  • 180. Data: 2016-11-08 19:08:55
    Temat: Re: OC - z 91zł na 191zł
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...

    > Nie można, ale może wpłynąć (i powinno) na wycenę rzeczoznawcy.

    O to głównie się rozchodzi. zobaczymy czy beda chciec naprawiac czy
    stwierdza szkode całkowita.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Albo głosisz swoje poglądy i ponosisz wszelkie konsekwencje, albo

  • 182. Data: 2016-11-08 19:45:48
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 08-11-2016 o 07:22, ddddddddd pisze:

    > Kilka miesięcy temu zepsuł mi się termostat w piekarniku. Sprawdzam w
    > serwisie - ok. 200zł, identyczny z innego piekarnika - 30zł. Rozumiem że
    > ty byś wymienił na ten za 200,

    Ale nie o tym mowa, tylko o klepaniu elementów konstrukcyjnych.
    Wiadomo, że zamiennik nic złego nie wnosi.

    Daruj sobie demagogię w powyższym stylu, bo odechciewa się Ci odpisywać.

    > Trzeba być bardzo ograniczonym

    I jeszcze osobiste pyskówki.
    PLONK WARNING !!!!

  • 183. Data: 2016-11-09 06:16:39
    Od: ddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 08.11.2016 o 19:45, Cavallino pisze:

    > Ale nie o tym mowa, tylko o klepaniu elementów konstrukcyjnych.
    > Wiadomo, że zamiennik nic złego nie wnosi.

    przeczytaj swoje zdanie które cytuję w tym poście - mowa o naprawie
    zgodnej z technologią, chyba mi nie powiesz że producent przewiduje
    zastosowanie zamienników?

    > Daruj sobie demagogię w powyższym stylu, bo odechciewa się Ci odpisywać.

    twoim zdaniem naprawa "jest nieopłacalna nawet wg stawek polskich." -
    udowadniam ci, że po naszych stawkach serwisowych i cenach części poza
    ASO może być opłacalna, ale według ciebie naprawa poza ASO to
    druciarstwo, bo (chyba) sobie wyobrażasz, że każdy rozbitek ściągany z
    Niemiec składany jest z 3 aut (ja myślę że jest inaczej i duża część
    takich aut miała niezbyt groźne uszkodzenia, a wartość szkody zawyżona
    została przez cenę części zewnętrznych - lamp, błotników, lakierowania
    itp.- w DE takich aut może się nie opłacać zrobić, a u nas tak)

    Łukasz

  • 184. Data: 2016-11-09 10:22:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ddddddddd" napisał w wiadomości grup

    >przeczytaj swoje zdanie które cytuję w tym poście - mowa o naprawie
    >zgodnej z technologią, chyba mi nie powiesz że producent przewiduje
    >zastosowanie zamienników?

    Nie wiem czy moze nie przewidziec - byly na to jakies unijne przepisy.

    Poza tym jesli mowa o "technologii", to producent przewiduje np
    wymiane calych drzwi, a czy te drzwi beda z jego fabryki, czy z
    konkurencji, to juz technologa nie powinno interesowac.

    P.S. Ktos wie, co producent przewiduje po dachowaniu ?
    IMO - tego sie nie da elegancko naprawic, wiec co - zlomowanko ?
    A po gradobiciu ?

> [...]
    >druciarstwo, bo (chyba) sobie wyobrażasz, że każdy rozbitek ściągany
    >z Niemiec składany jest z 3 aut (ja myślę że jest inaczej i duża

    Ale akurat cos w tym jest. Pytanie jak go ta polska zlota raczka
    naprawi.
    Chocby to dachowanie, czy inne pogiecie elementow podwozia.

    Albo tak z innej beczki - wjechal mi ktos w drzwi. I tylko drzwi
    pogial.
    I jak to teraz naprawic i ile to bedzie kosztowalo ?

    Pomijajac oczywiscie rozwiazanie "poszukac na szrocie dobrych drzwi z
    rozbitka" :-)

    J.

  • 185. Data: 2016-11-09 17:11:31
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 09-11-2016 o 06:16, ddddddddd pisze:

    > przeczytaj swoje zdanie które cytuję w tym poście - mowa o naprawie
    > zgodnej z technologią, chyba mi nie powiesz że producent przewiduje
    > zastosowanie zamienników?

    Nie o to chodzi jakich części użyjesz, bardziej o sposób w jaki to zrobisz.
    Jeśli producent przewiduje wymianę elementu (konstrukcyjnego, a nie
    żaróweczki), to należy wymienić, nawet na zamiennik, a zwyczajowo się go
    jednak klepie i spawa w połowie, to to jest różnica o której piszę.

    Nie pamiętam dokładnego elementu, ale właśnie w tym programie TVN Turbo
    o którym pisałem omawiali tego typu różnice.

    > twoim zdaniem naprawa "jest nieopłacalna nawet wg stawek polskich." -
    > udowadniam ci, że po naszych stawkach serwisowych i cenach części poza
    > ASO może być opłacalna

    W pojedynczych przypadkach może być - to prawda.
    Ale jak będziesz robił sam dla siebie.

    Regułą jest jednak co innego, czyli laweciarskie druciarstwo i kręcenie
    licznikami.
    I wszystko co to przetnie jest dla mnie rewelacją.

  • 186. Data: 2016-11-09 17:12:27
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 09-11-2016 o 10:22, J.F. pisze:

> [...]
    >
    > Poza tym jesli mowa o "technologii", to producent przewiduje np wymiane
    > calych drzwi, a czy te drzwi beda z jego fabryki, czy z konkurencji, to

    Dokładnie o to mi chodzi.

  • 187. Data: 2016-11-09 18:52:36
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Cavallino"

> [...]

    żaróweczki), to należy wymienić, nawet na zamiennik, a zwyczajowo się go
    jednak klepie i spawa w połowie, to to jest różnica o której piszę.
    ---
    Masz chłopie obsesję na punkcie cudzych samochodów i tyle. To nie ma takiej
    skali by wartało się tym zajmować.

  • 188. Data: 2016-11-09 19:10:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Pomijajac oczywiscie rozwiazanie "poszukac na szrocie dobrych drzwi z
    > rozbitka" :-)

    Ale przeciez to jest de facto najlepsze rozwiazanie.
    Ekologiczne, nie niosace za soba zadnego zagrozenia i stosunkowo tanie.
    Chyba nie sadzisz, ze takie drzwi beda w czymkolwiek gorsze niz oryginalne?

    Z innej paczki - kumpel ma auto, naprawiane według technologii w ASO po
    uderzeniu, po kilku latach widac ewidentnie ktore czesci były wymieniane bo
    lakier rózni sie nap oszcególnych elementach kolorem i połyskiem.
    Takie to technologie...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jestem mały Talibanek, mam granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę

  • 189. Data: 2016-11-10 10:33:31
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** PiteR pisze tak:

    > Ciekawe ile teraz kosztuje OC+AC dla Ducato 2015 ;)

    Jak obniżyć polisę OC? Przegląd prasy. Droższe OC? Polak kombinuje

    1. Nie czekaj

    Z zakupem ubezpieczenia OC przede wszystkim należy nie czekać do
    ostatniej chwili. Jeżeli polisa kończy nam się np. 31 grudnia, to warto
    podpisać umowę miesiąc wcześniej. W ten sposób zaoszczędzimy nawet 10
    proc.

    Ceny rosną tydzień, czy dwa przed końcem polisy.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Wtedy cena będzie jeszcze wyższa - mówił w TVN Turbo Marcin Broda z
    "Miesięcznika Ubezpieczeniowego".

    :)

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 190. Data: 2016-11-10 11:45:37
    Od: ddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 10.11.2016 o 10:33, PiteR pisze:

> [...]
    >
    > Wtedy cena będzie jeszcze wyższa - mówił w TVN Turbo Marcin Broda z

    to pośrednia prawda. Warto zadzwonić miesiąc przed, dowiedzieć się o
    składkę i zadzwonić jeszcze raz mówiąc "w firmie x mam to samo taniej o
    150zł, co wy mi zaproponujecie?" zwykle wtedy schodzą o ok. 100zł,
    czasem nawet pokuszą się dać niższą cenę niż konkurencja.

    Łukasz