  • 11. Data: 2011-08-22 13:18:42
    Temat: Re: O Schuberth C1 s?ow kilka
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 21.08.2011 lesor <l...@o...pl> napisał/a:

    > Co to znaczy marnej jakosci?
    > Sa z innego materialu niz poprzednie i sie rysuja? Pinlocki odpadaja?

    Pinlock jest z jakiejś odmiany niemieckiego gównolitu, po kilku miesiącach
    skurczył się i nie przylega szczelnie do szyby. Szybka może być, łapie ryski
    ale nie jakoś strasznie. Ogólnie co rok (u mnie to kilkanaście kkm)
    należałoby w tym kasku wymieniać szybkę, pinlock częściej, a tanio nie jest.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 12. Data: 2011-08-22 19:28:17
    Od: lesor <l...@o...pl>

    On 22 Sie, 10:28, Mystik <m...@p...onet.pl> wrote:

    > Oj, Sta$, Sta$. Trzeba było zapytać mnie o ten kask przed zakupem.
    > Jak kupowałem swój kilka lat temu, to był wypas, ale po 3-4 latach mogę
    > wymienić Tobie 100 problemów z jego użytkowaniem. Nie mówiąc o tym, że
    > konkurencja zrobiła wiele kroków do przodu. Zresztą Shuberth też.
    > No, ale zrobiłeś jak zrobiłeś. Rozumiem, że cena Cię zachęciła. Wady
    > opisałeś sam. Dodam jeszcze, że po kilku latach cała konstrukcja traci
    > sztywność i jest jeszcze większy problem z zamykaniem szczęki.

    Mam tego gagarina 4 lata i ok. 40kkm, nie moge sie zgodzic, ze jest
    jakis problem z zamykaniem szczeki. Widzialem za to takie
    niedopinajace sie C2.
    Najczesciej opisywana bolaczka - zluszczajacy sie antifog bierze sie z
    kupowania starych egzemplarzy najczesciej na super-przecenach.
    Z tego co wiem, o ile uzytkownik mial rachunek za kask, w okresie
    gwarancji schuberth wymienial zluszczone szybki na dobre.

    > Pamiętajmy, że mówimy o konstrukcji już troszkę leciwej.
    > Wady tego kasku, zostały jak widziałem, usunięte dopiero w wersji C3. No
    > ale cena tego kasku na razie zabija.

    ee, tam - przystaje do ceny concepta kiedy ten byl w sprzedazy jako
    "aktualny model".

    --
    pozdrawiam, lesor
    cb13, c1125

  • 13. Data: 2011-08-22 19:40:27
    Temat: Re: O Schuberth C1 słow kilka
    Od: lesor <l...@o...pl>

    stad:http://www.pinlock.nlmodel Universal DIY kit Clear DKS011. W
    > instrukcji pisza, ze do schubertha sie nie nadaje, bo jest za gruba
    > szyba ale po poprawce udalo mi sie go zamontowac tak, ze dziala.
    >
    > Kupowales przez internet czy u dystrybutora w PL? Nie moge znalezc tego
    > modelu w wyszukiwarce na stronie. Jaka poprawka byla konieczna do
    > zamocowania folii?

    Odkupilem przywieziony od fajfoklokow, ale pewnie mozna kupic od
    producenta, skoro sa na ebayu...
    o, byl na aukcji nr 150627979586

    --
    pozdrawiam, lesor