  • 1. Data: 2010-04-12 15:43:02
    Temat: Nowy sezon GP
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Jakoś nikt nie zauważył a zaczęło się:
    125 - wiadomo.
    600 - nowa klasa i całkiem udany wyścig, pełno ich na torze i powinno
    być co oglądać.
    800 - niby powtórka z rozrywki, ale w tym najlepszym wydaniu. Od
    pierwszego do ostatniego kółka. W tym jedno przebudzenie, KFC naprawdę
    potrafi powalczyć. Niby oczywisty debiut, Ben Spies. Było ciekawie,
    zapowiada się b.ciekawie.

    Wyników nie podaję bo może ktoś chce sobie w niewiedzy pooglądać.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 2. Data: 2010-04-12 19:13:20
    Temat: Re: Nowy sezon GP
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    kakmar pisze:

    > Wyników nie podaję bo może ktoś chce sobie w niewiedzy pooglądać.

    A jakiś link do ściągnięcia? Jak wpiszę motogp 2010 to mi jakieś
    torrenty do gry na xboxa wyłażą:(

    --
    Qlfon, Lublin - w końcu:)

  • 3. Data: 2010-04-12 22:07:59
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "kakmar" napisał w wiadomości
    > Jakoś nikt nie zauważył a zaczęło się:
    > 125 - wiadomo.
    > 600 - nowa klasa i całkiem udany wyścig, pełno ich na torze i
    > powinno
    > być co oglądać.

    Zajebisty finisz moto2.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 4. Data: 2010-04-13 08:38:10
    Od: neuro <n...@g...com>

    On Apr 12, 9:13 pm, Qlfon <r...@l...pl> wrote:

    > A jakiś link do ściągnięcia? Jak wpiszę motogp 2010 to mi jakieś
    > torrenty do gry na xboxa wyłażą:(

    http://tinyurl.com/y3zua7a

    p.

  • 5. Data: 2010-04-13 18:31:30
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    neuro pisze:

    > http://tinyurl.com/y3zua7a
    >
    > p.
    Piękne dzięki!

    --
    Qlfon, Lublin - w końcu:)

  • 6. Data: 2010-04-14 09:20:21
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@g...com>

    Użytkownik "neuro" <n...@g...com> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...
    On Apr 12, 9:13 pm, Qlfon <r...@l...pl> wrote:

    > A jakiś link do ściągnięcia? Jak wpiszę motogp 2010 to mi jakieś
    > torrenty do gry na xboxa wyłażą:(

    http://tinyurl.com/y3zua7a

    A znalazles link do Moto GP? To co podales to jest link do Moto2.

    pozdrawiam

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 7. Data: 2010-04-14 09:26:41
    Od: neuro <n...@g...com>

    On Apr 14, 11:20 am, "Bartek Kacprzak" <b...@g...com>
    wrote:

    > A znalazles link do Moto GP? To co podales to jest link do Moto2.

    Pewnie tutaj http://tinyurl.com/y6spx5e ;)

    pozdr,
    p.