  • 1. Data: 2010-08-16 09:29:09
    Temat: Nowe auto do 45k
    Od: "Chris" <s...@g...pl>

    Żona szuka auta dla siebie i padło wstępnie na:

    Kia Venga
    Kia Ceed
    Hyundai I30
    Opel Astra Classic III
    Opel Meriva
    Seat Ibiza

    Na razie po testach kilku modeli:
    Venga - fajne przestronne auto ale zawieszenie do kitu :(
    Ceed - nie jeździłem jeszcze
    I30 - fajnie się jeździ, w miarę cicho i wygodnie jak na tą klasę auta
    Opel Astra- dziś jazda testowa więc się przekonam co i jak.
    Opel Meriva chyba brak już poprzedniego modelu ale szukam żeby zobaczyć to
    w realu :)
    Seat - dobre sprawdzone za to chyba się promocje skończyły i cena poszła
    ostro w górę.

    Wymagania, głównie 90% jazda w mieście (Warszawa), wygodne jak na tą klasę,
    klimatyzacja wystarczy manualna, lusterka elektryczne i podgrzewane, spory
    bagażnik (ma się zmieścić mobilny stół do masażu w bagażniku , bezpieczne bo
    będzie w nim wożone dziecko, no i cena do 45 tyś.

    Jak dla mnie to Opel Astra ale może się mylę, przemawia za nim dostępność
    części i serwis w każdym mieście ..

    A... we wszystkich autach silniki podstawowe czyli 1.4 ... to nie musi być
    rakieta .. na trasy mamy Volvo.

    --
    www.edom.pl - opinie o deweloperach i bankach.
    www.just4fun.pl - wyszperane w sieci.

  • 2. Data: 2010-08-16 09:35:23
    Temat: Re: Nowe auto do 45k
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Chris napisał:
> [...]

    > to w realu :)
    > Seat - dobre sprawdzone za to chyba się promocje skończyły i cena poszła
    Bede stronniczy bo jezdze takim wynalazkiem ale za ta kase dostaniesz Clio GrandTour
    z dobrym
    wyposazeniem i silnikiem 1,2 TCE, klima, elektryka, opoduszkowanego itp. Silnik turbo
    jest oszczedny
    i dynamiczny a bagaznik ustawny, dwupoziomowy, niski prog zaladunku i pojemny. Jak
    umiesz negocjowac
    to albo dostaniesz dodatkowe wyposazenie albo spory upust na auto. Na plus rowniez
    przemawia
    bezodsetkowy kredyt 50/50, nie trzeba dawac kasy za cale auto a przez okres roku
    zainwestowac w cos
    innego.
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 3. Data: 2010-08-16 10:42:49
    Od: "Seba_Fan" <s...@p...onet.skasuj-to.pl>

    Użytkownik "Chris" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Opel Meriva
    > Seat Ibiza
    >
    > I30 - fajnie się jeździ, w miarę cicho i wygodnie jak na tą klasę auta

    ja bym wybrał ten, z tym że dla zonki moze byc za duzy, moze mniejszy i20
    1,4 benzynaka jak zona duzo nie jezdzi, i30 jest duzy i pakowny, jesli ktos
    z tylu siedzi to naprawde jest wygodnie i duzo miejsca kosztem bagaznika
    no ale stylistycznie kia sa ladniejsze
    dobrze sie jezdzi, ma wszystko co potrzeba w standardzie

    bardzo fajnie wygladaja tez nowe kia i ople, kia jak na razie ma dobre
    opinie i stylistyka jest dosc ciekawa, nawet lepsza niz Hyundai choc to
    wlasciciel.
    nowe ople tez sa bardzo ladne.

    warto zwrocic tez na ASO i serwisowanie i czesci.

  • 4. Data: 2010-08-16 11:15:46
    Od: "Chris" <s...@g...pl>

    Seba_Fan nabazgrał:
> [...]
    > ktos z tylu siedzi to naprawde jest wygodnie i duzo miejsca kosztem
    > bagaznika no ale stylistycznie kia sa ladniejsze

    I20 jest za mała ... sprawdzaliśmy ... pisałem założenia :)

> [...]
    > wlasciciel.
    > nowe ople tez sa bardzo ladne.
    > warto zwrocic tez na ASO i serwisowanie i czesci.

    No właśnie tu nie wiem jak z tą KIĄ bo niby 7 lat ale w sumie na wszystko co
    mechaniczne 2 lata a te 7 lat to tylko dla reklamy :) tak samo Hyundai niby
    5 lat ale mechanika na 2 lata (czytałem gwarancję w salonie) Opla naprawisz
    wszędzie czy to ASO czy jakiś serwis sieciowy ...

    --
    www.bezwypadkowy.net - zanim kupisz sprawdz swoje auto.

  • 5. Data: 2010-08-16 11:34:01
    Od: "Chris" <s...@g...pl>

    Gabriel 'wilk' nabazgrał:
> [...]
    > dynamiczny a bagaznik ustawny, dwupoziomowy, niski prog zaladunku i
    > pojemny. Jak umiesz negocjowac to albo dostaniesz dodatkowe wyposazenie

    No właśnie chyba trzeba pojechac do salonu :) bo na stronie wychodzi sporo
    ponad 50k :)

  • 6. Data: 2010-08-16 11:41:46
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Chris napisał:

    > Gabriel 'wilk' nabazgrał:

    > No właśnie chyba trzeba pojechac do salonu :) bo na stronie wychodzi
    > sporo ponad 50k :)
    Moj kosztowal wyjsciowo cos kolo 57kpln a kupilem za okolo 43/45kpln - juz dokladnie
    nie pamietam
    ale upust mialem spory tyle, ze tam tez byl rabat za lojalnosc marce itp.
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 7. Data: 2010-08-16 11:59:37
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Chris" <s...@g...pl> napisał w wiadomości news:

    > No właśnie tu nie wiem jak z tą KIĄ bo niby 7 lat ale w sumie na wszystko
    > co mechaniczne 2 lata a te 7 lat to tylko dla reklamy :)

    Nie.
    Masz dokładnie napisane czego nie obejmuje gwarancja.
    W starszych gwarancjach było bardziej ogólnikowo tj: nie obejmowała zużycia
    eksploatacyjnego niektórych elementów, w nowych PONOĆ jest wszystko co nie
    objęte dokładnie wyszczególnione.

  • 8. Data: 2010-08-16 12:00:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Gabriel 'wilk'" <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> napisał
    w wiadomości news:

    > Moj kosztowal wyjsciowo cos kolo 57kpln a kupilem za okolo 43/45kpln - juz
    > dokladnie nie pamietam ale upust mialem spory tyle, ze tam tez byl rabat
    > za lojalnosc marce itp.

    I liczysz na większy przy następnym, jeśli będziesz ją promował? ;-)

  • 9. Data: 2010-08-16 12:04:02
    Od: "Chris" <s...@g...pl>

    Cavallino nabazgrał:
> [...]
    > zużycia eksploatacyjnego niektórych elementów, w nowych PONOĆ jest
    > wszystko co nie objęte dokładnie wyszczególnione.

    Tak ale na mechanikę/silnik/zawieszenie masz już tylko 2 lata tak samo masz
    w KIA jak i Hyundai, w sobotę widziałem i czytałem gwarancję w salonie bo
    nie udostępniają tego nigdzie tylko można to przeczytać przy kupnie auta.

  • 10. Data: 2010-08-16 12:13:51
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:

    > I liczysz na większy przy następnym, jeśli będziesz ją promował? ;-)
    Na nastepne juz dostel upust (Twingo zony) :-) Zreszta ja jej nie promuje tylko za
    lojalnosc marce
    dostalem upust itp. - czytaj ze zrozumieniem :-) Nastepne auto tez bedzie Renault
    jesli to Cie
    interesuje, zrobie na przekor Tobie :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde