  • 51. Data: 2017-04-26 18:50:10
    Temat: Re: Nowe samochody elektryczne Volkswagena w cenie spalinowych?
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-04-26 o 14:54, RadoslawF pisze:
    > Żadna wygoda co chwila do innego auta się przyzwyczajać.
    > A czy taniej to już zależy ile razy w roku go potrzebujesz.

    Wybacz ale jedziesz w "zatwardzone" absurdy. :-)

    Rodzina. Słowo klucz. To więcej niż jedna osoba potrzebująca transportu

    Powodzenia

  • 52. Data: 2017-04-26 23:02:53
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-04-26 o 18:50, z pisze:

    > Wybacz ale jedziesz w "zatwardzone" absurdy. :-)
    >
    > Rodzina. Słowo klucz. To więcej niż jedna osoba potrzebująca transportu

    Co jeszcze bardziej kaszani wygodę bo więcej osób dotyka dyskonfort
    przyzwyczajenia się do nowego auta.

    Pozdrawiam

  • 53. Data: 2017-04-27 08:12:01
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-04-26 o 23:02, RadoslawF pisze:
    > Co jeszcze bardziej kaszani wygodę bo więcej osób dotyka dyskonfort
    > przyzwyczajenia się do nowego auta.

    Ty tak serio czy sobie jaja robisz żeby mieć ostatni post?

  • 54. Data: 2017-04-27 10:24:22
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-04-27 o 08:12, z pisze:

    > Ty tak serio czy sobie jaja robisz żeby mieć ostatni post?

    Mam wrażenie że jaja to ty sobie robisz z braku argumentów.

    Pozdrawiam

  • 55. Data: 2017-04-27 14:47:25
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-04-27 o 10:24, RadoslawF pisze:

    > Mam wrażenie że jaja to ty sobie robisz z braku argumentów.

    I Twój argument o przyzwyczajaniu do pojazdu ma być poważny? :-)

    PS. Fakt zmieniam samochody ostatnio co 5 lat.
    Ale nie stanowi dla mnie problemu wsiąść do jakiegoś firmowego wynalazku
    i wyruszenie w miasto.

    Jak byłem 20 lat młodszy to wolałem faktycznie pojechać swoim niż
    blaszanym furgonem bez okien.
    Ile Ty masz lat? :-)

  • 56. Data: 2017-04-27 19:12:21
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-04-27 o 14:47, z pisze:

> [...]
    >
    > PS. Fakt zmieniam samochody ostatnio co 5 lat.
    > Ale nie stanowi dla mnie problemu wsiąść do jakiegoś firmowego wynalazku

    Dyskomfortu tez nie stanowi ?

    > Jak byłem 20 lat młodszy to wolałem faktycznie pojechać swoim niż
    > blaszanym furgonem bez okien.

    Jednak wolałeś swoim.

    > Ile Ty masz lat? :-)

    A jakie znaczenie ma to dla tej dyskusji ?
    Szukasz wytłumaczenia dla swojej dziwnej postawy i będziesz się
    wiekiem wykręcał ?

    Pozdrawiam

  • 57. Data: 2017-04-27 19:53:56
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-04-27 o 19:12, RadoslawF pisze:

    > nie stanowi ?
    > tej dyskusji ?
    > wiekiem wykręcał ?

    O co chodzi z tymi spacjami przed znakiem zapytania?
    Coraz więcej tego.
    Sekta ortograficzna jakaś czy zwykłe nieuki?

  • 58. Data: 2017-04-27 20:09:55
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-04-27 o 19:53, cef pisze:
    > Sekta ortograficzna jakaś czy zwykłe nieuki?

    Są ludzie co mają problemy z "przyzwyczajaniem się" do auta.
    Są ludzie co mają problem z " ?"
    Szanujemy ich :-)

  • 59. Data: 2017-04-27 23:04:38
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > O co chodzi z tymi spacjami przed znakiem zapytania?

    Kup spory bukiet kwiatów i odszukaj swoja nauczycielkę od polskiego.
    Przeproś za nieuważanie na lekcjach i spytaj kiedy i dlaczego można
    stosować spację przed znakiem zapytania.

    > Coraz więcej tego.
    > Sekta ortograficzna jakaś czy zwykłe nieuki?

    Albo dalej zostań nieukiem.

    Pozdrawiam

  • 60. Data: 2017-04-28 02:20:38
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder"

    wnetrze kabiny nie ma zdolnosci do akumulowania ciepla. W czasie jazdy ze
    wzgledu na brak izolacji termicznej moc potrzebna do utrzymania temperatury
    jest porownywalna do mocy potrzebnej do grzania domu jednorodzinnego. W
    spalinowym nie jest to problemem bo od 70 do 90% energi ze spalania paliwa
    to cieplo odpadowe i jest skad wziac 15 kilowatow na grzanie bez zwiekszania
    zuzycia paliwa. Z chlodzeniem w spalinowym gorzej bo klimatyzator korzysta z
    mocy mechanicznej a nie odpadowej, co powoduje zwiekszenie zuzycia paliwa.
    ---
    Chyba k.. w cabrio