eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › Notlauf - próbowałem wszystkiego.
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 27

  • 1. Data: 2011-11-19 00:13:25
    Temat: Notlauf - próbowałem wszystkiego.
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    Czołem
    A więc mam problem z notlaufem jak wielu użytkowników 1.9TDI, silnik to
    ASZ, wyczyściłem turbinę, VNT chodzi płynnie, aktuator też, zawór N75
    też wyczyszczony, zamieniany z N18, podciśnienia sprawdzone, EGR
    wyczyszczony i zaślepiony, przepływomierz nowy i turbo przeładowuje...

    Na 3 biegu przepływ sięga 1249,5mg/R doładowanie 1,8-1,9 bar ponad
    atmosferyczne, masakra.
    Przy trybie awaryjnym doładowanie 0,6-0,7 bar i przepływ około 600mg/R.

    Ktoś ma pomysł co jeszcze może powodować przeładowanie?

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
    Pozdrawiam
    Lewis


  • 2. Data: 2011-11-19 00:18:35
    Temat: Re: Notlauf - próbowałem wszystkiego.
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>


    Użytkownik "Lewis"

    > Ktoś ma pomysł co jeszcze może powodować przeładowanie?

    Turbina.

    ;-)


  • 3. Data: 2011-11-19 01:37:47
    Temat: Re: Notlauf - próbowałem wszystkiego.
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-11-19 00:18, Przemysław Czaja pisze:
    >
    > Użytkownik "Lewis"
    >
    >> Ktoś ma pomysł co jeszcze może powodować przeładowanie?
    >
    > Turbina.
    >
    > ;-)

    Rozebrana, sprawdzona, wyczyszczona pisałem już :P

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
    Pozdrawiam
    Lewis


  • 4. Data: 2011-11-19 08:09:20
    Temat: Re: Notlauf - próbowałem wszystkiego.
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-11-19 01:37, Lewis pisze:
    > W dniu 2011-11-19 00:18, Przemysław Czaja pisze:
    >>
    >> Użytkownik "Lewis"
    >>
    >>> Ktoś ma pomysł co jeszcze może powodować przeładowanie?
    >>
    >> Turbina.
    >>
    >> ;-)
    >
    > Rozebrana, sprawdzona, wyczyszczona pisałem już :P
    >

    Ciegno zmiennej geometrii wyregulowane bylo?

    --
    Karolek


  • 5. Data: 2011-11-19 08:52:29
    Temat: Re: Notlauf - próbowałem wszystkiego.
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 11/19/2011 12:13 AM, Lewis wrote:
    > Czołem
    > A więc mam problem z notlaufem jak wielu użytkowników 1.9TDI, silnik to
    > ASZ, wyczyściłem turbinę, VNT chodzi płynnie, aktuator też, zawór N75
    > też wyczyszczony, zamieniany z N18, podciśnienia sprawdzone, EGR
    > wyczyszczony i zaślepiony, przepływomierz nowy i turbo przeładowuje...
    >
    > Na 3 biegu przepływ sięga 1249,5mg/R doładowanie 1,8-1,9 bar ponad
    > atmosferyczne, masakra.
    > Przy trybie awaryjnym doładowanie 0,6-0,7 bar i przepływ około 600mg/R.
    >
    > Ktoś ma pomysł co jeszcze może powodować przeładowanie?
    >

    zgaduje: software w ECU?


  • 6. Data: 2011-11-19 10:22:16
    Temat: Re: Notlauf - próbowałem wszystkiego.
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-11-19 08:52, m...@i...pl pisze:
    > On 11/19/2011 12:13 AM, Lewis wrote:
    >> Czołem
    >> A więc mam problem z notlaufem jak wielu użytkowników 1.9TDI, silnik to
    >> ASZ, wyczyściłem turbinę, VNT chodzi płynnie, aktuator też, zawór N75
    >> też wyczyszczony, zamieniany z N18, podciśnienia sprawdzone, EGR
    >> wyczyszczony i zaślepiony, przepływomierz nowy i turbo przeładowuje...
    >>
    >> Na 3 biegu przepływ sięga 1249,5mg/R doładowanie 1,8-1,9 bar ponad
    >> atmosferyczne, masakra.
    >> Przy trybie awaryjnym doładowanie 0,6-0,7 bar i przepływ około 600mg/R.
    >>
    >> Ktoś ma pomysł co jeszcze może powodować przeładowanie?
    >>
    >
    > zgaduje: software w ECU?

    Soft jest w 100% seryjny i nie było nic grzebane, a padło z dnia na
    dzień po trasie Suwałki-Bremmen-Suwałki.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
    Pozdrawiam
    Lewis


  • 7. Data: 2011-11-19 10:23:38
    Temat: Re: Notlauf - próbowałem wszystkiego.
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-11-19 08:09, Karolek pisze:
    > W dniu 2011-11-19 01:37, Lewis pisze:
    >> W dniu 2011-11-19 00:18, Przemysław Czaja pisze:
    >>>
    >>> Użytkownik "Lewis"
    >>>
    >>>> Ktoś ma pomysł co jeszcze może powodować przeładowanie?
    >>>
    >>> Turbina.
    >>>
    >>> ;-)
    >>
    >> Rozebrana, sprawdzona, wyczyszczona pisałem już :P
    >>
    >
    > Ciegno zmiennej geometrii wyregulowane bylo?
    >

    Sztanga aktuatora nie była ruszana, jest fabrycznie zabezpieczona farbą,
    po zdjęciu podciśnienia z aktuatora turbo doładowuje do max 0,7bar.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
    Pozdrawiam
    Lewis


  • 8. Data: 2011-11-19 12:30:21
    Temat: Re: Notlauf - próbowałem wszystkiego.
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-11-19 10:23, Lewis pisze:

    >
    > Sztanga aktuatora nie była ruszana, jest fabrycznie zabezpieczona farbą,

    I tak bym to sprawdzil, szczegolnie, ze do czyszczenia geometrii trzeba
    sciagac silownik.

    > po zdjęciu podciśnienia z aktuatora turbo doładowuje do max 0,7bar.
    >

    Moze silownik podcisnieniowy sie zacina i stad te problemy (jak sam
    silownik jest zapieczony to objawy sa w zasadzie identyczne jak w
    przypadku zapieczonych lopatek zmiennej geometrii).

    --
    Karolek


  • 9. Data: 2011-11-19 16:37:41
    Temat: Re: Notlauf - próbowałem wszystkiego.
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-11-19 12:30, Karolek pisze:
    > W dniu 2011-11-19 10:23, Lewis pisze:
    >
    >>
    >> Sztanga aktuatora nie była ruszana, jest fabrycznie zabezpieczona farbą,
    >
    > I tak bym to sprawdzil, szczegolnie, ze do czyszczenia geometrii trzeba
    > sciagac silownik.

    Owszem siłownik był wyjmowany i dokładnie czyszczony oraz przesmarowany
    smarem miedziowym, nie stawiał ponadnormalnego oporu.

    >
    >> po zdjęciu podciśnienia z aktuatora turbo doładowuje do max 0,7bar.
    >>
    >
    > Moze silownik podcisnieniowy sie zacina i stad te problemy (jak sam
    > silownik jest zapieczony to objawy sa w zasadzie identyczne jak w
    > przypadku zapieczonych lopatek zmiennej geometrii).


    Spróbuję jeszcze raz z tym siłownikiem ale nie wydaje mi się aby turbina
    i siłownik były źle wyczyszczone i nadal się zacinały.


    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
    Pozdrawiam
    Lewis


  • 10. Data: 2011-11-19 18:23:53
    Temat: Re: Notlauf - próbowałem wszystkiego.
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> wrote in message
    news:ja7sgb$ni8$1@news.onet.pl...
    > W dniu 2011-11-19 08:52, m...@i...pl pisze:
    >> On 11/19/2011 12:13 AM, Lewis wrote:
    >>> Czołem
    >>> A więc mam problem z notlaufem jak wielu użytkowników 1.9TDI, silnik to
    >>> ASZ, wyczyściłem turbinę, VNT chodzi płynnie, aktuator też, zawór N75
    >>> też wyczyszczony, zamieniany z N18, podciśnienia sprawdzone, EGR
    >>> wyczyszczony i zaślepiony, przepływomierz nowy i turbo przeładowuje...
    >>> Na 3 biegu przepływ sięga 1249,5mg/R doładowanie 1,8-1,9 bar ponad
    >>> atmosferyczne, masakra.
    >>> Przy trybie awaryjnym doładowanie 0,6-0,7 bar i przepływ około 600mg/R.
    >>> Ktoś ma pomysł co jeszcze może powodować przeładowanie?
    >> zgaduje: software w ECU?
    > Soft jest w 100% seryjny i nie było nic grzebane, a padło z dnia na dzień po
    > trasie Suwałki-Bremmen-Suwałki.

    sprawdź masy pod akumulatorem

    pzdr
    Piotrek

strony : [ 1 ] . 2 . 3


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: