  • 61. Data: 2013-04-26 15:27:16
    Temat: Re: Nowy komputer
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    h.w.d.p. napisa?(a):

    > mam wrazenie ze sa to bzdury powielane przez ignorantow nie dbajacych o
    > sprzet. jakos mi nic sie nie psuje i nie narzekam. dotyczy zarowno
    > elektroniki jak i samochodow.

    Tak samo mysle. Nic tak nie "przywiazuje" konsumenta do marki jak awaria
    zaraz po okresie gwaancji ;) U nas, od strony praktycznej przerobila to
    np firma Samsung, ktora znana tez jest jako Szajsung... ;)

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 62. Data: 2013-04-26 16:47:59
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-04-26 13:34, h.w.d.p. pisze:

    > ty chyba w ryj chcesz w koncu zaliczyc smieciu

    Miejsce, data i godzina.
    Jak będę miał po drodze, to się chyba trochę zdziwisz.|

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 63. Data: 2013-04-26 16:53:35
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > Miejsce, data i godzina.
    > Jak będę miał po drodze, to się chyba trochę zdziwisz.|

    spokojnie, jak bede zainteresowany to sam cie znajde. nie bedziesz
    musial podawac ani miejsca ani czasu ani daty.

  • 64. Data: 2013-04-26 17:10:28
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Fri, 26 Apr 2013 16:53:35 +0200, h.w.d.p. napisał(a):

    > spokojnie, jak bede zainteresowany to sam cie znajde. nie bedziesz
    > musial podawac ani miejsca ani czasu ani daty.

    Co? Odwagi brakuje bucu?

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 65. Data: 2013-04-26 17:17:55
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    W dniu 2013-04-26 17:10, R.e.m.e.K pisze:

    > Co? Odwagi brakuje bucu?

    nastepny ?

  • 66. Data: 2013-04-26 18:24:52
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-04-26 17:17, h.w.d.p. pisze:

    > nastepny ?

    Przecież z zaskoczenia najłatwiej.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 67. Data: 2013-04-26 18:44:54
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Fri, 26 Apr 2013 17:17:55 +0200, h.w.d.p. napisał(a):

    > nastepny ?

    Czemu nie, tez bym Ci chetnie przypierdolil, bo nic mnie tak nie irytuje jak
    bucowate cwele z neta.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 68. Data: 2013-04-26 19:04:49
    Od: "Janek Wlodak" <w...@n...pl>

    "h.w.d.p." <h...@i...yfd> schrieb im Newsbeitrag

    > mam wrazenie ze sa to bzdury powielane przez ignorantow nie dbajacych o
    > sprzet. jakos mi nic sie nie psuje i nie narzekam. dotyczy zarowno
    > elektroniki jak i samochodow.

    No to opowiedz nam jak to dbasz o swoją płytę główną w komputerze,
    elektronikę w telewizorze, komputer w samochodzie itd.

  • 69. Data: 2013-04-26 19:31:42
    Od: Kosu <K...@n...com>

    On 2013-04-26, $heikh el $hah <s...@g...com> wrote:
    > Ale co ta stacja dokująca miałaby robić?

    Oszczędzać złącza w laptopie i czas użytkownika.

    > Też o tym myślałem: dobry podzespołowo laptop + monitor, ale raz, że
    > wyszłoby dość drogo, a dwa - padnie laptop po gwarancji i koniec zabawy.

    To sobie wydłuż gwarancję za kilka stów i będzie spokój.

    pozdrawiam,
    Kosu

  • 70. Data: 2013-04-26 19:45:53
    Od: Kosu <K...@n...com>

    On 2013-04-26, z <z...@u...pl> wrote:
    > Kupowałeś coś 1-2 lata temu?
    > Wszystko tanie i jednorazowe. Trzeba robić "backup" sprzętu :-)

    Tanie TO jednorazowe, a nie "i". Kto Ci broni kupić drogie?
    Kupujesz gówno, masz gówno.

    Po prostu 10 lat temu gówno śmierdziało z daleka i wszyscy omijali.
    Teraz gówna zostały zawinięte w sreberka, wyperfumowane i wystawione
    na półce w Saturnie, więc ludziom się wyłączyły mózgi.

    To tak jak z osobami starszej generacji, które twierdzą, że 30 lat
    temu były lepsze wędliny. No bo jak się od 3 w nocy stało z kartką
    w dłoni, to się przynajmniej tę podwawelską wzięło. A dziś jak
    patrzę w Biedronce w koszyki, to mam wrażenie, że ludzie żrą tylko
    parówki po 10zł/kg.

    pozdrawiam,
    Kosu