  • 21. Data: 2017-06-04 11:41:33
    Temat: Re: [OT] Allegro się popsuło
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    > PS. TME ostatnio zmienilo mi adres na który wysyłam części po jedym
    > mailu do nich. Bez weryfikacji kto ja jestem. Ktoś ma ochotę na darmowe
    > podzespoły?

    A masz u nich odroczoną płatność albo podpiętą do konta kartę kredytową?
    Bo inaczej będzie to średnio darmowe.

  • 22. Data: 2017-06-04 12:29:33
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 6/4/2017 11:41 AM, Zbych wrote:
    > A masz u nich odroczoną płatność albo podpiętą do konta kartę kredytową?
    > Bo inaczej będzie to średnio darmowe.

    Zmieniasz adres jakiejś innej firmy i po kilku dniach dochodzi kilka
    paczek. Zanim się zorientują dostaniesz troche randomicznych części
    które upłynniasz na allegro. Podobny przerkęt kilka lat temu robiono z
    jednym z głupich sklepów RTV ktory na maila zmieniał adres.

  • 23. Data: 2017-06-04 12:43:32
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > Bo oba mają nieużyteczne interfejsy. Mimo ogromnego rozbudowania,
    > konfiguracji itp. są niewygodne. TME przoduje w bezuzytecznych filtrach

    Przesadzasz, akurat uważam że TME jedną z lepszych stron, dzięki filtrom
    przeglądam tylko to czego szukam a nie dziesięć tysięcy niepotrzebnych
    rzeczy, śmiem twierdzić że żadna firma nie ma lepszego wyszukiwania,
    RS, farnel się chowają, o mniejszych firmach już w ogóle szkoda wspominać.

    > i absurdalnych lagach. Farnem ma to samo tylko inaczej poukładane na
    > stronie. Takie interfejsy sa potrzebne, ale doprowadzają do szału,
    > szczegolnie z powodu lagów kiedy masz ochotę rzucać komputerem o ścianę.
    Masz słaby albo zamulony komputer do tego kiepskie łącze, ja lagów nie mam.

    > Wiem że to średni argument jak trzeba coś kupić, ale powoduje że
    > podchodzę do nich ze wstrętem.
    A któ wg Ciebie ma lepszy interfejs? mówimy o firmach europejskich,
    dziś zamawiam jutro mam na biurku.

    > PS. TME ostatnio zmienilo mi adres na który wysyłam części po jedym
    > mailu do nich. Bez weryfikacji kto ja jestem. Ktoś ma ochotę na darmowe
    > podzespoły?
    A skąd wiesz że nie weryfikowali, w końcu mają twojego maila i z jakiego
    ip jest wysyłany, poza tym pewnie wysyłałeś go jako zalogowany klient.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 24. Data: 2017-06-04 13:07:47
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 6/4/2017 12:43 PM, Janusz wrote:
> [...]
    > rzeczy, śmiem twierdzić że żadna firma nie ma lepszego wyszukiwania,
    > RS, farnel się chowają, o mniejszych firmach już w ogóle szkoda wspominać.

    Tak masz racje, ale mimo to dzialanie tego iface jest kłopotliwe. Miga
    ekranem, przesortowuje kategorie filtracji, utrudnia szukanie "to LUB
    to" itd.

    > A któ wg Ciebie ma lepszy interfejs?

    Nie mam ulubionego. Potrzebuje natomiast prosta rzecz: wpisuję w
    wyszukiwarkę "22Ohm 0805" i 30 sekund później mam wykonany przelew przez
    jakiś PayU. Zamiast tego dostaje jakieś faktury proforma, konta z masa
    literek do pisania, oczekiwanie na akcptację, sprawdzenie magazynu,
    powtorne nadejście zbawiciela itd.

    > mówimy o firmach europejskich,
    > dziś zamawiam jutro mam na biurku.

    Ja mam inaczej: nie musze miec jutro bo nie robie krytycznych czasowo
    rzeczy ale nie chciałbym spedzać 10 minut na klikanie, czekanie,
    odpowiadanie, przelewanie, potwierdzanie, zgadzanie, wybieranie innego
    bo tamtego nie ma itd.

    > A skąd wiesz że nie weryfikowali, w końcu mają twojego maila i z jakiego
    > ip jest wysyłany, poza tym pewnie wysyłałeś go jako zalogowany klient.

    Nie. Wysłalem go w powietrza. Fałszowanie adresu nadawcy jest trywialne.
    Domeny, aby wyglądała podobnie tez trudnie nie jest.

  • 25. Data: 2017-06-04 13:24:16
    Od: Zbych <a...@o...pl>

> [...]
    > które upłynniasz na allegro. Podobny przerkęt kilka lat temu robiono z
    > jednym z głupich sklepów RTV ktory na maila zmieniał adres.

    Pytanie, czy w przypadku firm są tak samo łatwowierni jak przy osobach
    prywatnych?

  • 26. Data: 2017-06-04 13:25:47
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 6/4/2017 1:24 PM, Zbych wrote:
    > Pytanie, czy w przypadku firm są tak samo łatwowierni jak przy osobach
    > prywatnych?

    Nie wiem, ale tego typu praktyki są bardzo czeste w wielu sklepach.
    Mailem można wiele zdziałać.

  • 27. Data: 2017-06-04 13:28:27
    Od: Zbych <a...@o...pl>

> [...]
    > jakiś PayU. Zamiast tego dostaje jakieś faktury proforma, konta z masa
    > literek do pisania, oczekiwanie na akcptację, sprawdzenie magazynu,

    Que? Przecież w TME też możesz zapłacić PayU, kartą, PayPalem.
    Mam wrażenie, że szukasz wad na siłę.

  • 28. Data: 2017-06-04 13:31:04
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 6/4/2017 1:28 PM, Zbych wrote:
    > Que? Przecież w TME też możesz zapłacić PayU, kartą, PayPalem.
    > Mam wrażenie, że szukasz wad na siłę.

    Nie mówie teraz o TME tylko o sklepach internetowych w ogóle. Padło
    pytanie jakie mam ulubione to nie mam. Każdy ma jakieś wady.

  • 29. Data: 2017-06-04 16:31:33
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > Nie mówie teraz o TME tylko o sklepach internetowych w ogóle. Padło
    > pytanie jakie mam ulubione to nie mam. Każdy ma jakieś wady.
    To kupuj na aledrogo tam ci w koszyku zsumują zakupy i zapłacisz raz
    paypalem.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 30. Data: 2017-06-04 16:42:24
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > Tak masz racje, ale mimo to dzialanie tego iface jest kłopotliwe. Miga
    > ekranem, przesortowuje kategorie filtracji, utrudnia szukanie "to LUB
    > to" itd.
    No to wejdz na stronę monstera czy innego piekarza o igbt przez litość
    nie wspomnę i wyszukaj wzm operacyjne o Fmax < 2Mhz i zasilaniu np >5,5V
    bo akurat takie potrzebujesz do projektu a szukasz to co można łatwo i
    tanio kupić.
    Życzę powodzenia.
    Aaa jeszcze niech będą 2 w obudowie smd 8 pin ;)

    > Nie mam ulubionego. Potrzebuje natomiast prosta rzecz: wpisuję w
    > wyszukiwarkę "22Ohm 0805" i 30 sekund później mam wykonany przelew przez
    Akurat z tym jest najmniejszy problem, a zapłacić możesz przelewem
    przez pay albo przy odbiorze, wtedy jeszcze prościej a cena taka sama.

> [...]
    > rzeczy ale nie chciałbym spedzać 10 minut na klikanie, czekanie,
    > odpowiadanie, przelewanie, potwierdzanie, zgadzanie, wybieranie innego
    Znowu przesadzasz, w monsterze czy innym digikey te się trzeba nastukać
    zanim wyślą. Najprościej jest dać płatność przy odbiorze z TME.

    > Nie. Wysłalem go w powietrza. Fałszowanie adresu nadawcy jest trywialne.
    > Domeny, aby wyglądała podobnie tez trudnie nie jest.

    No ale to nadal nie oznacza Twojej straty, najwyżej dłużej poczekasz na
    części i stracisz trochę nerwów na udowadnianie czy to ty czy nie ty.

    --
    Pozdr
    Janusz