    From: "michal" <...@b...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: OT: Re: Microchip 32MX695F512H - BLOKOWANIE
    Date: Wed, 17 Jul 2013 21:33:47 +0200

    czesc.
    Niestety nie pomoge, dopiero sie zapoznaje z tym wynalazkiem, (konkretnie to
    32mx775f512l
    zamierzam go uzyc w tym samym celu co i ty tzn. do obslugi grafiki.
    Czy jego zasoby sa wystarczajace (775 ma tylko 64kb ramu, w sumie u ciebie
    128 to tez nie szaleństwo) ?
    Czy z tej calej biblioteki graficznej microchipa jest pozytek ? działa to
    jakoś ?
    Przyznam sie ze istnienie jej to jeden z powodów kontaktu z pic32.
    pozdrawiam.
    michal m.
    ps.
    Wydaje mi sie ze oscylator zewnetrzny nie jest wymagany do programowania
    pic32
    a przynajmniej pobiezny wgląd w
    http://ww1.microchip.com/downloads/en/DeviceDoc/6114
    5L.pdf
    to sugeruje. Ale moge byc w bledzie nie mialem w reku tego mikrokontrolera.