    Playowego MTR w 2011r.?

    --
    Liwiusz

  • 22. Data: 2010-06-30 08:34:25
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    W dniu 2010-06-30 10:19, Liwiusz pisze:

    > A tak w ogóle gdzie można znaleźć źródło wiadomości o zrównaniu
    > Playowego MTR w 2011r.?

    Plotki, ja znalazłem tylko to
    http://blogplay.pl/2009/12/koniec-asymetrii/ (nie szukałem specjalnie).
    Na grupie toczy się na ten temat dyskusja "Play a okres ochronny"

  • 23. Data: 2010-06-30 08:39:27
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    > A tak w ogóle gdzie można znaleźć źródło wiadomości o zrównaniu
    > Playowego MTR w 2011r.?

    Do 2014 wg

    http://wyborcza.biz/biznes/1,101562,7306900,Bruksela
    __Koniec_przywilejow_dla_Play.html

  • 24. Data: 2010-06-30 08:39:52
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Użytkownik "Miecio" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    nt/oferta_abonamentowa/wymien_telefon

    > Jak masz długo tel w erze to zadzwoń do BOA/SUK - wynegocjujesz abonament
    > 30-35zł. Jak masz kilka tel to można jeszcze lepiej.

    Mam 3 telefony każdy na abo od ok 25 zł do 55 zł BOA proponuje 40 zł i
    mówi, że nie może mniej. Gdyby dali te 30 zł podpisał bym aneks.
    Jak dodrzwonić się do tego SUK ?

  • 25. Data: 2010-06-30 19:44:33
    Od: CUT <C...@C...pl>

    W dniu 2010-06-30 10:39, mz pisze:

    > Mam 3 telefony ka?dy na abo od ok 25 z? do 55 z? BOA proponuje 40 z? i
    > m?wi, ?e nie mo?e mniej. Gdyby dali te 30 z? podpisa? bym aneks.
    > Jak dodrzwoni? si? do tego SUK ?

    Ja w erze zawsze targuję się na max. Kończy mi się 5 umów jednoczesnie i
    z reguły mam cenę 30% niższą niż cennikowa dla przedłużających umowę.
    Dodatkowym atutem dla mnie jest to, że jestem klientem ery od 97/98r, a
    średni abonament to ok 80-100zł.
    Nie gadaj z tymi z BOA bo oni nic nie mogą. Dzwonisz na BOA, łączysz się
    z konsultantem i prosisz o połączenie z Sekcją Utrzymania Klienta. Nie
    daj się zbyć (szeregowi z BOA mają prowizje od podpisanego aneksu). 35
    zł wywalczysz na 100%, 30zł tak na 40-50%. Dobrym atutem w rękawie są
    kończące się kilka umów w jednym czasie i długi staż.

  • 26. Data: 2010-07-01 05:53:22
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    W dniu 2010-06-30 10:39, mz pisze:

    > Jak dodrzwonić się do tego SUK ?

    Dzwonisz do BOK i prosisz o połączenie z SUK. Albo pisz maila na iBoa w
    którym napisz, że chcesz przedłużyć umowę i prosisz o kontakt.

  • 27. Data: 2010-07-01 16:35:00
    Od: "Jarek Ossowski" <[wonzespamem]j...@a...pl[spammmer.com]>

    Użytkownik <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > hmm po polsku jak juz a nie po Polsku przedmowco:)A poza tym to się czepiacie
    > spojrzcie jak piszą inni ja chciałam opisac calą sytuację ale trzeba przyznac
    > ze nie warto,ehh..

    Z tego co napisałaś nie wynika absolutnie nic. Jaki wcześniej miałaś abonament,
    z jaką liczbą minut? Co Ci teraz proponują, przy jakim abonamencie? To taryfa
    dla firm (typu Nowy Pakiet Biznes lub Nowa Firma) czy może taryfa prywatna
    (Rodzina)? To są informacje, które powinny być zawarte w Twoim pierwszym poście
    bo narazie to odnoszę wrażenie, że po prostu chciałaś sobie trochę pojechać po
    operatorze.

    Pzdr,
    Jarek Ossowski

  • 28. Data: 2010-07-02 06:06:36
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    > Dzwonisz do BOK i prosisz o połączenie z SUK. Albo pisz maila na iBoa w
    > którym napisz, że chcesz przedłużyć umowę i prosisz o kontakt.

    SUK się uparł i nie daje więcej niż 15 zł zniżki przy abo za 55 na
    przedłużenie umowy. Miesięczne rachunki między 100 a 140 zł. 3 numery w
    sieci. Jak przejde z jednym do Play reszte też przeniosę we właściwym
    czasie.
    Ceny telefonów i minuty podobne ale w Play mam minuty do wszystich a w Erze
    do wybranych. Nie wygadam 200 minut miesięcznie a nie chce płacić dodatkowo.

  • 29. Data: 2010-07-10 07:48:12
    Temat: [OT] Re: era-przedluzenie umowy
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    CUT napisał: