  • 161. Data: 2021-06-15 18:04:31
    Temat: Re: O kurwa...
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.06.2021 o 10:14, J.F pisze:

    > Dlaczego? Widza trzy naruszenia przepisow, to robia trzy sprawy.

    Może dlatego, że nie jest powszechnie praktykowane zawracanie sądowi
    rodzinemu głowy, że gówniak jechał na hulajnodze elektrycznej.

    Strach pomyśleć do kogo by pisali, gdyby w kogoś rzucił pluszowym misiem:P

    --
    Shrek

  • 162. Data: 2021-06-15 18:10:55
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 15 Jun 2021 18:04:31 +0200, Shrek wrote:

    > Może dlatego, że nie jest powszechnie praktykowane zawracanie sądowi
    > rodzinemu głowy, że gówniak jechał na hulajnodze elektrycznej.
    >
    > Strach pomyśleć do kogo by pisali, gdyby w kogoś rzucił pluszowym misiem:P

    Chyba po prostu nie ma innej procedury - wlasciwy jest sad rodzinny.

    Teraz gowniak na hulajnodze, wczesniej na quadzie ...

    J.

  • 163. Data: 2021-06-15 18:18:07
    Od: K <n...@e...com>

    On 15/06/2021 17:04, Shrek wrote:

    > Może dlatego, że nie jest powszechnie praktykowane zawracanie sądowi
    > rodzinemu głowy, że gówniak jechał na hulajnodze elektrycznej.
    >
    > Strach pomyśleć do kogo by pisali, gdyby w kogoś rzucił pluszowym misiem:P

    Bez wzgledu jak idiotyczne i malo istotne jest to dla sprawy nie moga po
    prostu traktowac tej sprawy wybiorczo. Nikt teraz nie mowi o debilu,
    ktory powinien siedziec w pierdlu tylko o tym, ze ktos tam dostanie
    mandat albo pouczenie za jazde hulajnoga. Ja bym sie nie zdziwil gdyby
    np wylowili z tej kolumny samochod, ktory ma przepalona zarowke i mu
    zabrali DR ;)

  • 164. Data: 2021-06-15 18:22:41
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 15 Jun 2021 17:54:46 +0200, nadir wrote:

    > Ale do parkowania na poboczu czy chodniku nie potrzeba żadnych znaków, o
    > ile spełni się inne wymagania i nie ma wprost znaku zakazu.

    IMO - na drodze, czyli tez na chodniku.

    Choc ustawa jakas taka niewyrazna ..

    Art.46.1. Zatrzymanie ipostój pojazdu są dozwolone tylko
    wmiejscu iwwarunkach, wktórych jest on z dostatecznej odległości
    widoczny dla innych kierujących inie powoduje zagrożenia
    bezpieczeństwa ruchu drogowego lub jego utrudnienia.

    3.Wczasie postoju na drodze poza obszarem zabudowanym pojazd
    powinien znajdować się, jeżeli to tylko możliwe, poza jezdnią.

    Art.47.1. Dopuszcza się zatrzymanie lub postój na chodniku kołami
    jednego boku lub przedniej osi pojazdu samochodowego
    odopuszczalnej masie całkowitej nieprzekraczającej 2,5t, pod warunkiem
    że:
    1)na danym odcinku jezdni nie obowiązuje zakaz zatrzymania lub
    postoju;

    Art.49.1. Zabrania się zatrzymania pojazdu:
    1)na przejeździe kolejowym, na przejeździe tramwajowym, na
    skrzyżowaniu oraz wodległości mniejszej niż 10m od przejazdu lub
    skrzyżowania;
    2)na przejściu dla pieszych, na przejeździe dla rowerzystów oraz
    wodległości mniejszej niż 10m przed tym przejściem lub
    przejazdem; na drodze dwukierunkowej odwóch pasach ruchu zakaz
    ten obowiązuje także za tym przejściem lub przejazdem;

    > Podobnie wygląda to tutaj i nikt nie ma wątpliwości, że to miejsca
    > postojowe dla samochodów, a znaków też brak.
    > https://www.google.com/maps/@52.3521175,14.5606079,3
    a,75y,233h,72.54t/data=!3m6!1e1!3m4!1sfW5jkThiBKGAug
    W7JJqiqQ!2e0!7i13312!8i6656

    Chodnik to to faktycznie nie jest :-)

    > Skoro w niektórych miejscach inny odcień kostki brukowej(brak
    > namalowanych białych pasów) może uchodzić za przejście dla pieszych, to
    > dlaczego zatoki nie można tak samo traktować?

    IMO - zbyt daleki wniosek.

    Tak czy inaczej - przy obecnych przepisach parkowanie na chodniku tuz
    przed przejsciem i zaslanie pieszych, to jest bardzo niebezpieczne.

    J.

  • 165. Data: 2021-06-15 19:53:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.06.2021 o 18:10, J.F pisze:

    > Chyba po prostu nie ma innej procedury - wlasciwy jest sad rodzinny.

    Więc albo mamy doczynienia ze standardową procedurą (czyli zawsze piszą
    jak gówniak wsiądzie na hulajnogę/przejdzie na czerwonym/ uderzy kogoś
    misiem) albo właśnie następuje coś extraordynarnego, ze względu na to że
    dzieciak mało co nie został zabity przez idiotę za kółkiem. Tak czy
    inaczej - kulsony robią z siebie pośmiewisko aż ciarki przechodzą;) Być
    może media podchwycą i ciarka będzie się tłumaczył - ma ktoś konto na
    wykopie? ;)

    > Teraz gowniak na hulajnodze, wczesniej na quadzie ...

    A jeszcze wcześniej misiem kolerzankę w przedszkolu uderzył - czyli
    prawie zgwałcił:P

    --
    Shrek

  • 166. Data: 2021-06-15 19:57:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.06.2021 o 18:18, K pisze:

    > Bez wzgledu jak idiotyczne i malo istotne jest to dla sprawy nie moga po
    > prostu traktowac tej sprawy wybiorczo.

    No właśnie - nie mogą traktować wybiórczo więc powinni pisać za do sądu
    rodzinnego za kazdym razem jak gówniak:

    - uderzy kogoś misiem,
    - przejdzie na czerwonym świetle,
    - wejdzie na trawnik,
    - odda mocz w miejscu nie przeznaczonym,
    - obsypie kogoś piaskiem na placu zabaw,
    - będzie uczestniczył w jednooobowym zgromadzeniu,
    - massaj!

    A jeśli tego nie robią (a chyba nie robią - przynajmniej mojemu
    gówniakowi to na sucho uchodzi) to właśnie teraz zrobili coś wybiórczo.

    > Ja bym sie nie zdziwil gdyby
    > np wylowili z tej kolumny samochod, ktory ma przepalona zarowke i mu
    > zabrali DR ;)

    Ja już też nie. I najlepiej to świadczy o tym że policja to po prostu
    pojebana instytucja.

    --
    Shrek

  • 167. Data: 2021-06-15 19:58:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.06.2021 o 19:53, Shrek pisze:

    > A jeszcze wcześniej misiem kolerzankę

    Wiem! Nie pisać na policje, bo chuj wie gdzie napiszą:P

    --
    Shrek

  • 168. Data: 2021-06-15 20:00:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.06.2021 o 17:34, J.F pisze:

    > Natomiast na przyszlosc ... moze i dobrze, ze nie beda tam parkowac.

    Na przyszłość to należy pociągnąć do odpowiedzialności odpowiedzialnych
    za ten stan rzeczy - czyli przejście na parking.

    --
    Shrek

  • 169. Data: 2021-06-16 04:17:26
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-06-15, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    >>> https://wiadomosci.onet.pl/slask/redziny-k-czestocho
    wy-7-latek-niemal-potracony-odpowiedza-rodzice-dziec
    ka/x04wzw3

    > Dlaczego? Widza trzy naruszenia przepisow, to robia trzy sprawy.
    > W dodatku powiazane - jak sie mlodzianowi wytlumaczy, ze przejscia sie
    > nie przejezdza, a pani ze skody ze przejscia sie nie zaslania, to
    > piesi dluzej pozyja :-)
    >
    > A jak sie jeszcze pochwala jaki wyrok dostal pirat, to moze i kierowcy
    > samochodow zwolnia. Dodawac, ze to za recydywe nie musza :-)

    No. A jak będą się skupiać na w sumie takich pierdach to pewnie w wolnym
    czasie, nawet i prywatnym tym chętniej zabiorą się za poważniejsze
    sprawy. Sąd rodzinny pewnie się też nudzi więc jak raz się z takiej
    sprawy ucieszy. A i dzieciakowi i rodzicom na pewno nie wystarczy, że go
    na pasach mało co nie rozmlaskało i potrzebuje sądu co by ten ich
    stosownie objaśnił. Przecież pouczenie policjanta, a nawet czterech, tu
    nie wystarczy.

    --
    Marcin

  • 170. Data: 2021-06-16 07:59:08
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

> [...]
    > na pasach mało co nie rozmlaskało i potrzebuje sądu co by ten ich
    > stosownie objaśnił. Przecież pouczenie policjanta, a nawet czterech, tu

    Pedalarzom nagminnie jeżdżącym przez pasy jakoś nie wystarczają, parę
    głośnych wyroków pewnie miałoby lepszy skutek dydaktyczny.

    Teraz dochodzą do tego e-hulajnogarze, którymi również jeździć po pasach
    nie wolno.

    Na pasach pierwszeństwo ma pieszy i TYLKO pieszy, a w/w już go nie
    posiadają, bo pieszymi nie są.
    Także ten - w razie czego byłaby conajmniej współwina rodziców.