  • Data: 2011-01-04 09:38:55
    Temat: [OT] Re: DLNA - nic nie warte
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    qwerty pisze:
    > Użytkownik "Michal Kawecki" napisał w wiadomości grup
    >
    > Nie wiem co w tym dziwnego. Przecież obecne tv nie mają nic wspólnego z
    > crt. Teraz to komputer z ekranem w jednej obudowie.

    Fakt. I uruchamia się dłużej niż telewizor z 2000 roku. Trochę krócej
    niż lampowy. Czyli postęp zmienił kierunek.
    Kiedyś były płyty CD, niektóre pozłacane, niektórzy słyszeli różnice.
    Kable głośnikowe z hipermiedzi. Potem pojawiły się MP3, tani sprzęt z
    Chin spełniający zapotrzebowanie na dużo i licho.
    Był parę lat system Windows XP, ponieważ stał się zbyt stabilny,
    konieczne stało się wprowadzenie przejściowej Visty i docelowej 7,
    dzięki temu są nowe problemy techniczne, nowe wymagania na sprzęt i
    przeźroczysty interfejs :)

    --
    pozdrawiam
    Piotr