  • 11. Data: 2013-07-26 21:32:50
    Temat: Re: Nsr czy Rs ?
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2013-07-26 20:19, Maciek.led pisze:

    > Po pierwsze nie jestem szczeniakiem,
    Wystarczy że piszesz z sikacza i jesteś tutaj tak postrzegany-nie tylko
    Ciebie to dotyczy.
    > jeżeli mowa o tym że kupili dzieciakowi i się zabił, takie reportaże
    > oglądam i myślę, jak kupię to nie będę szalał !

    Tak się składa że KAŻDY tak mówi,rzeczywistość to bardzo szybko
    weryfikuje.Zwróć uwagę że większość doradzających jeździ dużo dłużej niż
    żyjesz.

    Tomek
    Dniepr z wozem
    Ducati 900 SS

  • 12. Data: 2013-07-27 00:09:27
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-07-26 20:19, Maciek.led pisze:

    > ciągnikami w polu robię (orka new
    > holand tm 190 i inne), kombajnem młócę w żniwa dobre 100 ha( tc 5070
    > 2013r.)

    A widly ogarniasz ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 13. Data: 2013-07-27 23:20:50
    Od: Viking <v...@n...pl>

> [...]
    > 2013r.), ogólnie robota przez cały rok, w szkole też jako tako, fakt mam
    > 15 lat ale zabawkami jeździć nie będę a jeszcze przy moich gabarytach
    > 183 cm i 85 kg, a i sory, że tak sie rozpisał, ale no nie rozumiem, a
    > jeżeli mowa o tym że kupili dzieciakowi i się zabił, takie reportaże
    > oglądam i myślę, jak kupię to nie będę szalał ! a na tym jednośladzie
    > będzie też mój tata jeździł i stąd mowa o maxi skuterze 250-400, lub
    > kawasaki ninja 300 i to z mojej strony już wszystko,
    > a co do rs czy nsr to ja bym szukał z małym przebiegiem nsr 125

    Czad ! ale zaraz mówisz że zabawkami nie będziesz jeździć a doradzasz
    koledze jakąś zabawkową rs czy nsr??? no bez jaj chłopaku!
    tanio opchnę lekko większa Honde chcesz?? tylko 7sek do 200. wchodzisz?

    aa pyt. mam nosisz białą frotkę na ręku?? na scigaczu to jest bardzo
    trendy ostatnio.

    z Komsomolskim "Czuwaj" :)
    Tomek
    "Four wheels move the body, two wheels move the soul.."
    XX' Czarnula

  • 14. Data: 2013-07-27 23:23:55
    Od: Viking <v...@n...pl>

    W dniu 2013-07-23 13:05, Adam Wysocki pisze:

    > I jaki był wtedy ruch?

    zdziwisz się ale nawet spory, a w Warszawie był powiedział zajebisty. A
    lusterka ówczesnych samochodów, nie były tak opływowe jak dzisiaj, i
    można było się bardziej nadziać. nie marudź;)

  • 15. Data: 2013-07-28 11:37:32
    Od: Maciek.led <maciek3584-98-98@_NOSPAM_o2.pl>

    Viking napisal

> [...]
    > tanio opchnę lekko większa Honde chcesz?? tylko 7sek do 200. wchodzisz?

    > aa pyt. mam nosisz białą frotkę na ręku?? na scigaczu to jest bardzo
    zejdź ze mnie tyle ci powiem, nie chodzi mi o przyśpieszenia ani o
    prędkości ale o wygodę, wygląd i dobre prowadzenie :)

  • 16. Data: 2013-07-28 23:02:07
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Maciek.led napisał(a):
    > Viking napisal

    > zejdź ze mnie tyle ci powiem, nie chodzi mi o przyśpieszenia ani o
    > prędkości ale o wygodę, wygląd i dobre prowadzenie :)

    No i bomba - też proszę, by starzy wyjadacze troszeczkę się pohamowali.
    A Ciebie proszę, byś zaczął ciąć cytaty, podpisywał się ładnie imieniem
    lub nickiemi i zaczął trochę bardziej przykładać się do sposobu, w jaki
    przelewasz swe myśli na ekran. Interpunkcja, zaczynanie zdań wielką
    literą, no i budowanie krótszych zdań.
    Zdecydowanie łatwiej będzie wtedy się porozumieć :)
    Pozdrawiam!
    --
    zbigi (i stopka zastępcza)