    From: Jacek Skórzewski <j...@p...fm.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Nowe orange GO - blokada powiadomień
    Date: Sat, 16 May 2009 09:59:01 +0200

    Mam takie dziwne wrażenie, że orange chce "uśpić" czujność klientów
    korzystających z nowego orange go. Ostatnio bardzo intensywnie nagabują
    mnie SMSami, żebym wyłączył powiadomienia o koszcie rozmowy. Haczyk jest
    taki, że obecnie rozmowy, które idą z puli darmowych minut nie kończą
    się powiadomieniem, tylko te, za które kasa zostaje pociągnięta z konta.
    Dostaję SMSa z propozycją wyłączenia powiadomień na tyle często, że mimo
    iż nie jestem zwolennikiem spiskowej teorii dziejów, mam podejrzenia, że
    chcą przyzwyczaić klientów do intensywnego korzystania z usług i
    pozbawić wiedzy na temat tego kiedy płacą, a kiedy nie.
    Reklamują też możliwość sprawdzenia ilości dostępnych darmowych minut
    przez SMS, ale nie informują, że sprawdzenie nie jest bezpłatne.
    Śmierdzi mi to po prostu jakimiś dziwnymi podchodami ze strony
    marketoidów z orange...

    --
    Pozdrawiam,
    Jacek Skórzewski