  • 21. Data: 2013-08-15 19:15:25
    Temat: Re: Nowe samochody a stare.
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello z,

    Thursday, August 15, 2013, 5:15:16 PM, you wrote:

    > To były inne czasy. Spróbuj to teraz powtórzyć :-)

    Ale jak kupowałem, to lakier miał obleźć po tygodniu a reszta rozpaść
    się po max 30kkm. Samochód ma przejechane 260kkm i nadal jeździ.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 22. Data: 2013-08-15 20:45:46
    Od: z <...@...pl>

    > Ale jak kupowałem, to lakier miał obleźć po tygodniu a reszta rozpaść
    > się po max 30kkm. Samochód ma przejechane 260kkm i nadal jeździ.

    Lata mijają a postęp w dziedzinie celowego postarzania produktu
    następuje. Do tego nowe obowiązkowe "systemy"...

    Ciągle mi siedzi w głowie koło zębate "zintegrowane" z wałem korbowym w
    2.0 TDI
    Każdy młokos po technikum mechanicznym wie że to się będzie szybko zużywać.

  • 23. Data: 2013-08-15 21:17:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 15 Aug 2013 19:15:25 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Hello z,
    >
    > Ale jak kupowałem, to lakier miał obleźć po tygodniu a reszta rozpaść

    Ale przyznaj ze stresa z tym lakierem miales :-)

    > się po max 30kkm. Samochód ma przejechane 260kkm i nadal jeździ.

    Uzywana sierra z nieokreslonym przebiegiem stowke dodatkow przejechala
    bez wiekszych przygod :-)

    J.

  • 24. Data: 2013-08-15 21:34:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 15 Aug 2013 13:35:59 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Kupiłem nowy samochód w znacznie młodszym wieku. Mam go już ponad 14
    > lat. I nadal jestem zadowolony. Okres bezstresowy trwał znacznie
    > dłużej niż 4 lata.

    A w przypadku Nubiry tylko 3 lata.
    Po 3 latach darmowe assistance sie konczylo, i konczylo tez
    bezstresowe wzywanie lawety :-P

    J.

  • 25. Data: 2013-08-15 21:51:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 15 Aug 2013 09:53:02 +0200, megrims napisał(a):
    > Na czym zależy ludziom, którzy kupują nowe auta.

    Ale nowe nowe czy nowe uzywane ?

    > Na gwarancji?
    > Na niezawodności?

    Niektorym na pewno tez.
    A pozniej ... roznie z tym bywa :-)

    > Na mniejszym spalaniu?

    Watpie. Oszczednosci nie zrekompensuja ceny ... chociaz ... stare auto
    tez traci na wartosci.

    > Na funkcjonalności?

    Chyba nielicznym.
    No, po ostatnich upalach zwolennikow klimy przybylo,

    > Na wyglądzie?

    Czesciowo zapewne tak, ale mysle ze wlasnie czesciowo.
    Jak komus tak zalezy to i poprzednie auto kupil ladne :-)

    > Może są po prostu znudzeni dotychczasowym autem.

    Ale to nie wymaga zakupu nowki z salonu.

    Wiekszosc to mysle ze sprzedaje stare auto bo sie boi ze sie zacznie
    psuc. A jak sie sprzedaje stare, to trzeba kupic nowe (lub nowsze).

    Niektorzy sie boja wcisniecia zloma, inni jakiegos kradzionego,
    jeszcze inni jak nie kupuja uzywanych gaci, tak i nie uznaja uzywanych
    samochodow - i ida do salonu. Zle doswiadczenie z mechanikami moze
    pomoc.

    Niektorzy sa z gatunku "zastaw sie a postaw sie" - fura ma byc duza,
    nowa i lsniaca.

    J.

  • 26. Data: 2013-08-15 21:51:42
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 15 sierpnia 2013 17:50:28 UTC+2 użytkownik WOJO napisał:

    > To ma oszczędzać On czy banki <na Jego pieniądzach> ?
    >
    > Lokata bankowa jest obecnie najgorszą możliwą lokatą kapitału...
    >
    > :)
    >
    > Pozdrawiam.
    >
    > WOJO
    Idź do banku i powiedz że masz 5 milionów złotych. I chętnie lokatę zrobisz. Zdziwisz
    się jakie odsetki zaproponują. Sporo ponad 10% rocznie na start powiedzą. Jak kręcić
    nosem to dołożą.

  • 27. Data: 2013-08-15 21:57:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 15 Aug 2013 10:58:14 +0200, ToMasz napisał(a):
    > Ubezpieczenia 10% wartości nowego
    > auta, pochłonęły w jednym roku tyle co ja zapłacę przez 8-10 lat.

    A tu akurat moze byc inaczej - na nowe dostaniesz promocyjny pakiet i
    zaplacisz tyle samo co za starsze.

    > Gdyby moją mamę było stać, kupiła by kolejne nowe, z fapem, dwumasą,
    > awaryjnym komputerem pokładowym.... Taka mentalność....

    Przeciez auto jezdzilo 17 lat, wiec dobre bylo, i jakies obce slowa
    decyzji nie zmienia :-)

    J.

  • 28. Data: 2013-08-15 22:09:56
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-08-15 21:51, k...@g...com pisze:
    > Zdziwisz się jakie odsetki zaproponują. Sporo ponad 10% rocznie na start powiedzą.
    Jak kręcić nosem to dołożą.

    Bajki prawisz.

    --
    Liwiusz

  • 29. Data: 2013-08-15 22:16:54
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Thu, 15 Aug 2013 16:53:34 +0200, m...@i...pl napisał(a):

    > Drogie auta po roku tracą minimum 30% wartości

    Zakłądając że ktokolwiek kupuje drogie auto, a po roku je sprzedaje.
    Oczywiście nie dotyczy sytuacji, kiedy w ciągu tego roku, dach mu się
    zetknął z podłogą.

  • 30. Data: 2013-08-15 22:55:32
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> napisał w wiadomości