  • 21. Data: 2015-01-29 13:13:48
    Temat: Re: Nowe rozważania o starym pececie.
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 29 Jan 2015 13:11:02 +0100, Dawid napisał(a):

    > a ty nawet nie wiesz komu odpisać

    Temu, tumanie, kogo cytuję.
    --
    Jacek

  • 22. Data: 2015-01-29 13:14:22
    Od: " \(c\)RaSz" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "januszek" napisał w
    : [...]
    : Zależy co konkretnie masz na myśli. Jeśli Worda 2.0 i Lynx to będzie
    : śmigać. Z jakimś nowym MSO i dajmy na to chrome może być tragedia.
    :

    Oj tam, oj tam. Mam "na stanie" m.in. zbliżoną klasą maszynę, i pracuje się
    całkiem znośnie! Nawet gdy odpalę kilka programów, a w Mozilli otworzę z 9
    okien, w każdym circa 9 kart -- to nie widzę powodów do narzekania. Ludzie!
    Kiedyś się pracowało na PC-tach z zegarem 2 MHz, i pamięcią poniżej 512 kB! -- a
    nawet wykonywało bardzo złożone obliczenia. Rozpuściliśta się jak ten dziadowski
    bicz, ot co.

    --
    ____________________________

    Socjaliści, jak wiadomo, swój program kierują do tych, którzy czują się
    pokrzywdzeni, i wyzyskiwani. Kiedy więc socjaliści są u władzy - tak
    troskliwie dbają o swój elektorat, że i pokrzywdzonych,
    i wyzyskiwanych... przybywa!

  • 23. Data: 2015-01-29 13:40:25
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    > Temu, tumanie, kogo cytuję.

    tumanie cytujesz marfiego, a to nie on napisał
    nie odpisuj głupku, nie musisz dziękować

  • 24. Data: 2015-01-29 13:51:17
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Jesteś głupcem wkładając mi w usta słowa jakich nie powiedziałem.

    Zakładam, z dobrej woli , że ci sie popierdoliło z cytatami..
    Przeproś i spierdalaj.

    --
    marfi

  • 25. Data: 2015-01-29 14:08:16
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    marfi napisa?(a):

    > Firefox + Ablock +Noscript naprawdę przywracają Nowe zycie nawet mikrusom
    > z procesorem Via 1GHz (np. EPIA)

    Chyba dawno nie sprawdzałeś ile adblock zasobów zjada :)

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 26. Data: 2015-01-29 14:09:44
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    (c)RaSz napisa?(a):

    [...]

> [...]
    > nawet wykonywało bardzo złożone obliczenia. Rozpuściliśta się jak ten dziadowski

    Ważne, żeby komputer był szybszy od użytkownika... ;)

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 27. Data: 2015-01-29 14:18:18
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > marfi napisa?(a):

    > Chyba dawno nie sprawdzałeś ile adblock zasobów zjada :)

    Których zasobów?

    --
    marfi

  • 28. Data: 2015-01-29 14:36:02
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > A wypróbowałeś?

    Po co ? Dla kogoś kto używa lub używał ten procesor wie jaki jest
    czas wystartowania na nim systemu. I przyśpieszenie tego o sekundy
    kosztem setek złotych nie przyspieszy tego w sposób odczuwalny
    ale w sposób odczuwalny wpłynie na portfel.

    Ja rozumiem że niektórzy wydali na SSD i teraz w ramach udowadniania
    sobie że zrobili słusznie proponują to wszystkim i do każdego sprzętu.
    Ale rozsądne to nie jest.

    Pozdrawiam

  • 29. Data: 2015-01-29 14:39:09
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-01-29 o 13:14, (c)RaSz pisze:
> [...]
    > nawet wykonywało bardzo złożone obliczenia. Rozpuściliśta się jak ten dziadowski

    Kiedyś przeglądarka śmigała na celeronie 900MHz.
    Pytanie czy znajdzie ten soft co śmigał kiedyś a drugie pytanie
    czy będzie on dzisiaj jeszcze użyteczny ?

    Pozdrawiam

  • 30. Data: 2015-01-29 14:53:09
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-01-29 o 08:11, kern pisze:

    > Ja mam Intel Core 2 1,8 GHz + 2 GB RAM.
    > Działa jak trzeba na W7, na Mincie jeszcze lepiej.

    Ja mam C2D 2,4GHz, 4GB RAM i uważam że jest cokolwiek za wolno.
    A rozmowa jest o procesorze jedno jądrowym mającym tylko HT.