  • 11. Data: 2010-04-25 16:56:31
    Temat: Re: Nowa Promocja w Tak Taku
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 25 Apr 2010 18:30:55 +0200, dx wrote:
    >Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> napisał
    >"coś" - czyli prawdopodobnie ułamek kwoty, jaka trzeba wylozyc obecnie.

    Raczej wielokrotnosc. Elektronika tanieje. Taka tez.

    >Chodziło mi o to, że Era mając swoją infrastrukturę nie ponosi
    >proporcjonalnych kosztów w stosunku do ilosci "wygadanych" minut wewnątrz
    >swojej sieci.

    W pewnym momencie siec sie przeciaza i trzeba stawiac nowe BTS.

    J.

  • 12. Data: 2010-04-25 17:35:14
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 25 Apr 2010 18:30:55 +0200, dx napisał(a):

    > Chodziło mi o to, że Era mając swoją infrastrukturę nie ponosi
    > proporcjonalnych kosztów w stosunku do ilosci "wygadanych" minut wewnątrz
    > swojej sieci.

    Równie dobrze mógłbyś zażądać darmowego przewozu pociągiem czy autobusem -
    w końcu firmy już mają swoją infrastrukturę

    "Thalia bije na glowe Yarisa wygodą" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski

  • 13. Data: 2010-04-25 17:37:22
    Od: "dx" <d...@m...kom>

    > Raczej wielokrotnosc. Elektronika tanieje. Taka tez.

    Nie mowie o elektronice, ale o kosztach pozwolen na lokalizacje, cenach
    czynszu za dzialke pod BTS'a, dostepnosc lokalizacji ktore nie beda
    oprotestowywane przez babcie, itd.
    20 lat temu stawialo sie maszt i nikt nie robil problemow, a teraz o kazdym
    przekazniku pisza w gazetach...

    > W pewnym momencie siec sie przeciaza i trzeba stawiac nowe BTS.

    Przeciazenia sa z reguly w centrach miast, gdzie mozna zamontowac tanie mini
    komórki.

    dx

  • 14. Data: 2010-04-25 17:40:52
    Od: "dx" <d...@m...kom>

    > Równie dobrze mógłbyś zażądać darmowego przewozu pociągiem czy autobusem -
    > w końcu firmy już mają swoją infrastrukturę

    Wiem wiem. Kazda inwestycja musi sie oplacac ;)
    Na szczescie klient ma mozliwosc oceny oferty i wyboru dostawcy uslugi...

    dx

    ps. nie porownuj kosztow utrzymania BTS'a z kosztami przewoznikow (zwlaszcza
    PKS i PKP) ;)

  • 15. Data: 2010-04-25 18:46:59
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-04-25 19:40, dx wrote:

    > ps. nie porownuj kosztow utrzymania BTS'a z kosztami przewoznikow
    > (zwlaszcza PKS i PKP) ;)

    Zacznijmy od początku: wiesz, ile kosztuje możliwość świadczenia usług -
    sam papier pozwalający na to - w przypadku PKP, PKS i operatora komórkowego?

  • 16. Data: 2010-04-25 19:39:59
    Od: "dx" <d...@m...kom>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> napisał
    w wiadomości news:hr22n4$e99$1@news.onet.pl...

    > Zacznijmy od początku: wiesz, ile kosztuje możliwość świadczenia usług -
    > sam papier pozwalający na to - w przypadku PKP, PKS i operatora
    > komórkowego?

    Ale po co zaczynac od poczatku cos co jest juz zaczete? ;)
    Jesli mowa o koncesji dla operatorów komorkowych to kilkaset mln. euro?
    O koncesje przewoźników nie pytaj, bo nie wiem...

    dx

  • 17. Data: 2010-04-26 08:32:10
    Od: "Konsultant z Ery" <k...@g...pl>

    > w końcu trafiła się dobra promocja w Tak Tak

    Byłaby jeszcze lepsza gdyby nie te 14 dni. Ale oczywiście dobre i to :)

    A później wprowadzą opłatę 10zł i rzecznik powie, że to z powodu klęski
    urodzaju, ale byli na tyle wyrozumiali że promocję zostawili. Ale pewnie
    coś jeszcze lepszego bo rzecznik Ery jest największym bajkopisarzem co
    gada (przekazuje) z powagą wręcz rzeczy irracjonalne, niczym obłąkany.

    Albo ją po prostu zlikwidują. A ludzie jak przyzwyczają się do gadania, to z
    dnia na dzień się nie odzwyczają i w efekcie po wygaśnięciu promocji będa
    częsciej ładowac konto. Szczególnie, że zbliżają się wakacje i wiecej sie
    gada z rodziną, kumplami itp

    --
    Pracownik Hotline Era

  • 18. Data: 2010-04-26 13:10:11
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 25.04.10 13:23, dx pisze:
    > Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > brutto

    15,25 :P

    15 pomylilo mi sie z 25, a ten jest w kwocie netto.

    --
    Pete