  • 1. Data: 2009-02-04 21:07:04
    Temat: Nowa Taryfa - ERA - Swobodne rozmowy
    Od: "greg" <e...@t...pl>

    Witam!
    Czy ktos z forumowiczow posiada te taryfe?
    Czy ktos moze zweryfikowac opinie z tej stronki
    http://www.telepolis.pl/news.php?id=13729&limit=1000
    Oto jedna z nich:

    Jeśli chodzi o Era numer stacjonarny to udało mi sie dzwonić nawet z
    odległości 8 km od ustalonej strefy. W praktyce oznacza to że mieszkając w
    małej miejscowości można dzwonić na całym terenie miasta. W momenie
    wykonywania polączenia mamy informacje w postaci długiego sygnału
    dźwiękowego że znajdujemy się w sterefie domowej, więc nie ma możliwości
    żeby naliczyło nam na rachunku dodatkowej kwoty. No i na końcu - jest
    możliwość poszeżenia strefy na BOA lub w punktach APS.

    oferta wydaje sie byc atrakcyjna.

    za komentarze serdecznie dziekuje
    pozdrawia
    ezz

  • 2. Data: 2009-02-04 21:24:59
    Temat: Re: Nowa Taryfa - ERA - Swobodne rozmowy
    Od: Skorupa <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com>

    greg pisze:
    > Jeśli chodzi o Era numer stacjonarny to udało mi sie dzwonić nawet z
    > odległości 8 km od ustalonej strefy. W praktyce oznacza to że mieszkając w
    > małej miejscowości można dzwonić na całym terenie miasta. W momencie
    > wykonywania połączenia mamy informacje w postaci długiego sygnału
    > dźwiękowego że znajdujemy się w strefie domowej, więc nie ma możliwości
    > żeby naliczyło nam na rachunku dodatkowej kwoty.

    Do tego miejsca się wszystko zgadza.

    > No i na końcu - jest
    > możliwość poszerzenia strefy na BOA lub w punktach APS.

    Tego nie jestem w stanie potwierdzić ;/

    --
    Pozdr.
    Skorupa

    --
    Wolność. Po co wam wolność?
    Macie przecież do pracy autobusy

  • 3. Data: 2009-02-04 21:38:57
    Od: "looker" <l...@l...pl>

    > Tego nie jestem w stanie potwierdzić ;/

    Potwierdzam , max to 15km ( w miesicie i okolicy)

  • 4. Data: 2009-02-06 22:01:48
    Od: "greg" <e...@t...pl>

    dzieki bardzo za odpowiedzi
    ezz