  • 71. Data: 2018-10-09 20:04:21
    Temat: Re: O co chodzi ze sportowymi silnikami?
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Tue, 09 Oct 2018 19:55:11 +0200, Tomasz Pyra wrote:
    > Silnik diesla ze skrzynią od benzyny, po prostu ruszałby z dwójki
    > (jedynka byłaby bezsensownie krótka) i po prostu skończyłaby się mu
    > wcześniej skrzynia bo zabrakłoby tego ostatniego biegu. Ale do setki by
    > się rozpędził :)

    Te obecne diesle to w ogóle jakieś dziwne - Duster małżonki ma 6+1
    biegów, i nie wiem po co, bo kiedy zdarza mi się go brać to i tak tylko z
    4 korzystam (1-2-4-6). Przy czym przy ruszaniu na pierwszym biegu lekko
    pod górę samochód potrafi zgasnąć jak mu się nie przygazuje. Ale może to
    nie obecny stan samochodowych diesli, a po prostu Dacia ma to jakoś
    przekombinowane?

    Mateusz