  • Data: 2009-10-02 13:07:21
    Temat: ORANGE? Si, si, bordello! - Idzie nowe!
    Od: Jan Kotletty <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    cpt. Nemo pisze:

    > Ja juz tego samego dnia, jak bym to wykryl nieprawidlowosci, osobiscie
    > odwiedzilbym biuro Orange i zlozyl pisemnie stosowne dyspozycje wraz z
    > zadaniem odszkodowania.
    > To zawsze skutkuje.

    Może emeryt pozwoliłby sobie na jeżdżenie po zakorkowanych
    ulicach. Skoro korzystam z banków poprzez Internet,
    a także z kuriera, który oszczędza mi czasu dojeżdżając
    do mnie, nie będę tam jeździł osobiście. Przynajmniej
    do czasu, aż umowa terminowa się nie skończy. Zobaczymy,
    a nuż ktoś odpowiedzialny się ocknie.

    Tymczasem sprawy się posunęły naprzód o tyle, że od
    wczoraj WIEM JUŻ (!!!), kto jest opiekunem mojej instytucji
    z ramienia ORANGE. Ten mój duży krok okazał się jednak
    niewystarczający. Nadal nie mam kontaktu z tą osobą.
    Ma wolne, zdaje się z powodu opieki nad dzieckiem.
    Wiem już nawet i to, kto jest jej przełożonym. On to
    ma zadecydować, kto zastąpi nieobecną opiekunkę firmy.
    Niestety - mimo kilkunastu prób nie złapałem gościa.
    Chyba sobie wyszedł na dłużej z pracy?

    Ciekawe jest, skąd o tym wiem. Otóż przyszło mi na myśl,
    żeby o to zapytać naszą byłą opiekunkę z TP SA. Jako
    że obie firmy są obecne na tej samej witrynie internetowej.
    I trafiłem w dziesiątkę! Okazało się, że ten pomysł
    o uznaniu nas za kluczowych wyszedł właśnie z unifikacji
    systemów obsługi w obu firmach. Niestety - moja rozmówczyni
    już od ponad roku nie jest naszą opiekunką i nic mi
    nie pomogła teraz w odkręceniu tej zaszłości. Podała mi
    jednak namiary na ww. dwie osoby władne w kwestii opieki
    nade mną. Jak na razie są to dla mnie osoby takie bardziej
    wirtualne. Teraz zadzwonię jednak do tej pani z Olsztyna.

    Uczymy się do końca swoich dni, jak widać.

    Jan