  • 1. Data: 2011-04-22 13:21:57
    Temat: [OT] Lark FreeBook 7
    Od: Artur Dębski <a...@a...pl>

    Witam
    Ktoś używa tego i zechce się podzielić swoimi wrażeniami ?
    Jakieś wady/zalety ?
    Czy posiada on gniazdko słuchawkowe oprócz głośniczka ?
    (ciekawe bo w żadnej specyfikacji w sieci nie mogę znaleźć
    tej informacji - wygląda na to że niema gniazdka słuchawkowego)

    Szukam po sieci aby wyrobić sobie opinię przed zakupem
    większość opinii - pozytywnych

    Podoba mi się jego cena i funkcjonalność

    Chciałbym kupić głównie jako przenośny odtwarzacz
    filmów dla dzieci, muzyki, radio, może też czytanie książek

    Dzięki z góry

    Artur Dębski
    http://blogit.one.pl

  • 2. Data: 2011-04-22 15:57:24
    Temat: Re: [OT] Lark FreeBook 7
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-04-22 15:21, Użytkownik Artur Dębski napisał:
> [...]
    >
    > Szukam po sieci aby wyrobić sobie opinię przed zakupem
    > większość opinii - pozytywnych
    >
    > Podoba mi się jego cena i funkcjonalność

    Taka cenę to ma chiński tablet z androidem w którym
    przynajmniej masz dotykowy ekran, wiesz jaki system
    i procesor. W Larku prawie wszystko to jedna wielka
    niewiadoma. Ja bym nie zaryzykował.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2011-04-22 16:41:25
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Artur Dębski napisa?(a):

    > Czy posiada on gniazdko słuchawkowe oprócz głośniczka ?

    Tylko wersje z zasilaczem "no smoke" ;)

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/