  • Data: 2011-10-10 16:47:30
    Temat: Nubire II kombi - dlaczego nie?
    Od: venioo <p...@o...eu.WYTNIJTO> szukaj wiadomości tego autora

    Niedawno pytalem tu o wieksze kombi. Omege jednak odpuszcze, DEKRA chyba
    sie nie myli, bo kilka osob majacych Omegi potwierdzilo, ze bezawaryjne
    to one nie sa... Volvo jednak mnie odrzuca stylistyka wnetrza.
    Zaczalem sie zastanawiac na Daewoo Nubira II z LPG.
    Ktos uzytkowal? Jakies typowe mankamenty? Uwagi? Bo z plusow, to podobno
    tanie czesci i prosta budowa. No i cena ;)
    Moze mnie ktos rzeczowo zachecic/zniechecic do tego samochodu?
    --
    venioo
    gg:198909