  • 1. Data: 2013-03-02 12:02:05
    Temat: [ORANGE] KONIEC PRZELEW SMS.
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    od poniedziałku...

    http://www.telepolis.pl/wiadomosci/koniec-przelewu-s
    ms-w-prepaidach-orange,2,3,27683.html

  • 2. Data: 2013-03-02 12:59:46
    Temat: Re: [ORANGE] KONIEC PRZELEW SMS.
    Od: "Kamtzu" <...@t...pl>

    Użytkownik "sunwick" napisał w wiadomości grup
    com...
    > od poniedziałku...
    > http://www.telepolis.pl/wiadomosci/koniec-przelewu-s
    ms-w-prepaidach-orange,2,3,27683.html

    Ups... no to chyba po ponad 10 latach trzeba bedzie poszukac innego
    operatora... do tej pory kupujac na allegro przelewy OFnK byl dla mnie
    bezkonkurencyjny cenowo.

  • 3. Data: 2013-03-02 13:04:05
    Od: "Kamtzu" <...@t...pl>

    Użytkownik "Kamtzu" napisał w wiadomości grup
    > Ups... no to chyba po ponad 10 latach trzeba bedzie poszukac innego
    > operatora... do tej pory kupujac na allegro przelewy OFnK byl dla mnie
    > bezkonkurencyjny cenowo.

    poprawka - mialem na mysli Nowe Orange Go a nie OFnK (choc OFnK tez byl
    bezkonkurencyjny na allegro)

  • 4. Data: 2013-03-02 13:17:04
    Od: "Kamtzu" <...@t...pl>

    Użytkownik "sunwick" napisał w wiadomości grup
    com...
    > od poniedziałku...
    > http://www.telepolis.pl/wiadomosci/koniec-przelewu-s
    ms-w-prepaidach-orange,2,3,27683.html

    niby od poniedziałku a faktycznie to chyba juz nie dziala :( wiekszosc
    sprzedawcow na allegro informuje ze usluga "zawisla"...

  • 5. Data: 2013-03-02 18:29:56
    Temat: Re: Re: [ORANGE] KONIEC PRZELEW SMS.
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    >niby od poniedziałku a faktycznie to chyba juz nie dziala :( wiekszosc
    >sprzedawcow na allegro informuje ze usluga "zawisla"...
    dzis rano przelalem sam sobie 6 zl z 1go numeru na 2gi

  • 6. Data: 2013-03-02 21:55:32
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sat, 02 Mar 2013 12:02:05 +0100, sunwick <s...@W...op.pl>
    wrote:

    >od poniedziałku...
    >
    >http://www.telepolis.pl/wiadomosci/koniec-przelewu-
    sms-w-prepaidach-orange,2,3,27683.html

    To to nic ale to to już przegięcie:
    http://www.telepolis.pl/wiadomosci/roczna-waznosc-ko
    nta-w-orange-tylko-dla-klientow-ze-stazem,2,3,27684.
    html
    http://www.telepolis.pl/wiadomosci/krotsza-gwarancja
    -zwrotu-w-orange,2,3,27685.html

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2013-03-03 15:30:32
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 02.03.2013 21:55, dizel pisze:

> [...]
    >
    > To to nic ale to to już przegięcie:
    > http://www.telepolis.pl/wiadomosci/roczna-waznosc-ko
    nta-w-orange-tylko-dla-klientow-ze-stazem,2,3,27684.

    parę lat temu, byłem w prepaidzie orange. Fajnie mi było i śmiałem się z
    innych, którzy płacili więcej. Niejednokrotnie wyliczałem że nowa nokia
    za 1zł + dwa lata abonamentu jest 2 razy droższa niż 3 dniowa nokia
    +prepaid. tak było, kiedyś. Teraz mam abo w Playu, minuta wychodzi
    poniżej 10 groszy, internet - w zależności od pakietu. żeby sknery miały
    tanio, mam w telefonie Voipa z numerem stacjonarnym.

    Czytam, w istocie ciekawe, ciekawe że firma jest tak potężna że może
    pogorszyć warunki, ale kogo to tutaj obchodzi? Fakt, internet był tani,
    ale czy naprawdę podrożeje? moim zdaniem 90% niezadowolonych przejdzie
    na aero2, reszta kupi usługę w konkurencji

    ToMasz

  • 8. Data: 2013-03-03 17:33:00
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "ToMasz" napisał:

    > parę lat temu, byłem w prepaidzie orange. Fajnie mi było
    > i śmiałem się z innych, którzy płacili więcej.

    "Czemu smiejoties'? nad soboju smiejoties'!"
    Albowiem płacili rzekomo więcej tylko według Twojego Głębokiego Acz
    Całkiem Błądnego Przekonania.

    > Niejednokrotnie wyliczałem że nowa nokia za 1zł + dwa lata
    > abonamentu jest 2 razy droższa niż 3 dniowa nokia +prepaid.

    Nie został Ci przypadkiem jakiś ślad w Elementach wysłanych (czy jak to
    się w Mozilli wabi)? Opublikowałbyś, to i ja bym się pośmiał ;->

    JoteR

  • 9. Data: 2013-03-03 22:07:46
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 03.03.2013 17:33, JoteR pisze:

    > "Czemu smiejoties'? nad soboju smiejoties'!"
    > Albowiem płacili rzekomo więcej tylko według Twojego Głębokiego Acz
    > Całkiem Błądnego Przekonania.
    to by wypadało udowodnić. W wyliczeniach weź pod uwagę, że większość
    podpisujących umowy kieruje się wyglądem telefonu, tym że "da radę"
    płacić 69zł/m-c, a nie Twoim lub moim doświadczeniem i sprytem.

    > Nie został Ci przypadkiem jakiś ślad w Elementach wysłanych (czy jak to
    > się w Mozilli wabi)? Opublikowałbyś, to i ja bym się pośmiał ;->

    Ty chyba masz jakąś alergie na mnie? Pokaż mi taryfę do 20-30 zł poniżej
    10 groszy za minutę i do tego telefon z androidem

    ToMasz

  • 10. Data: 2013-03-04 00:02:59
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "ToMasz" napisał:

    > W wyliczeniach weź pod uwagę, że większość podpisujących umowy
    > kieruje się wyglądem telefonu, tym że "da radę" płacić 69zł/m-c,

    Trudno to zanegować.

    > Pokaż mi taryfę do 20-30 zł poniżej 10 groszy za minutę i do tego
    > telefon z androidem

    Niby takie warunki miałeś niegdyś w oranżadowym prepaidzie?
    I jeszcze ta, cytuję: "3 dniowa nokia" - że niby z Androidem? Serio?
    Daj spokój, lepiej rzuć ten sznurek do jednego ze swoich, ponoć
    niejednokrotnych, wyliczeń. Tylko takiego, w którym będzie rozróżnienie na
    prawdziwe i "oranżadowe" minuty.

    JoteR